Na Var Det Min Tur Til A Flire Hanlig.

Fredags ettermiddag

Men jeg kunne jo ikke det. Jeg kjente at det bryggete seg opp igjen hos meg. Du var sa vat at den gled helt til bunns med en gang. Du stotte hardt mot meg og ropte navnet mitt. Jeg gadd ikke engang a skifte, bare slapp med ned i stolen og kjente at jeg ble fylt av ukesluttens ro. Drommen om en stille og rolig helg hjemme i fred og ro virket utrolig forlokkende. I frykt for at du skulle treffe strakk jeg ene handen bak pa ryggen min og apnet tasken hvor handjernene la. Na var det min tur til a flire hanlig. Sa na sa det endelig ut til at helgen skulle bli rolig. Bare for a kjenne hvordan det foltes mot handa mi. Det var som om det var en hoyspent ledning mellom ballene og pikken min og hjernen.

Honse-eggene

Na var det lett for ham a bruke tunga pa meg mens han dro i kulene og slakket av og dro og slakket av, for a massere G-punktet. Og da han kom hjem, ga jeg ham en klem og fortalte at jeg hadde visst kastet bort penger i dag.
Han la over meg og inni meg til den stive hadde krympet for han trakk seg ut. spurte han mens han tok av seg yttertoyet.Men jeg var ikke vat, kulene stengte for saftene, trodde jeg. Kondomeriet!
– Du, vi legger oss i senga, hva? Kunne tydelig kjenne de sma kulene inni honse-eggene mine da de falt pa plass.
De rosa eggene for kate honer.Bare en larte seg a bruke eggene riktig i hona forst.
– De er rosa, smilte jeg og la armene rundt halsen hans.

Snosmeltende sex

Musa sitret og stralte i varme, ilende bolger og da det begynte a bli alt for deilig, reiste jeg meg opp.Hytta var ligger i et flott turomrade og vi elsker a ga pa ski i marka. Jeg sugde meg godt innpa og horte at han stonnet. Men vi matte sette fiskebein, for jeg presset meg mot ham sa skiene bare gled bakover mellom beina hans.Matte vri pa overkroppen, for skiene pekte rett fram.Sa fant jeg en serviett fra brystlommen pa anorakken og torket meg, og lot ham torke snoppen ren for han pakket den pa plass. Og mens han gled ut og inn av meg og holdt meg hardt rundt hoftene, masserte jeg musa til jeg jamret sa ekkoet hortes over alle blaner rundt oss.

Lukta av silo og kuskit ligger tungt der inne. Hun protesterer, men det er slik hun tenner.

– Ikke gjor det, trygler hun og ser redd ut der hun ligger pa rygg, halvveis, for fottene er fremdeles i gulvet.Som oftest tar jeg tak i henne og drar henne tvers over gardstunet.

Morkerom

Vil ikke vite det, heller. Jeg foler alt mye sterkere gjennom huden, blir mer var pa lukter, horer bedre, og kjenner hele kroppen bedre.

Tungene har funnet punktet – i hvert fall en av tungene – og slikker som om det er forste og siste gang han far kjenne smaken av vat mus. Og jeg kan kjenne at det brenner. Jeg er ikke naken. Jeg aner ikke hvordan de ser ut. Jeg finner et stort jern og horer et stonn i morket, runker ham og finner en mindre stake med den andre handen. Jeg har betalt for a leie disse gutta i to timer.Men forst ma de kle av meg, og det kan bli spennende nar det er sa mange menn og sa lite lys.

Leave a Reply

