Det Far Meg Virkelig Til A Fole At Du Vil Ha Meg, Og At Jeg Tenner Deg.

Isbiten

Lar isbiten leke mot
rompehullet ditt, sa erstatter jeg med varme lepper, sa isbit, sa varme
lepper, isbit, lepper… Og nar du kniper rytmisk, presser jeg fingrene hardt
mot punktet ditt, mens jeg presser isbiten mot rompehullet ditt… presser
og presser til den SVUPP sklir innenfor i det du eksploderer.
Boyer meg ned.. Far jeg smake ?Slikker meg
nedover rompa og litt i sprekken, lar tunga leke vatt med innsiden av
leppene dine…

Mere olje drypper over deg, hendene sklir ned langs armene, til hendene.

Tar tak i rompeballene dine og masserer i sirkler… Blaser i rompesprekken… Slikker forsiktig…

Natten du ga oss

Fingrene mine gled lett ut og inn av meg. Jeg elsker a vise deg musa mi, jeg elsker oppmerksomheten din og responsen din.Det holder for meg. Det rant ut av meg og du var blank i oynene av kathet.Gud som jeg kommer” skrek jeg og presset fitta mi rundt dildoen.

Vi ble sittende a se pa hverandre, du roykte sakte og sa ut som om du koste deg, vi pratet litt og jeg kjente at dette var bare sa riktig. “Jeg elsker musa di, de store hovne leppene, klitorisen din som strutter, lukten av deg……” du stanset. Vi kysset hverandre sultent og du strok meg over korsryggen og over rumpa mi.

Utopi

De varme hendene dine kjartegner meg. “, stonner du, ute av stand til a utdype. Jo mer jeg kjenner det jo katere blir jeg og stonnene mine begynner sakte men sikkert a likne jammer igjen samtidig som at hendene mine jobber hardere med baken din for a fa deg til a bevege deg fortere og stote hardere. Jeg klarer ikke la vare a bevege meg i samme rytmen som hendene dine og du studerer igjen brystene mine mens de rister i takt med hendene dine. Du kysser leppene mine, ansiktet mitt og skuldrene mine. Forst na gar det opp for meg hvor stor den er. Du spor meg om jeg ikke bor stoppe, men jeg sier jeg vil kjenne at du kommer inni meg. Det far meg virkelig til a fole at du vil ha meg, og at jeg tenner deg.

Leave a Reply

