Hvisket Jeg Hest.

Min drommedame

Legger beltespenna i hoyre hand og griper den andre enden med venstre. Kommer rundt bordet til deg, tar tak i nakken din og forer deg bort til det hjornet i stua som er forbeholdt ulydige jenter. Nar du kommer ut igjen er du kun ifort evas drakt. Vet at du foler deg litt stresset na, fordi jeg ga deg klar beskjed om a vare hjemme for en halv time siden.

Jeg skyver deg litt fra meg sa jeg kan se ansiktet ditt.

Jeg reiser meg opp med deg i armene og beveger meg mot soverommet. Sa tar du fotskammelen til godstolen og flytter den ut midt pa stuegulvet. Etter en stund sa ser du opp pa meg med tarevate oyne og sier:
“Jeg elsker deg sa inderlig mye. Akkurat over der rumpa blir til larene dine. At det er jeg som kommanderer og du som adlyder.

Hett eventyr i London

Han satt og nippet til et glass rodvin, og betraktet meg interessert. Jeg dro mannen etter meg inn i smuget, og han fulgte mer enn villig etter. Som den eneste single jenta i min venninnegjeng, hadde jeg hatt som mal a fa meg engelsk pikk i lopet av turen. Jeg meldte meg helt ut av samtalen med de forgjeves ivrige engelskmennene ved baren, jeg hadde funnet mitt leketoy.. Tanken tente meg voldsomt. Jeg matte ha ham na! Han begynte a slikke dem, lot tungen leke rundt det mest folsomme punktet, og jeg kjente en strom av velbehag fylle meg opp. Jeg var sa kat, sa klar, og hadde lyst til a rope at han skulle stikke fingrene sine i meg, men alt som kom ut var et tungt, mykt stonn. Vi hadde reist til London pa jentetur for weekenden, og alle var klare for fart og spenning.
Sa fikk jeg oye pa ham. Sa loftet han meg opp i armene sine, og kjorte pikken sin langt inni meg. Kroppen min skalv som et aspelov, og svetten rant fra kroppene vare.

Regnfull natt

Og da Suzannah en desemberdag forkynte at hun var gravid, var alt fullkomment. Jeg ber deg kjare, ikke prov a finn meg. Hver gang han kom inn i henne, var det som en eksplosjon i henne, og hun skrek av velvare. Det sto en skikkelse i veikanten, han brukte jakken som et slags tak over den krumboyde kroppen. Kommer aldri til a glemme deg… Alt virket forandret, til og med John virket forandret.

De fant et motell, “Seaside In”. Det rant bekker allerede etter en halv runde.

En stor,stiv kuk stirret rett pa meg og jeg nolte ikke.Han jobbet hardt og forsiktig pa en gangmed tunga, men bare na og da lot han den sveipe over stedet jeg ville ha denmest. Endelig lot han tunga fokusere paklitten min og i det han stakk to fingre opp i fitta mi, kom jeg for andregang.

 

Heisdorene lukket seg igjen og jeg trykket pa tolv. hvisket jeg hest.

Melkepus

Pa vei til et melkehav.Alle har er borte og det skulle foles underlig, kjalende.

Sta som en kattepus, pa alle fire. Hele mitt ansikt skulle du slikke og kysse.Jeg skulle vare naken.

Leave a Reply

