wolf Pet Ch. 19

jeg fortsetter å bli overrasket over den fantastiske tilbakemeldinger jeg får. Takk for at du og kan du holde det kommer. Og ikke glem å stemme!

—————————–

“Xylon, tror du det er noen sjanse for å slå av denne Dire Wolf genet?” Jeff hadde studert DNA og genterapi for den siste uken, og benyttet enhver anledning til å stille spørsmål. Og ingen visste mer om dette enn Xylon, bortsett fra kanskje Gary. Dette gjorde ham grøsser. “Tror du Gary rett at genet var det som gjorde disse ungene onde?”

Xylon hadde vært stirrer på en dataskjerm, og var treg til å svare. “Han kunne være. Men hvis jeg har rett, kanskje jeg har funnet vår løsning.” Han så opp på Jeff og smilte.

—————————-

Karen tempoet gulvet, snakker høyt til seg selv. “Jeg hater når han forlater meg alene og forteller meg til å bli satt.” Hun hadde en følelse av å være i et bur. Hun hadde aldri vært klaustrofobisk. Hvorfor gjorde det bry henne så mye nå? Hun følte seg som kjører i den åpne, føle vinden i håret hennes. Hun ønsket å være fri.

“Jeg mener, jeg vet jeg kan ikke skifte foran folk for første gang, men dette er latterlig. Det må være et sted jeg kan gå annet enn dette rommet.” Hun snakket med seg selv som hun snakket til en annen person. På en måte var hun. Hun kunne føle en annen tilstedeværelse i hodet hennes, som om hun var å dele seg med en annen.

Hun hørte fuglene synger utenfor og gikk til vinduet. Hun pustet dypt og tok i den fantastiske duften av blomstene, trærne, luften. Alt luktet så mye annerledes nå. Hun hadde ingen anelse om at luft kan virkelig lukte denne friske. Hun trodde det var en annonsekampanje, men det virkelig kunne. Fargene var alt lysere og hun la merke til så mye mer enn hun pleide. I likhet med bevegelsen på kanten av skogen. To kvinner med rødt hår gikk bort fra det sammensatte. Noe så rart skjønt. Hvorfor gjorde den høyere en ser ut som hun prøvde ikke å bli sett? Hun holdt skotter bak henne og dukke. Merkelig.

Karen anstrengt å se bedre. Noe hadde ikke synes riktig. Hun kunne føle en stemme som forteller henne til å gå etter dem. Var at Cole? Hun kunne ikke holde disse stemmene rett. Hun visste at hennes ulv var begynt å snakke med henne. Men noen ganger stemmene bare virket som alfabetet suppe i hjernen hennes. Hun syntes å føle dem mer enn å høre dem. Men noen ganger hun bare ikke kunne rette dem ut. Det var definitivt noen forteller henne til å følge dem. Det var ikke så mange røde hoder i pakken, faktisk var det bare to, Katy og Cheryl. Og ideen om Cheryl være noe i nærheten av Katy gjort Karen blod koke.

Hun så på døren. Hvis hun gikk gjennom huset Cole kan fange henne, og da han ville bare marsjere henne rett tilbake opp her. No, vil en bedre måte være ut av vinduet. Hun var en god klatrer, vil det være enkelt. Hun åpnet vinduet bredt og tok av skjermen og gled rett ut åpningen i en flytende bevegelse. En ting hun hadde lagt merke til det siste var at hennes atle hadde definitivt forbedret. Hun shimmied ned gitteret arbeidet raskt og ganske enkelt. Hun smilte for seg selv. Dette var litt morsomt. Vent, hun ble ikke klatre ned fra en tredje historie for moro, hun var å sørge Katy var trygg. Hun ristet på hodet. Det må ha vært hennes ulv. Moro senere, se etter Katy nå.

Hun hoppet ned de siste ti meter og landet på begge beina. Hun så seg rundt henne for alle som ser på, og da hun så ingen i nærheten hun snek over det åpne området til kanten av skogen. Hun kunne lukte de to kvinnene. Hvor merkelig. Men det sikkert gjort det lettere å følge dem. Hun kunne så vidt skimte sine stemmer. Hun prøvde å være så stille som mulig når hun forsøkte å fange opp.

“Hvorfor ville Rhys at jeg skal møte ham helt her ute?” Katy ble forvirret. Rhys hadde alltid enten komme for henne selv eller sendt Karen eller Sarah å få henne. Han hadde aldri sendt noen andre. “Er du sikker på at han ville ha meg til å komme så langt fra det sammensatte?” Katy snudde til ansikt Cheryl. Det var bare noe hun ikke liker med denne Beta. Hun hadde hørt om kampen Karen, og hun hadde dagen Katy og Rebecca kom hit. Hun kunne se hvorfor Karen hadde mistet besinnelsen. Denne kvinnen var rist.

Cheryl satt på en sakkarin søt stemme. “The arkivar bare ba meg om å ta deg til brønnen. Han ønsket å overraske deg, sa han. Kanskje han kommer til å pare seg med deg i kveld.” Cheryl hadde en falsk smil pusset på ansiktet hennes. Det var så vanskelig å late som å være vennlig mot dette mennesket. Hun kunne ikke vente med å gjøre Niklas stolt av henne. “Det er bare litt over økningen der.” Hun pekte på noe spesielt, og fortsatte å gå. Hun kikket bak henne være sikker på at Katy fulgte.

Katy trakk på skuldrene og fortsatte videre. Antar at det ikke ville skade å gå brønnen. Hvis hun spilte en slags spøk Rhys ville se til at Carr tok seg av henne. Noen få minutter senere brønnen var foran henne, men ingen Rhys. Hun så seg rundt og så ingen. “Når vil han være her? Jeg ikke ta en frakk, det er kaldt her ute.” Hun holdt armene rundt kroppen hennes for varme. Temperaturen var mye kaldere under disse høye trær. Det må ha falt en god tjue grader fra ute i det fri. Hun kunne føle gåsehud, og tennene var begynt å klapre.

Mennesker var så skrøpelig. Hvorfor skulle noen selvtillit respektere ulv ønsker å parre seg med en? Niklas kunne umulig nekte henne etter at hun gjorde dette for ham. Hun flirte for seg selv mens hun gikk nærmere Katy. “Har du sett der nede? Vannet er så klart. Du kan se speilbildet ditt. Ta en topp.” Cheryl var rett bak henne som Katy så inn den gamle brønnen. Det var helt tørt, men Katy ville ikke vite at før det var for sent.

Karen hadde fanget opp til stemmene og var å se fra bak et tre. Hun så Cheryl står bak hennes venn og så se på ansiktet hennes. Nei, hun ville ikke tillate det! Karen følte bladene mellom føttene hennes og så henne klærne løs på bakken. Hva i helvete? Hun hadde ikke tid til å tenke på det, hun hadde bare tid til å hjelpe venninnen.

Cheryl ga en god skubb mellom Katy skulderbladene og så henne riste over på siden. Hun ble så betatt av visjonen om Katy falle i det dype hullet hun ikke se auburn uskarphet ved siden av henne før det var for sent.

Katy følte hardt trykk bak henne og kunne ikke kontrollere henne falle med hendene holder albuene. Hun skrek, “Ahhhhhhh,” og klarte å rykke i siste minutt for å ta tak i kanten av brønnen. “Help!” Stemmen hennes lød tilbake på henne mens hun skrek og slet med å holde henne holde på den smuldrer side av hullet. “Help!” Hun kunne ikke engang se bunnen av sjakten, og visste at hvis hun falt hun ville sannsynligvis brekke nakken hennes. Hun prøvde å finne en fot hold og gravde fingrene inn i den lille nook de holdt. Hun kunne høre de knurrer og snarls av en ulv og skrikene fra en kvinne hun håpet var Cheryl. Hun sa høyt: “Vær så snill, vær så snill, Rhys, jeg kan ikke miste deg så snart.” Tårene rant nedover ansiktet hennes mens hun ba hun kunne holde på lenge nok for noen til å hjelpe henne.

Cheryl skrek med hver skråstrek av de skarpe tenner og klør. Hun hadde ikke engang en sjanse til å skifte til å forsvare seg. “Slipp meg kjerring! Jeg er her på Rådets virksomhet.” Hun skrek på toppen av lungene hennes for å prøve å få den fornærmende ulv av henne. Hun gjenkjente henne ikke så skjønte hun måtte være en del av de besøkende ‘entourage. Hun tok tak i håndfuller av pels og prøvde å trekke ulvens hode vekk fra henne, men hun var sterk!

Ulven var i stand til å snu hodet og bet hardt ned på Cheryls underarm, smake blodet da hun hørte smellet fra benet. Alt hun kunne tenke var “Protect. Kill”. Blodet smakte godt i munnen hennes. Hun ønsket å smake mer. Hun ønsket å gjøre denne dama lider måten hun gjorde venninnen lide, hun ønsket å gjøre henne beg å dø.

Cheryl hylte i smerte. Hun var redd for at hvis hun prøvde å skifte hun ville være på en enda større ulempe. Hennes arm var ubrukelig og bare hang løst fra kroppen hennes. “Jeg vet ikke hvem du er, men Niklas Metzger er medlem av rådet, og dette var etter hans ordre. Du må betale for dette!” Cheryl desperat kjempet for livet hennes. Niklas måtte vite at hun var i trøbbel. Han måtte komme og redde henne. Hun var bare sikker på det. De var ment å være kamerater.

Carr stønnet da han rettet seg opp fra kartene strødd rundt bordet. De Alpha hadde vært kranglet strategi for timer. Han nesten ønsket at dette ikke var hans territorium slik at han kunne forlate ansvaret til noen andre. Men dette var hans pakke, hans plikt å beskytte disse kvinnene og hans slag. Han aksepterte det, han bare ønsket at andre Alpha gjorde. Crane handlet som dette var hans drift og ble utstede ordre til de andre som de var Omega-fettsyrer. Carr måtte hevde sin autoritet flere ganger. Heldigvis ble han støttet av Rådet som ble enige om at siden dette var forekommende i Baxter territorium, det var Baxter som skulle ta ledelsen.

Carr hørte en lyd på døren og så opp på Cole, hvit i ansiktet og panisk. Han unnskyldte seg snart og gikk til sin bror. Dette måtte ha noe å gjøre med Karen. “Cole, hva er galt?”

“Jeg kan ikke finne henne. Jeg kan ikke finne henne noe sted. Jeg forlot henne på rommet vårt og fortalte henne om ikke å dra uten meg. Jeg sa til å ringe meg hvis hun følte seg rart eller noe. Og når jeg prøver å kontakte henne gjennom vår obligasjon, hennes tanker er uleselig. ” Cole hørtes redd. “Alt jeg kan gjøre ut er tilfeldige ord, og de har ikke noen mening for meg i det hele tatt.”

Carr tok sin bror i armen og styrte ham ut av rommet. Det siste de trengte var for Alpha å høre Cole og Karen hadde fullt parret. Han lente seg i tett og snakket så bare hans bror kunne høre. “Ro deg ned Cole, vi finner henne. Tror du hun har flyttet? Noen ganger i løpet av første skift en ulv tanker kan være forvrengt du vet.” Carr forsøkte å høres rolig og trygg, men han var nesten like bekymret som Cole. “La oss finne Rhys og Alistair. Kanskje de kan hjelpe.

“Brett,” Carr kalt Beta over. “Bo i rommet og svare på eventuelle spørsmål de har om grottesystemet til jeg kommer tilbake.” Carr gikk tilbake inn i rommet. “Jeg har en pakke krise, jeg vil være tilbake så snart jeg kan. Vil Brett være her i mitt sted. Han vet alt som er å vite om disse hulene. Føl deg fri til å plukke sin hjerne, figurativt selvfølgelig.” Carr forsøkte å tvinge en smil.Hotellet spøk ble tapt på irritert Alpha.

Carr ristet på hodet i avsky og rykket opp til sin bror som allerede var på et løp ut døren. “Cole, vent! Cole!” Hva i helvete som foregikk?

“Protect”. Det var det ene ordet han kunne skimte. Beskytt det? Eller var det som? “Dammit Karen, hvor er du?” Cole prøvde å nå henne, men alt han kom tilbake i retur var biter og stykker av tanker og frykt og sinne. Han løp inn i sammensatte og prøvde å få hans lagrene. Han måtte være i stand til å føle hvilken retning hun hadde gått. Carr hadde rykket opp til ham og to av dem sto stille og bare lyttet.

“Carr, hva er det som skjer? Cole ser ut som han har sett et spøkelse.” James stirret på Cole som så forstenet. Han klemte Sarahs hånd, både av dem visste dette måtte ha noe å gjøre med Karen.

“James, får Alistair og Rhys og deretter finne oss. Skynd deg!” Carr knapt fått ordene ut før Cole tok av for fullt løp og skiftet medio skride, klærne faller av ham mens han løp. Carr flyttet for å holde tritt. “Cole hvor skal du?”

“Jeg kan føle henne, hun er på denne måten. Hun er redd, hun er sint, hun smakte blod. Det er alt jeg kan si. Vi må komme dit raskt.” Minst med Alpha bånd de kunne ha en samtale uten å bremse ned for å få igjen pusten. Cole visste at hun var i en kamp, ​​men med hvem?

Cheryl kunne ikke kjempe lenger, falt hun i bakken som Karen ristet kroppen hennes, fortsatt snerrende. Cheryl lå stille, blottet halsen hennes i underkastelse. Karens ulv slapp henne strimlet arm og rygget et skritt. Hodet hennes var nede, ører var flat rygg, leppene krøllet. Hun ønsket å drepe henne.

“Hjelp, noen, vær så snill, hjelp meg.” Katy ble knapt hengende på. Hvis noen ikke fikk til henne snart hun ville falle til bunnen av brønnen.

Karens hode pisket rundt på lyden. Hun hoppet til toppen av brønnen, og så ned for å se den lille røde hodet hengende på for harde livet. Hun nådde ned og brukte tennene til å ta tak i kragen på Katy skjorte. Sakte hun støttet opp, trekke med all sin styrke. Hun kunne høre stoffet begynner å rive. Hun måtte få henne nærmere leppen fort. Katy var liten, men Karen var sliten fra kampen. Hun visste ikke om hun hadde nok styrke.

Katy brukte føttene til å prøve å hjelpe Karen trekke henne ut. Fingrene hennes klorte på veggen, prøver å nå kanten. Hun var nesten der. Nesten.

De to brune ulvene var flere hundre meter inn i skogen før de hørte hyl av smerte, knurringen og snerrende, og rop om hjelp. De ble begge skremt av den svarte ulven som stripete av dem så fort de kunne ikke engang fortelle hvem det var. Den hvite ulven var rett bak ham.

Katy så opp som den skjortekragen begynte å rive. “Nooooo,» ropte hun ut med frykt, dette var det. Karen kunne ikke redde henne. Øynene hennes ble formørket med tårer. Hun var klar til å dø. Hun sa høyt: “Jeg skulle bare ønske jeg kunne ha sagt farvel Rhys. Jeg elsker deg.”

En mild stemme talte som to sterke armer grep henne. “Jeg vil aldri si farvel liten en, aldri.” Han dro henne ut av brønnen og holdt henne fast til kroppen hans. Han kunne føle hennes hjerte pounding, og kroppen hennes skalv da hun hulket. Han strøk henne over håret som han bar henne til en trestubbe og satte seg ned med henne på fanget hans. Han så på fingrene, blodig fra å prøve å klore hennes vei ut av brønnen. Han sjekket hver og en som han holdt

Han vendte seg til auburn farget ulv. “Takk Karen, takk for at du reddet mitt Katy.” Han vugget henne i armene, hvisket i øret hennes for å roe henne. “Jeg elsker deg lille. Jeg vil alltid være med deg.” Han kunne føle kroppen hennes rister voldsomt. Hun går i sjokk. “Jeg må få henne til legen, jeg ser deg på sammensatt.” Han plukket henne opp og begynte å løpe tilbake for å møte legen.

Katy følte at hun drømte. Verden rundt henne var en uklarhet. Den eneste virkeligheten var den varme huden hun følte seg ved siden av henne på kinnet. Hun visste at det var Rhys. Hun visste at han ville komme, visste hun. Hun hadde et smil på ansiktet hennes mens hun begravde hodet inn i skulderen hans mens skogen blinket med henne.

Cole så på sin vakre Auburn haired ulv, står fremdeles på toppen av brønnen. Han gikk til henne og satte seg foran brønnen.

Hun så på den sjokoladebrune ulv sitter foran henne, hans grønne øyne glitrende som de så på henne. “Cole?”

“Ja kjæledyr, det er meg. Du gjorde en fantastisk ting Karen. Men hvis det er noen gang en neste gang, gi meg beskjed først.”

Hun hoppet ned fra brønnen og gned kroppen hennes mot hans, lener seg inn i ham. Hun var så utmattet om, la hun ned. Han la seg ved siden av henne og slikket henne pelsen ren av Cheryl blod.

Cheryl var i enorm smerte og gråt, armen ble nesten kuttet, og hun ble liggende i en blodpøl. Selv a Har ikke kunne helbrede at uten hjelp fra lege. “Help me please. Alpha.”

“Hva har skjedd her Cheryl?” Carr var hadde flyttet tilbake og sto og stirret ned på henne.

“Hun-hun falt ned i brønnen. At ulven det angrep meg da jeg prøvde å redde henne.” Hun håpet de ville tro henne over noen ulv som ikke var enda et medlem av flokken. Hun stirret på Cole som var rengjøring HER blod av den tispa. Herregud, nei. Hun kunne ikke tro det. Det var Karen! De hadde fullført parring og hun hadde flyttet. Hun så opp igjen på Carr, på hennes Alpha, og bønnfalt ham, “Alpha, vær så snill, jeg trenger legen.”

Alistair hadde flyttet og var sikker på at han visste hvem som hadde tilrettelagt dette. Han hadde sett det røde håret Beta med Niklas flere ganger i de siste dagene. “Visste Niklas be deg om å gjøre dette?” Stemmen hans var direkte og følelsesløs.

Cheryl begynte å gråte, prøver å snakke gjennom hulkende. “Ja, ja, Niklas ba meg om å drepe henne. Han sa at det var til det beste for flokken. Jeg var bare å gjøre det budgivning av rådsmedlem. Trodde jeg rådet hadde bestilt det.”

Carr hadde kalt for James og Bryant å ha med båre for å ta Cheryl til sykehuset. Hun skrek i smerte som de flyttet henne. De synes ikke å bry seg om de ikke var veldig forsiktig i sine bevegelser.

Cheryl hulket da de tok henne til sykehuset. Hun var i så mye smerte. De var å være så grusom mot henne. Men Niklas ville hjelpe henne. Han ville komme til hennes forsvar. Han ville finne en måte å forklare det, og hun kunne bare gå med ham da han dro.

Carr sett dem ta Cheryl unna. Hvordan ville han takle henne? Han hadde alltid visst at hun var utspekulert, men ikke en morder. Hun hadde nesten lyktes i å myrde kompis av en av de kraftigste Were er i Nord-Amerika. Han kastet et blikk til Karen og Cole. Man ser på Karen og han kunne fortelle at hun var utslitt. Men hun hadde Cole til å ta vare på henne. Han smilte til sin bror og gikk mot det sammensatte med Alistair. Hva en jævla rot!

“Karen tror du at du kan skifte tilbake?” Cole var glad hennes sinn jobbet bedre nå, og de kunne kommunisere.

“Jeg er ikke sikker, men kan vi gå tilbake til huset først og gå til rommet vårt? Når jeg finner ut hvordan du kan skifte tilbake jeg virkelig trenger å ta en dusj og sette på noen klær.” Hun ønsker ikke å gå splitter naken gjennom sammensatt. Bortsett fra det, hun var virkelig ikke sikker på om hun kunne skifte tilbake. Shifting til en ulv hadde bare slags skjedde. Hun gjorde ikke noe.

“Det er fint kjæledyr, vil vi gå tilbake til rommet først. Jeg er så stolt av deg Karen.” De gikk sakte tilbake til huset, så nær de var nesten rørende.

Ordet hadde fått ut raskt hva som hadde skjedd ved brønnen. Vaktene hadde umiddelbart blitt sendt for å finne rådsmedlem Niklas Metzger og holde et øye med ham inntil videre.

Carr sto i gangen utenfor Katy rom. Han ønsket ikke å forstyrre Rhys og hans kamerat noe mer enn han måtte. Han så Jeff går ut av rommet. “Hvordan er hun?”

“Katy? Skremt ut av hennes vettet, men hun klarer seg. Du vet, hvis Cole og Karen ikke hadde parret, Katy ville trolig være død. Det er ingen måte Karen kunne ha oppdaget dem fra soveromsvinduet uten Were forbedret visjon . ” Jeff var ute på bitte lille røde hodet, overskygget av den massive satt ved siden av henne.

Rhys sa sakte, “Eich bod yn fy mywyd fy un bach.” Han smilte til henne og strøk henne på kinnet kjærlig.

Hun så opp på ham forvirret. “Hvilket språk er det? Hva sa du?”

“Det er mitt morsmål, walisisk. Jeg sa, du er mitt liv min lille.

“Det er vakkert, vil du lære meg?”

“Someday lille. Men for nå, jeg vil bare at du skal hvile. Cysgu dynn en byddaf yn gywir yn ôL.” Han bøyde seg ned mot øret hennes og hvisket: “Sov godt, og jeg kommer straks tilbake.”

“Hva med Cheryl?” Carr så til den andre enden av hallen hvor det var vakter postet utenfor døren. Han var ikke sikker på om han hadde tildelt dem der for å holde henne i, eller Rhys ut. Han håpet at han ikke ville ha til å finne ut. Han var bare ikke sikker på hva han skulle gjøre med henne nå.

“Det er ingen måte å redde armen. Den eneste som holder den sammen er huden. Nerver og blodårer er så ødelagt at de aldri ville gro godt nok til å ha en normal arm, selv med var healing. Hva har du tenkt å gjøre med henne? ” Jeff så på Carr fra øyekroken. Han egentlig ikke ønsker å vite hva Cheryl fremtid holdt. Hun hadde gjort det én ting som ingen i denne pakken er fire hundre år lange historie hadde gjort, forsøkte å myrde et menneske i henhold pakke beskyttelse. Det var uhørt.

“Hold henne i live nå, og jeg skal gjøre min beslutning senere.” Carr ventet på Rhys å gå ut av rommet, men i stedet for å stoppe å snakke med Alpha han gikk forbi ham ut døren. Han hadde et blikk på ansiktet hans som ga Carr en dårlig følelse.

Carr måtte jogge for å holde tritt med den arkivar er bestemt gange. Han oppdaget Alistair som falt i takt med Rhys som snakket en eneste setning. “Hvor er han?”

Carr visste hvem han mente. “Han er i matsalen.”

De gikk fort inn i rommet. De Baxter flokkmedlemmer til stede raskt forlot rommet. De spredte beboerne venstre var medlemmer av Rådet, besøker Alpha og deres ledsagere.

Leave a Reply

