Det Var Ei Jente I Midten Av Tyvearene Som Snakket Til Oss, Pa Gebrokken Engelsk, Nar Vi Passerte Forbi Henne Pa Fortauet.

Sommer regn

Hun runket meg med langsomme, pinefulle bevegelser, smatt pikken mellom bena sine, presset den opp mellom kjonnsleppene og klemte larene sammen, lot pikken min gli fram og tilbake i det vate.

Det eneste brukbare stedet, var den frodige hengebjorka i prestegarden. Ingenting for pa dagen hadde indikert at det skulle bli regn i dag, sa jeg sa meg rundt for a finne tilflukt under noe i mangel av paraply.Sa reiste hun seg, skjov grenene til side og kastet et blikk over skulderen.
“Jasa, flere paraplylose?”Gud, sa godt hun duftet, sa vakker hun var der hun satt helt apen og ventet pa meg.
Da jeg skjov grenene til side og lop etter henne, brastoppet jeg i striregnet og sa meg rundt i prestehagen.Jeg svelget og dro blikket til meg da jeg oppdaget at hun sa hva jeg stirret pa.

Stine & jeg

Jeg apnet buksa a lot den falle, men ville vente med resten, nei alt eller sa gar jeg.Jeg fulgte fingeren hennes a der i teltet ved siden av satt to ungdommer a holdt rundt hverandre a holdt pa med sitt.Skal ikke du skifte eller? Hun seg sammen a sa pa meg litt flau tror jeg a visket deilig mm. Hun la pa magen med hodet vent mot meg pa det ene kinnet med halvapen munn, jeg venter sa hun.
I kveld er det samling ved balet for de som matte onske det ta med mat a godt humor sto det pa plakatene som var hengt opp.

Jeg vedder pa at du ikke tor…

Jeg la merke til at hun ikke hadde noen strompebukser pa, det hadde hun alltid. Jeg tittet meg rundt, vi hadde veldig mange naboer, selv om de fleste var pa jobb na midt pa dagen.

Vi hadde satt oss pa trappa for a ta en royk og nyte de siste solrestene for sommersola gikk ned for kvelden. -“Jeg sa ikke at du kunne ta de ut, ha de pa deg under klarne”. Vi ble ikke oppdaget denne gangen heller, sa vi smog oss ubemerket ut i butikken igjen.Vi gjorde derfor det samme dagen etter nar vi skulle pa Coop og gjore unna helgehandelen, men denne gangen var det ingen toaletter vi kunne fullbyrde katskapen. Vi snek oss inn pa lageret, rev av hverandre klarne og jeg tok henne oppa noen banankasser. Hun plukket opp en klitorisstimulator fra bagen og festet denne, mens hun ga fjernkontrollen til meg.

 
– “Hvis du tar den frem sa skal jeg suge deg”, det var alt hun trengte a si for a overbevise meg, jeg apnet buksesmekken og den stive pikken min formelig spratt ut. Jeg stotet henne hardt og vi kom begge to, jeg vet ikke hva som var sterkest rusen av alkohol eller den herlige rusen som sexen ga.

Sa fuktet hun langefingeren pa den hoyre handen i munnen, og stakk provende fingeren mot den vate apningen min. Slik holdt hun pa, til jeg kjente at fingeren gled lett ut og inn i grotten min.

Etter en lang fin dag pa stranda, med soling, snorkling og tunfisksandwich, pakket vi sammen og gikk tilbake til hotellet. Bitten slikket opp saftene som hadde fosset ut av musa mi, og blank pa leppene ga hun meg et dypt tungekyss. Hun hadde lagt boksen med glidemiddel i lomma pa vesten. Det var ei jente i midten av tyvearene som snakket til oss, pa gebrokken engelsk, nar vi passerte forbi henne pa fortauet.

Pa haiketur, del 1

Brukte unodvendig lang tid gjennom Sverige
og Danmark, sov i telt, og gjorde hva jeg ville. Men na er det jo lite jeg kan
gjore med det. Jeg innsa at jo for hun
ble fornoyd jo for ville jeg fa hvile tunga mi. Hun
snur seg, og senker baken sin nedover mot mitt ansikt.”Good. Og hver gang hun
ville at jeg skulle yte mer, var neglene der. Der stoppet en bobil, og et ektepar
i midten av 40-arene sa pa meg.
Jeg foler meg forradt av min egen kuk.

Da sa jeg Jean sta i dorapningen…Etter litt
betenkeligheter, jeg hadde tross alt sett frem til
kveldens ensomhet, takket jeg ja. Deretter gjentar hun
kommandoen sin, men far samme respons fra meg.
Kroppen hennes overrasker meg; hun ser yngre ut naken.

Leave a Reply

