Åhhhh….

Nabojenta i bakgarden, del 2

Hun rykket kraftig til da fingeren berorte anusapningen hennes. Åhhhh…. for en herlig frokost dette ble!!!! Jeg slikket godt pa langfingeren min, gjorde den skikkelig dryppende vat og begynte a lirke den inn i anusen til Marit. Mmm…. de faste rumpeskalkene hennes var saaa fristende! Sa boret jeg fingeren lengre og lengre inn i rumpehullet hennes mens Berit la rett under og slikket fitta hennes. Hun stonnet ekstra hoyt.

BFF

Hun trengte ikke mange minuttene pa a overtale meg til a bli i Trondheim noen dager til, etter et bedre maltid ute, sa bar det tilbake til kollektivet der hun bodde for mer sex.

Jeg ble bratt revet ut av drommeverdenen min av smellet av flathanda til Ingrid, jeg tror jeg kunne se langt etter a ligge pa sovesofaen der i natt. Hun la igjen munnen sin over pikken min og sugde mens butplugen gjorde jobben sin i rumpa. Hun ga meg et forsiktig kyss pa kinnet for hun ba meg om a sove sott. Jeg lukket oynene, mens jeg ventet pa at bussen skulle komme.

Hun kom tilbake med diverse leketoy i alle storrelser, der var det alt i fra sma skruer til en strap-on.

Herren kommer hjem fra jobb

Piskeslagene fordeles slik at du far 100 slag per dag i 30 dager. Hun sovnet i sin herres armer etter han slapp henne los.

I kjelleren har vi en mini rettssal og mye utstyr, vi har ei lita celle der huff jeg haper..

Jeg gikk a tuslet rundt hjemme jeg ser jeg har en del a gjore, men Herren min kommer ikke hjem pa 3 dager sa dette skal ga bra. ” “Men.. hvordan vager du a motsi meg, du er ikke barbert, du er vat, fitta di renner..

“TØS pa plass”

 

Han snakker i en time og jeg skjonner hvor dette ender jeg skal i cella, men hva mer vil han finne pa….

 

Retten min Herre snakker om er der han avhorer meg, forteller ALT jeg har gjort som han ikke er fornoyd med, alle regelbrudd og han kommer med sin straff.

Jeg hadde fremdeles ikke bestemt meg da jeg satt meg ned og malte meg kraftig inn med sminken hennes. Jeg matte noye meg med noen mindre attraktive sko, selv om de ikke var noe darlig.

Skjortet hennes svingte om bena mine da jeg med stromper og hoyhalte sko gikk bestemt mot utgangsdora. Skoene var ogsa veldig sote, selv om de som sagt ikke hadde sa hoy hal. Jeg plasserte dem tilbake der jeg fant dem.

Jeg kjempet meg til a vare like bestemt som da jeg apnet dora. Med kuken i handa reiste jeg meg og gikk ut i gangen og apnet dora til kottet der skoene hennes sto. Foten svingte utenfor trappetrinnet og jeg satt den ned pa neste. Dette ville jeg nyte lengst mulig.

Jeg vaklet ut pa badet og vasket meg for jeg trippet inn a hentet skoene hennes. Na og da merket jeg at klakkingen ble hurtigere og jeg tok meg i a vare for nervos.

Overraskelse pa hyttetur

Matte endevende sekken min opptil flere ganger for a finne dem. Skulle tatt seg ut.Handa hennes kjartegnet ansiktet mitt mens tungene vare var pa vandring i hverandres munner. Vi ble liggende og se hverandre i oynene litt for jeg skjonte at ho faktisk mente alvor og at det ikke var en spok.

– Hva er det som skje-er? Vi hadde alle hort mye bra om, sa vi bestemte oss for a ta en helg der. Hun luktet en blanding av sape og sovepose, en kjarkommen lukt.

– Slapp av, dette gar sa bra!

– Hvorfor det?

En darlig danser

Lone beveger seg slik at jeg kjenner jeg blir stiv igjen. , spor
Lone. “Der!” “Jeg kom aldeles nydelig av tunga di” hvisker hun i oret mitt. Bare de markerte knoppene
sier at hun er kvinne.

Leave a Reply

