Etter Et Bad, La Vi Oss Ned Og Jeg Lurte Meg Til A Suge Pa Fire Nipler Til Damenes Vellyst.

Drommedagen

Stille lenge og hun tittet pa Linda, himlet med oynene, og svarte ja. Jassa veldig godt altsa? Etter et bad, la vi oss ned og jeg lurte meg til a suge pa fire nipler til damenes vellyst.
Ja da kommer jeg, for varet er spadd bra, som i dag.Skal dere vare med hjem, spurte hun.Jeg nikket og sa sa det pang, jeg hylte ut og tarene spratt. Ja vel sa begge. Badebuksa la igjen hjemme, i torketrommelen.Åaa, na gar det for meg.
Sa samme prosedyre med Lise, som lettet litt pa baken sa jeg fikk dratt den ned lettere.

Hyggelig besok

Forsiktig tar jeg et skritt til siden, og glir over dorterskelen.
Nesten sjokkert trekker Vibeke seg litt tilbake, og ser opp mot meg.
Jeg bare smiler.
Ganske hurtig er begge anklene festet til de nedre stolpene, og kroppen hennes er sperret ut som en fire armet stjerne.
Det siste ordet blir hengende i luften, og et sporrende utrykk legger seg om Lines munn.
Med en streng stemme sier jeg:
– Sa det er derfor du bruker sa lang tid ja.
Nar jeg igjen apner oynene, ser jeg at Vibeke har fulgt mitt eksempel, og har tatt den andre brystvorten i sin munn.

Overraskelsen

Herregud sa utrolig kat jeg var na, jeg ville ha mer, og la handen pa hodet hans og presset det mot kjonnet mitt. Begynte a riste idet orgasmen spredte seg som en varme fra underlivet og ut gjennom hele kroppen, han kom sekundet etter meg fylte meg med varm deilig sad. “Sa vat du er jenta mi..” Kjenne de sterke armene rundt meg og lukten av han. “Ville na bare overraske deg litt” fikk jeg gispet frem. Det smilet som jeg elsket, som jeg fikk kriblinger i kroppen av, og som jeg hadde savnet mer enn noe annet pa jord. Jeg var akkurat pa nippet til a komme i et voldsomt klimaks for han stoppet.

Leave a Reply

