Hun Drar Forsiktig….

Jeg ser deg…

Tungen glir forsiktig over brystet hennes… halsen….
Ingen ord utveksles… bare blikk, tanker.Du lar den rotere forsiktig… sa raskere og i det kroppen hennes buer seg mot deg lar du tungen gli forsiktig inn i henne.. hun drar hardere i slipset og du stoter inn i henne igjen… dypere denne gang…lar hele tungen din fylle henne….du merker at hun narmer seg toppen og trekker tungen sakte ut… hun protesterer med et svakt sukk… og med et smil om munnen kysser du henne oppover hele kroppen…hun drar deg mot seg… presser seg mot deg … du finner brystene hennes igjen og napper forsiktig i brystvortene … hun stonner hoylydt…. Leppene dine er sa vidt borti brystene hennes….. hun stonner lavt …du kjenner at det verker i hele deg …du lar tungen gli forsiktig over det ene brystet….sa det andre… hun klynker lavt i det du biter henne forsiktig i den ene brystvorten…..du lar tungen gli blot over magen, navlen, hoftene, fremsiden av larene, pirrende til du finner henne.
Du lener deg tilbake i kontorstolen og bare nyter synet og tanken pa at hun oyeblikk star rett foran deg.Sakte boyer hun seg frem og tar tak i slipset ditt… drar deg opp av stolen og tett inntill henne….du boyer deg… hun drar forsiktig…. Folelsen av a ikke vare alene slar deg og du ser opp et oyeblikk….blikket ditt stopper ved den forst litt diffuse skapningen i dorapningen… det gar noen sekunder for du klarer a samle tankene.. og det gar opp for deg…hun er hos deg.
Det morke, lange, ville, krollette haret hennes henger lost…blikket ditt glir sakte over henne… hun har pa seg en lang sort kape…blikket ditt hviler et oyeblikk ved munnen hennes… lett markert.. fyldig.. sensuell. Hun kjenner pa deg… og du kan fole leppene hennes forme et tilfreds smil….Hun biter seg lett i underleppen.. smiler forsiktig.

Pokker ta menn

“jeg kommer snart, jeg kommer over munnen din” stonnet hun og han slikket henne hardere og fingret henne dypere og dypere. Hun sank ned i stolen og la hodet i hendene. Han ristet pa hodet, men hun kunne se at han smilte forsiktig. Det var deilig a ha ham dypt inni seg, hun masserte brystene sine, roterte med underlivet sitt og ville ha mer pikk. Brystkassen hans hevet og senket seg og hun lot tungen sin gli fra navlen og opp mot den ene brystvorten, sugde deg forsiktig og han stonnet under behandlingen hennes.Han brukte fingrene pa henne, smurte saftene hennes rundt og det var himmelsk vatt og deilig.

Pa besok hos en Gressenkemannen

Under skjortet hadde hun antakeligvis den samme
minimale trusa jeg hadde sett sist jeg var pa besok.

Har du virkelig lyst til det, sa vil jeg bli med sa Tor.

Forst vil jeg at du skal frigjore pikken hans ogsa, sa vil jeg at vi skal
ga inn pa soverommet. Du vet jo godt at kate mannfolk er det
mest sexy som vi damer vet. Truls, kan ikke du kle av henne.

Jeg ser for meg at hun bretter ut den nydelige, rosa fitta si mot meg, mens jeg slikker pa knoppen hennes. Vi skulle ha makspulstest, og den som var ansvarlig for denne var en av larerne pa skolen, Gjertrud. Hun gir fra seg noen kate stonn og skryter av storrelsen pa den. Tungene vare motes og leker sammen. Hun smaker vindunderlig, mye bedre enn noen av de andre jentene jeg noen gang har smakt. Jeg gar inn og slar pa dusjen. Sa kommer hun.

Leave a Reply

