Hun Forsokte A Snakke, Men Det Ble Helt Uforstaelig.

Pa stranda

Hun beveger de ut og inn, sakte til a begynne med, men ettersom hun blir katere greier hun ikke la vare a jobbe raskere. Det, sammen med det faktum at jeg  ikke kunne unnga a stirre pa den deilige rumpa di og de pene beina dine der du gikk foran meg isted…

Hun ligger med oynene lukket og puster fremdeles tungt med apen munn. Hun ser bedende pa ham med oyne morke av begjar. Nar hun har slikket i seg hver drape av saftene sine, legger han henne igjen ned pa rygg, og nyter synet av den klissvate musa hennes. Hun kan hore et smil i stemmen hans.Han glir rett inn i den vate musa, og prover a beherske seg, tar henne forst rolig, men med harde, deilige stot som far henne til a ynke seg av smerte og nytelse idet han bunner henne. Hun stonner hoyt og lener seg over ham idet hun begynner a ri ham. Ligger alltid her, jeg.

Gaven

“Gratulerer med dagen vennen” visker jeg “likte du gaven din?”Lar tungen min gli sakte rundt pa de ytre kjonnsleppene hennes, bare leker lett med henne. Na er jeg sa opphisset og kat selv at jeg forandrer litt pa stillingen, vi kan vel ha det deilig begge tenker jeg og snur meg rundt. Sa boyer vi oss over han samtidig og starter med a massere oljen utover den flotte kroppen hans, jeg synes den er fantastisk i hvert fall. Kroppene vare skjelver og rister noe voldsom for vi synker helt sammen. Sa hadde plutselig en tanke slatt ned i meg.Hun gisper og blir liggende der og mape, jeg ser at ansiktsutrykket hennes skifter fra vantro, til tvil, og sa over i et nolende smil.

“Jeg vil ogsa slikkes ” smiler jeg og setter meg slik at hun kan komme til meg og jeg kan fortsette der jeg slapp med henne.

Fremmed

Hun kunne se en slags kamuflasjedrakt, mork gra med sjatteringer. Hun kastet sengeteppet til side pa sin halvdel av senga, og la seg oppa dyna.

Han la seg oppa henne og forte den harde pikken sin inn i hennes hete grotte. Hun likte a vare glattbarbert der nede, men sparte ei stripe Automatisk gikk handen hennes ned mot det myke kjonnet. Dildoen falt ut, og han skrudde den av. Hun ville gjerne rope, dekke seg til, men var helt paralysert av sjokket. Hun forsokte a snakke, men det ble helt uforstaelig. Hun kjente den vate pikke komme oppover ryggen hennes.
Hun ristet energisk pa hodet, og hun kjente frykten forsterkes! I den tredje skuffen fant han smykkeskrinet, og hun hort ham tomme alt ut.

Uansett, fredagen var kommet og min lille familie stod pa kaia og vinket til meg mens baten sakte bakket seg utover fra bryggekanten. Det var derimot nesten fullt i boblebadet, der det allerede satt to gutter pa rundt 20 ar og 2 damer pa rundt 40.De gangene jeg faktisk tar pa meg truse pleier det ogsa a vare stringtruse, men denne gangen hadde det kommet med en vanlig truse med hoy skjaring i bagasjen, nesten som en vanlig bikinitruse. Hun var umettelig pa sex… og jeg har ikke tall pa hvor mange orgasmer jeg fikk denne helgen.

Snefrid kikket pa meg med store oyne, og besvarte min foresporsel med en kjempediger klem. Snefrid sa pa meg med store oyne der jeg la og skalv og kunne nesten ikke tro sine egne oyne.

Terrassen

Hun var kliss naken. Ops, sa hun. Jeg kjente en hand mellom larene. Jeg trodde ikke at det var noen ved siden av, skjonner du.
Pa andre siden hadde gjestene pa verandaen vaknet og sto lent over gelenderet. Hun stakk fingeren mellom de runde rumpeballene sine og inn i hullet, godt inn, for hun dro den ut og puttet den i munnen min. Hun slo dora opp og gikk ut pa terrassen. Den var stor og rund og jeg smurte oljen inn i sirkelbevegelser slik at ballen presset seg mot hverandre og tot mellom hendene for hver runde. Ja, det er sant, sa hun og lo. Leiligheten jeg hadde fatt la ytterst pa en av de mange smale armene som strakk seg ut av komplekset.

Sommeren man ikke glemmer

Han er ferdig med a fortoye og reiser seg, jeg trekker oynene til meg og ser ned. Plutselig slipper Lars pikken min og reiser seg opp. Litt flau over at jeg sto a studerte han. Klarer ikke helt a se hva slags kjonn eller alder, jeg vil stoppe a ta pa meg shortsen, men Lars tar armen min og drar meg narmere. Jeg har aldri i mitt liv vart sa kat for.Hadde vart smatt med det, lite erfaringer far og si det sann. Har aldri opplevd noe som dette for, men etter lydene fra Lars a domme sa er det deilig. Noen ganger la han til og med a strok pa den. Lars pa siden mot Thor og meg med den stive pikken vippende mot oss, jeg pa maven. Til glede og bekymringer.

Leave a Reply

