Med Den Andre Handen Presset Mot Munnen Kom Jeg.

Under kontorpulten

Men Lise sendte meg en lapp der det stod at alle sluttet tidlig pa fredager. Tar jeg henne direkte pa kneet kommer hun sikkert til a fare opp og skrike.

” Du er gal….” Hun var tom.Jeg kom frem til Lise’s pult og kunne til min stor tilfredstillelse se at hele fronten pa pulten hennes var tett og det var god plass under. Her var gode rad dyre. Med den andre handen presset mot munnen kom jeg.

Fremmedmote

Jeg slenger pa haret og ser utfordrende pa dem. Han kysser
meg.

Han kjorer den harde vate penisen sin inn i meg. Som han
andre gjorde med meg, sa stopper jeg.Mannen stirrer pa meg og
jeg kjenner at brystvortene blir harde bare av a se pa denne sexy skikkelsen
i halvmorke.Han drar bena mine fra hverandre, og ber han
andre holde dem.Fingrene hans er vate og
fortsetter med a stikke dem ut og inn av hullene mens han slikker meg, nar
han kjenner at jeg er nar en kjempe orgasme stopper han.Den deilige penisen hans er stor og vat.Det er vatt og jeg kjenner at han har funnet
fram og begynt a leke.
Han narmer seg orgasmen med stormskritt og tar den ut.
Da de begge var ferdige ba de meg om a legge hendene mine foran oynene mine
sa de kunne forsvinne ut i manenatten. . .

Etter festen

Ma du ha pa deg denne?” Tungene vare begynte straks a leke rundt hverandre, hjertet mitt begynte a hamre og dunke idet den herlige jenta presset den nakne kroppen sin inntil min.Jeg kom litt sent, og festen var allerede i gang, og jeg ble imponert av hvor mye god mat og drikke som var satt frem pa buffetbordet ute pa terrassen. Rolig, rolig, matte jeg tenke for meg selv – hold deg rolig, og i morgen fikk jeg se henne.

Min eldre soster Line fylte ar forleden, og inviterte venner og kjente til a feire den pafolgende lordagen, etter a ha fatt tak i barnevakt og huset for seg selv hele helgen. Et faktum hun minte meg pa da hun merket at jeg fremdeles hadde klar pa.Jeg ville ha hele henne, og var livredd for a drite meg ut; slike tanker fortsatte a gnage i hodet mens jeg pusset tennene pa badet, og selv da jeg hadde kommet meg i seng, hadde jeg vanskelig for a sove.

Prostata

Det store kukhodet hans gled inn i meg, og jeg stonnet hoyt av smerte i det hele den store kuken hans gled inn i meg.Det var derfor jeg tenkte jeg kunne hjelpe han litt, og det begynte ogsa a bli litt vondt.»

Jeg tenkte meg ikke om, men svarte sporenstreks med a si ja.

Etter den fjerde gangen han penetrerte meg gjorde det ikke noe vondt, og smertene ble forvandlet til nytelse.

Og like godt som jeg visste at han var biseksuell, sa visste han at jeg var en heteroseksuell mann som aldri hadde hatt seksuell omgang med sitt eget kjonn.Jeg klarte ikke a holde noe tilbake, og alt jeg hadde a by pa ble velvillig tatt i mot av den eldre mannen som hadde kuken min inni munnen sin.

Leave a Reply

