Ja, Master Sier Jeg Spakt.

Endelig!

Du stryker meg over rompa, en hand pa hver rompeball.

Jeg far et par saftige dask til, for du spor om jeg skjonner hvem som bestemmer og om jeg skal vare lydigere na. Jeg kroer meg i armene dine mens jeg tenker at jammen skal du fa igjen med samme mynt en gang!!

Det er sa fantastisk og jeg kjenner at det skal ikke mye til med denne behandlingen for jeg kommer. “Men lille venn da, har du startet uten meg”, spor du med lav, hard stemme.

“Var stille!Jeg boyer hodet ned sa jeg ser handa di som stryker over hele fitta, det glinser i safter og jeg har store problemer med a holde meg i ro.Jeg setter meg pa kne mellom bena dine og ser deg rett i oynene mens jeg sier”Snille deg, var sa snill a la meg fa lov til a suge deg?

Vi blir liggende i et virvar av armer og ben mens vi far pusten igjen. Vil ha mer…mer…

Trine far drommen sin oppfylt

Han presset fimgeren sa langt inn i
henne som han kom, og begynnte a fingerpule rumpa hennes. Jeg bestemmte meg
raskt for hvem det skulle bli. Hun kunne nesten ikke tro det. Jeg
turde nesten ikke tenke pa hvor stor den var nar den var stiv.Trine sa ned pa den deilige kukken hans, hun klarte ikke
a styre seg. Hun sa sa hjelpeslos ut. Han klarte ikke a holde seg lenge, og Trine gapte hoyt, og
sa han rett inn i oynene da han sprutet spermet sitt inn i henne. Synet av den deilige dama mi suge
pikk ble for mye for meg. Det gikk ikke lenge for hun ikke klarte mer.

La oss ga innenfor. Samme tanken brukte a komme nar vi satt i badstuen pa fjellstuen vi pleide a dra til i vinterferien, men det var jo liksom aldri noe jeg hadde sett pa som annet enn en fin fantasi, men her kjente jeg at pikken min begynte a reise seg ved tanken.

 

Etterpa var vi nok litt pinlig berort alle sammen, men etter at Nina hadde tatt seg en dusj pratet vi litt sammen for Harald satte seg i rosjekta si og dro tilbake mot hytta si.Det virket jo sa ufarlig der i varmen med noe alkohol innabords og den unge kate mannen tilstede.Hun dro forsiktig badebuksa hans ned sa den stive kuken hans ble frigjort. Jeg satte meg pa siden av henne sa jeg skulle fa se nar kuken hans skle inn i henne. Jeg kunne se pa henne at hun likte synet. “Om du har lyst Nina, sa kan du jo sporre om du skal hjelpe han litt med det kanskje”.

 

Nina gikk fram og satte seg pa bordet foran Harald. “Vi er jo halvnakne hele gjengen her” sa jeg og lo.

 

Bade Nina og Harald sa litt brydde ut, men jeg visste at de var klar for hverandre. Sa stonnet han idet jeg sa kukhodet hans glinset i sad. Fy soren sa deilig jeg synes Nina var der hun sto pa kne med masse sad i ansiktet sitt.

En darlig dag

Etter litt snur jeg meg mot deg, og lusker meg inntil deg. Du strammer grepet ditt rundt armen min, og jeg kjenner at det gjor vondt. Du trekker deg ut og vi blir liggende litt ved siden av hverandre for a komme til hektene. “Ja, Master” sier jeg spakt. “Er det forstatt Wenche?” Baken brenner og svir, og jeg er na sa kat at jeg ikke vet hvor jeg skal gjore av meg.

Leave a Reply

