Han Visste At Det Var Hun Som Ringte, For Han Hadde Funnet Telefonnr Hennes Via Opplysningen.

Elins erologiske avdeling del 1

Kanskje ikke sa galt
likevel, at lengden pa teksten viser hvor “langsom” jeg er?

Men ah! Ved leiligheten i tredje ser jeg Elin, naboen, sta
hoyt oppe pa en vaklende gardintrapp. Jeg skrek “Elin, hjelp, raset gar, jeg kan ikke klare meg”, mens
hun skrek tilbake sa det ringte i orene; “Åh herreguuuud,
oooooooooh….soting”!

Vi faset ut en liten stund. Ingenting, nei, jeg aner egentlig ikke hva som
skjedde. I lang tid hadde jeg vart eksplosiv, den reneste
solibat-Lars, men jeg forsokte a knipe og holde igjen sa godt jeg kunne. Hun kysset intenst, utrolig! Hun ville apne seg i riktig
hoyde. Og jeg, som er folsom og
egentlig lite brukt, ja, jeg bare rosket kondomet pa, bokstavelig talt.

Forent

Folelsen av at alt er perfekt, at begge er den
samme enheten, og om den ene mister den andre vil aldri noen andre kunne ta den
plassen.Ei tunge
som smaker pa vate lepper, leker seg med munnens kurver.
Fingrene som folger kroppens kurver, legger seg varsomt over ei brystvorte
for de fortsetter sin ferd og gleder seg over hva de far.
Har som legger seg i bolger over huden, stryker over hud som vil bli berort mere,
sterkere.Et kyss som folger den
hivende pusten i intensitet, som krever hele tiden litt mer enn hva det far.

Nar sa ei hand fortsetter sin ferd over kroppen, er alt som det skal. Respekten over den andres
kropp er alltid tilstede, katskapen ligger helt ut i fingerspissene og
legger igjen en brennende varme overalt hvor de finner sin vei.

Senga, der to personer holder rundt hverandre, kysser hverandre, ser
hverandre i oynene og vet hva kjarlighet er.
Idet utmattelsen gjor at de to kroppene synker sammen i sengen, fremdeles
med fotter og hender slynget rundt hverandre og og med en hivende pust, far de
nok en gang bekreftet hvordan kjarligheten kan foles.Hender fletter seg sammen i et fast grep, pusten stryker over hud der harene reiser seg med en lett gysning gjennom kroppen.En liten pause midt i all katskapen som
gir rom for folelser som ydmykhet.

Gamle venner

Anita var like vakker, om ikke vakrere, som i skoledagene. Hun laste opp doren og de gikk inn. Han visste at det var hun som ringte, for han hadde funnet telefonnr hennes via opplysningen.

Skjelvende trykte han pa den gronne knappen pa mobilen. Anita var vill i kysset na, og hun var tydeligvis klar for a kjenne han inni seg. Nedover til hennes glattbarberte kjonn.

Bare det beste for henne. Hun visste ikke hva hun skulle gjore.

Andre gangen gjorde ikke vondt. Hun var tilbake til virkeligheten.Til den deilige fantastiske sexen. Han holdt rundt hennes mens de klinte. Hun gjorde det han hadde gjort. Alt hadde skjedd sa fort. Kjenner leppene hans pa de stive niplene hennes. Alt ble sa uvirkelig. Hun ble mer opphissa. Nysgjerrig pa hva som var deiligst. Tente pa a vare litt hard. Hun var redd for a mote blikket hans.

Leave a Reply

