Du Dytter Meg Ned Pa Senga Og Setter Deg Skrevs Over Meg.

Kildesortering

Na provde hun a beherske stemmen mens hun rakte frem handen. Den siste stilte seg sa bak henne, skilte rumpeballene og begynte a gni pikken mot analapningen.
“Du behover ikke kle deg for var del” sa en av mennene. “Husk pa dette med skarpe gjenstander til en annen gang,
da” var det siste hun horte for doren gikk igjen etter dem.tenkte Berit. Berit snudde fort pa hodet.

Undersokelsen

Ja, da er vi klare ser jeg horte jeg plutselig og jeg skvatt nesten litt. Det var som a bli sprengt, men akk sa deilig. Legen justerer stolen ettersom behovet er sa sykepleieren og gliste litt lurt. Han kjorte en finger opp i rompehullet mitt og jeg matte bare stonne, sa horte jeg han sa til en av turnuskanditatene at han kunne begynne brystundersokelsen mens en av de andre kunne undersoke klitoris og skjeden. Jeg slo opp pa gule sider og til min skuffelse fantes det ikke en eneste kvinnelig gynekolog i Lillehammer. Na er jeg helt inne, i alle fall sa lant inn som mulig for en mann av min storrelse da gjelder det a forsoke a fa presset pikken oppover inne i skjeden omtrent som dette. Han som ikke hadde fatt vart med enda sa at han hadde hort at G-punktet var lettes a finne dersom ogsa analen var fylt opp. Jeg merket at det gikk for legen og at han som masserte brystene mine lurte om han ogsa kunne fa undersoke skjeden min. Etter en stund kom tre kjekke karer og satte seg og fortalte at de hadde vart med pa en undersokelse i byen den samme formiddagen. Plutselig dro alle seg vekk fra meg og ble enige om at undersokelsen var over og der la jeg mer gjennompula enn jeg noen gang hadde kjent meg.

Pa vei hjem

  Nar kan vi sees neste gang?”.  Hun er fortsatt pa jobb, men na begynner det a bli pa tide a komme seg hjem.  Han ser litt forundret pa henne, men sa smiler han stort da han far se hva kapen skjuler.  Hun sender ham en sms, hvor det star “Fortsatt pa jobb?”.  Det blir uutholdelig deilig og ingen av dem klarer a holde igjen lenger…  Forst kjenner hun at han stivner til i kroppen, og roper ut at han kommer.

Vi snakka litt og han kom narmere og narmere meg. Jeg var litt flau der jeg la. Akkurat nar orgasmen kom tok han pikken helt inn i meg, for forste gang. Plutselig horte jeg en stemme. Han var litt hard hendt en gang, han tok hele pikken inn i munnen min. jeg kjente jeg begynte a brekke meg, men da trakk han seg fort ut.

Tina

Vi holder pa hele natten og sovner begge slitne i armene pa hverandre etter en herlig dusj, der vi ogsa ikke klarte la hverandre vare i fred. Dette oyeblikket har vi begge ventet lenge pa.

Jeg beveger meg litt diskré narmere deg i sofaen, men du sier ingenting.. Det hele startet med at du skulle fotografere meg og min hund, siden du var fotograf.   Du dytter meg ned pa senga og setter deg skrevs over meg.

Flytter meg enda lengre bort og stryker deg forsiktet over handa di som ligger fint ved siden av deg pa ei pute. Jeg klarte ikke helt holde oyekontakten, jeg ble nervos. Etter hvert som det blir mer action i filmen, sa merker jeg oynene dine flakker fra tv skjermen og meg.

Leave a Reply

