Ettersom Angelina Var Ny I Yrket Og Hadde Mangel Pa Kunnskap I Bruk Av Redigeringsprogrammet Sa Spurte Hun Meg Om Jeg Kunne Vare Sa Elskling A Hjelpe Henne Med A Sette Sammen Tabbevideoen.

Tyven, tyven skal du hete…

Den andre brystvorten blir sugd inn i munnen, og far den samme behandlingen, for han trekker seg litt unna, og hun kan kjenne hvordan han presser saksen mot innsiden av laret hennes.
Lund tar tak i haret hennes igjen, og trekker hodet hennes vekk, for han presser det mot sitt eget pulserende lem.
Skrinet inneholdt ogsa noen mindre smykker, de tomte hun bare i baggen, for hun satte den tomme esken tilbake.
Et oyeblikk henger Nina seg opp i bruken av “vi” ordet, men feier det fort vekk.
Utmattet blir hun sittende a hive etter pusten, men det er ikke lenge for hun kjenner hender ta tak rundt kroppen sin, og hun blir loftet opp, og baret bort til sengen.
Dypt begravet inne i henne blir han liggende helt stille, for han begynner a rotere svakt pa underlivet.
Nina blunker, og hjertet holder pa a sette seg fast i halsen, nar hun apner dem og ser seg rundt.
En pulserende pikk streifer borti nesen hennes, for hun villig gaper litt mere og lar de kraftige leppene omslutte den.
Jorgensen hadde heller ikke kjopt dem, han hadde arvet dem etter en eller annen kongelig.
Det hele var en drom.
Men ethvert forsok pa a flykte vil vare fafengt, det vet hun, hun vil aldri greie a loe fra disse karene.

Sex med en kjendis – en sann historie

“Du, Brad, jeg har noe a innromme”. Jeg pleide a fa tekstmeldinger som “nar er Angelina pa skjermen neste gang”osv. “Jeg har gjort klar i teknisk” sa hun og smatt i forveien. At denne kroppen aret for hadde fodt et lite barn hadde jeg aldri trodd.

Ettersom Angelina var ny i yrket og hadde mangel pa kunnskap i bruk av redigeringsprogrammet sa spurte hun meg om jeg kunne vare sa “elskling” a hjelpe henne med a sette sammen “tabbevideoen”.


Jeg presset hodet mot kransen og smajukket meg forsiktig innover.

Leave a Reply

