annies Truser

Mike hadde vært lykkelig gift med Marie i omtrent 10 år. Han var veldig glad i henne, og hadde alltid vært trofast. Faktisk bare to ting var svakheter for ham på noen måte i det hele tatt: truser, og Marie yngre søster Annie. Mike hadde utviklet en fetisj for truser som tenåring, da han masturberte for aller første gang med en satin par som ble tatt fra en venns søster. I løpet av de neste 7-8 årene, hadde han tatt dusinvis av truser fra dusinvis av jenter, og nysgjerrighet om hva iført en thong føltes som selv hadde ledet ham til å begynne å prøve truser på før du bruker dem til å glede seg. Gjennom viljestyrke og modenhet, hadde han stort sett unngått fristelsen for et par år før han hadde begynt dating Marie.

Mike hadde falt for Marie kort tid inn i deres frieri, og han hadde vært forelsket i henne siden den gang, men han var også tiltrukket av Annie. Hun hadde en kroppstype som var mer i tråd med Mike preferanser: Han hadde alltid vært en ræva mann, og Annie hadde en fantastisk ass. Da Marie var på sin periode og sex var uaktuelt, ville Mike ofte tilfredsstille sine egne behov i dusjen, og den vanligste tanken å spille gjennom hodet hans var å ta Annie bakfra i doggy-style-posisjon. Han ville drømme om å ha hendene på rumpa hennes, kopping det og ta tak i det, så la hendene på hoftene og trekke henne tilbake på hans harde kuk mens han så ned på skjønnheten i sin medlem stuper i hennes rosa, fuktig fitte. Han visste at dette var bare en fantasi; han ikke kunne jukse på Marie, og han var sikker på Annie ville heller aldri jukse på hennes high school kjæreste-slått mann, Paul. Mike og Marie hadde vært gift i seks år, Annie og Paul for tre.

Mike hadde ikke stjålet et par truser i over 7 år på den dagen han gikk til Marie og Annie er foreldrenes hus. Han hadde en softball trening på jordene nær huset deres, og Marie red med ham. Han gikk for å øve, og returnerte en time senere for å finne bilen hans borte. Han gikk opp til huset, og fant en lapp på bordet at de alle hadde gått ut for å spise og ville være tilbake rundt 07:30. Ser opp på klokka, så han at han hadde over 20 minutter før den tid. Han måtte pisse, og for noen grunn, bestemte han seg for å gå på toalettet oppe der Marie og Annie gamle rommene var. Da han gikk av Annie rommet, som normalt hadde døren lukket, men var nå åpen, la han merke til at det fortsatt var et par kommoder på rommet sitt. Etter nølende, bestemte han seg for å sjekke for å se om det var noe i noen av dem verdt å se på for å passere noen gang. Han var overrasket over å finne noen gamle bilder og klær i et par skuffer av den første dresser, så han gikk bort til den andre. Åpning den øverste skuffen, hans hjerte hoppet da han oppdaget at det var ca 8 par av Annies truser. Han tok dem ut en etter en og inspisert dem.

De var sikkert mer sexy enn de kjedelige tingene som Marie hadde. Han fant en lav stige bikini, et par fine gule reimer, en rutete bikini kutt bomull pair, og en rødbrun satin par som var virkelig sexy. Alle var størrelse 5 … faen, hun hadde en fin rumpe og fine, smale hofter. Mike kjente blodet rushing til pikken hans, som mange av hans gamle begjær ramlet tilbake på ham. Han så på klokken; trolig 15 minutter eller mer før de ville vende tilbake. Han jaget bort til badet og fanget et par av vev. Han kaster raskt hans softball klær, ser på sin nakne kropp i speilet på veggen. Han var en løper, og atletisk, og kroppen hans reflekterte slik. Han hadde en mager, muskuløs bygge. Han vendte sin oppmerksomhet fra speilet tilbake til de fantastiske plagg før ham. Han tok tak i en av de thongs … og forsiktig gikk inn i den. Han trakk den opp, gradvis dekker opp sin bankende kuk som stoffet kilt opp i ræva hans. Han ble beundrer hvordan han så i speilet. Han ble positivt engorged, som han tenkte på det samme stoffet opp i ræva hans blir opp rumpa på en gang … hans fulle baller nå hviler der stoffet hadde en gang krøp opp til henne fitte … hans bankende kuk blir presset mot hans kroppen ved den sexy materialet på samme måte som det en gang hadde presset henne kjønnshår mot kroppen hennes, hvis hun ikke ble barbert …

Å miste noen selvkontroll han hadde utviklet i løpet av de foregående syv årene, Mike grep rødbrun satin truser fra skuffen, og presset thong ned litt i front, slik at han kunne bryte dem rundt hans verkende pikk. Han tok tak i vev, fordi han visste at dette ikke ville ta for lang tid. Han begynte å pumpe hans tykke 6,5 tommers kuk med satengaktig materiale, ser hoftene pumpe i speilet. Han var ikke spesielt lang, men ble velsignet når det kom til omkrets. Han visste fra å være i garderoben i gymtimen at han var mye tykkere enn de fleste, og hadde blitt fortalt at svært ting etter et par jenter av de få jentene han hadde vært med, inkludert Marie. Beundrer sin egen kuk, raskt begynte han sprøyting hans cum inn i vev, forsiktig for ikke å få noe på verken truse han hadde på seg, eller de som han brukte til å stimulere seg selv. Han strippet raskt ned naken igjen, kastes vev, løp tilbake til Annie gamle rom, fikk kledd, og satte thong tilbake i skuffen. Han plukket opp rødbrun pair, så på skuffen, og i stedet dyttet dem ned buksene, hvor de ville hvile ved siden av sin nå vikende penis. Han ville ha flere dager i løpet av de kommende årene at han ville slippe dem på eller bruke dem til å stryke hans kuk, ofte begge på samme dag. For nå, derimot, gikk han ned og slått på TV for å se før alle kom hjem.

I løpet av de neste to årene, Mike ønsket desperat å finne en mulighet til å gå gjennom Annie nåværende truse skuff. Nå som han hadde en titt inn i hennes fortrolige fra år tidligere, han intenst ønsket å finne ut hva hennes nåværende utvalg av truser var. I mellomtiden, Mike var fornøyd med å prøve å finne grunner til å gå oppe på Maries foreldre, raskt og stille snikende i Annies rom for å beundre sin fine truser. Han var svært fornøyd med å bli belastet en dag med å gå til huset deres for å mate hunden. Han gledet seg til å ha en fin rolig tid for å prøve på trusen, selvfølgelig slutter med en onani-økt. Han var litt overrasket over å åpne skuffen, bare for å finne det tomt. Spørsmål umiddelbart sprang inn i hans sinn: Visste Annie mor gå gjennom og kaste ting ut? Visste Annie ta henne truser hjemme? Visste Annie innser at ett av parene hun hadde i skuffen nå var borte, og hvis så, ville det ikke være noen grunn til at hun ville mistenke Mike? Det hadde vært flere måneder siden Mike hadde vært i rommet, slik at han ikke kunne være sikker på om Annie (eller hvem) hadde nylig renset ut skuffen, eller om det hadde vært gjort for lenge siden. Spørsmålene ristet ham litt, så han raskt matet hunden og dro hjem. Han følte seg relativt trygge, som å kaste ut en ubegrunnet beskyldning som det ville være en ganske alvorlig ting. Han overbeviste seg selv om at det ikke var noe å bekymre seg, og snart glemte alt om det.

Om tre måneder senere, Mike og Marie var på Annie og Paul hus, sammen med resten av familien, for å feire bursdagen til Annie ett år gamle sønn, Justin. De var i ferd med å gå mot stuen for åpning av gaver, da Mike unnskyldte seg for å bruke toalettet. Han valgte å bruke badet som skulle ta ham forbi vaskemaskin og tørketrommel, i håp om at det ville være en kurv av klær der for ham å raskt skanne på jakt etter en unnvikende par Annies truser. Han fortsatt hadde ikke engang skimtes enda en av hennes nye utvalget, og han var fortsatt sterkt nysgjerrig. Da han passerte vaskeri, så han en kurv med klær. Tar et raskt blikk til sørge for at ingen kom, dukket han i rommet. Han plyndret gjennom så fort han kunne, men var ikke å ha noe hell, så han holdt søker. Han hørte skritt komme ned hallen litt for sent, og hadde bare så vidt fått sin hånd ut av kurven når Annie gikk av og kikket i.

“Hjelpe deg å finne noe, Mike?” Annie spurte urolig.

Mike ansikt brant varm rød i hovedsak bli tatt med hånden grave gjennom klærne hennes, og dette var fortsatt ikke en god situasjon. Hans sinn kjørte for å komme opp med en grunn til å være det som var enda eksternt logisk.

“Uh, jeg var på utkikk etter et håndkle .. Jeg fikk ikke se en på badet,” sa Mike, ba om at det ikke var en i vanlig visning på badet, og at Annie gikk ikke sjekke det ut.

Da hun snudde for å gå på do, sa hun, “jeg er ganske sikker på at det er en henger opp Kan ikke tro at du gjorde ikke -.”

Hun brøt av det som Justin begynte jammer fra neste rom, og hun løp for å sørge for at gutten hennes var i orden, glemme alt om Mike og hans håndkle. Mike elsket hans nevø sterkt, og håpet at han var fin, men var overmåte takknemlig for hans perfekt timing. Mike brukte denne andre sjansen til å gå på do og skjul hånden håndkle som hang perfekt på plass der Annie hadde plassert det tidligere i dag. Justin bumping pannen på akkurat det tidspunktet kan ha akkurat avverget en forferdelig situasjon for Mike. På minimum, var han i stand til å dekke sine spor litt. Han torde ikke gjøre noe mer å lete etter truser på denne tiden, skjønt, og vendte tilbake til festen, der Annie var for opptatt trøst gutten hennes å bry seg eller huske Mike behov for et håndkle. Mike var i en jublende stemning, som en nesten-tragedien hadde vært snevert avverget, og han glemte alt om det.

Tre uker senere, Mike var hjemme å se den Texas-Oklahoma fotballkamp da telefonen ringte. Ikke å ta blikket fra spillet, svarte han.

“Hallo?” han sa.

“Hei Mike, det er Annie. Hvordan er det du gjør?”

“Jeg er bra. Bare se på fotballkamp. Marie bare igjen å få noen dagligvarer, hvis du var ute etter henne.”

“Egentlig var jeg ringer for deg. Jeg trenger litt hjelp. Jeg skulle gå klippe plenen for Paulus mens han jobber, og mens Justin er napping, men jeg kan ikke få klipperen startet. Jeg håper at du kan være stand til å komme å ta en titt på det, “sa hun.

Mike var ikke virkelig fornøyd om timing, å være i midten av fotballkampen og alt, men ellers hadde ikke noe problem å hjelpe.

“Gi meg 10 minutter, og jeg skal være over,” svarte Mike.

“Takk!” Annie svarte muntert.

Mike fanget noen verktøy og hans batterilader, lastet dem i bilen sin, og kjørte over til Annie hus. Han parkerte, og gikk til klipperen i låven. Da han begynte å se over klipperen, fanget han stedet av Annie kommer ned fra huset iført korte røde shorts og en stram svart topp. Han kunne ikke annet enn å beundre hennes lange ben og busty brystet kort, før du slår tilbake til klipperen. Han ønsket ikke å bli distrahert. Han prøvde å snu klipperen over, og batteriet var dødt. Han var glad for at han hadde tatt laderen.

“Whatcha tror, ​​Mike?” Annie spurte da hun ruslet opp. “Kan du få den i gang?”

“Ja, ganske sikker på at det er bare et dødt batteri. Har jeg min lader, slik at jeg kan sette den på laderen for en stund, og det bør være nok til å få den i gang relativt snart.”

“Flott!” Annie sa. “Hvis du vil, når du får den på laderen, du kan komme opp for en søt te, hvis du vil.”

Mike ville heller gått hjem og sett kampen, men ettersom hvordan han hadde tenkt å tilbringe 20 minutter på veien dit og tilbake, trodde han at han ville bare bli her en stund, og håper batteriet tok nok lade snart å komme i gang.

“Jada, høres bra ut. Være opp i et minutt,” sa Mike.

Mike hektet laderen opp, og gikk opp til huset. Annie hadde allerede strømmet hans drikke, og ble sittende ved bordet. Han satte seg ned, og de gjorde small talk for en stund.

“Jeg beklager å bry deg, men Paul har å jobbe sent i kveld, og jeg ville prøve å få plenen klippes før han kom hjem.”

“Ikke noe problem i det hele tatt,” Mike fibbed litt, da han avsluttet sin andre glass te. Han følte nå behov for å urinere ganske sterkt. Det var sannsynligvis på tide å sjekke batteriet allikevel. “Jeg må bruke toalettet en liten, så skal jeg gå sjekk klipperen for å se om den er klar.”

Han gjorde sin vei til badet, denne gangen nede i gangen mot soverommene i huset. Han gikk inn, låste døra, og slått inn i rommet. Ut av øyekroken, i hjørnet mot veggen langt ved karet, så han et par Annies truser! Han ble til slutt kommer til å få et glimt av hennes nåværende valg i undertøy. Han gikk bort til den, bøyde seg ned og plukket den opp. Det var en lys blå bomull thong, og han kunne fortelle ved måten den ble plassert at dette hadde blitt slitt. Mike cupped truser i hendene og reist skrittet opp til nesen. Han hadde tenkt mange ganger av luktende duften av Annie fitte, og etter 10 år, ble dette kommer til å være hans sjanse. Han pustet inn, ta dype åndedrag, som hennes aroma fylte nesen hans og blodet begynte nå å fylle hans kuk. Ryggen var til døren, og hans hjerte sank da han hørte lyden av døren blir låst opp. “Hva faen!” han tenkte med seg selv, som han kastet trusen tilbake i hjørnet der han hadde funnet dem. Døren hadde svingt åpen i tid for Annie å se hennes intime klær traff bakken.

“Hva i helvete?” Mike sa.

Annie snudde raskt den rundt på ham. “Hva i helvete, faktisk!” sa hun. “Hva gjorde du med trusa?”

Mike skjønte raskt at han egentlig ikke var i mye av en posisjon for å være for kranglete, men spurte likevel, “Vel, hva gjør du låse opp døra og samtalene i mot meg?”

“Jeg så deg under døren. Jeg så du plukker dem opp, og jeg ønsket å vite hva faen du gjorde med dem,” svarte Annie.

“Hvorfor ser du under døren? Er ikke det litt påtrengende?” Mike spurte, noe gal, men likevel også skremt på knipe han befant seg i.

“Sannsynligvis ikke mer påtrengende enn du stjeler mine truser fra mor og fars hus eller grave gjennom mitt skittentøy et par uker siden,” hun svarte.

Faen, tenkte Mike. Dette er ikke bra. Han hadde ingenting å si. Han følte seg svak, og var ikke ser frem til hvordan dette ville ende.

“Hva vil du, Annie? Hva skal du gjøre? Du kommer til å fortelle Marie?” Mike spurte i nederlag.

“Jeg har ikke tenkt å fortelle Marie Jeg ser ikke noe poeng -.. Hvis jeg får de svarene jeg vil ha”

“Hvilke svar er det?” Spurte Mike.

“Jeg ønsker å vite hva du gjorde med trusen du stjal. Og jeg vil vite hva du gjorde med dem,” uttalte hun og peker på hennes lille thong nå wadded opp nær hjørnet. “Og ikke meg pisspreik. Jeg vil ha sannheten. Hvis jeg får sannheten, vil jeg ikke si det til noen. Og jeg vil vite om du lyver, så ikke engang prøve.”

Mike hatet dette. Han veide sine alternativer, som i utgangspunktet utgjorde 2: Han kunne fortelle Annie sannheten, å sette seg selv i fare for betydelig forlegenhet, for ikke å nevne det faktum at hun kunne fortelle Marie hemmelighetene om hva han gjorde med truser uansett. Hans andre alternativet var å tie og nekte alt, håper at Annie bløffet om å fortelle, og ba om at hvis hun ikke var, at Marie liksom ikke ville bry seg eller ikke ville tro henne.

“Jeg venter,” Annie sa etter flere øyeblikk hadde passert.

Mike sukket. Han hadde tenkt å prøve å lyve, som han egentlig hadde lite å tape. “Jeg kunne ikke ta dem,” han tilbudt svakt.

“Mike, jeg er ikke dum. Når jeg renset den skuffen ut i sommer, visste jeg at jeg manglet et par av mine truser. Det var min favoritt par gjennom det meste av high school, så la jeg merke til at de var borte. Jeg gjorde ikke ‘ t vet hvem som tok dem, men tanken streifet meg at det var deg. Ikke for mange mennesker ville ha hatt muligheten til det, men du ville ha. Men da jeg så deg snusing gjennom våre klær kurv det gikk opp for meg at det sannsynligvis var du som tok dem. jeg satt ut trusa for deg å finne i dag for å se om jeg kunne bekrefte dette. jeg tror det er ganske klart at du tok dem, og at du synes å like mine truser. nå … hva gjorde du med trusa i det, Mike? Hva gjør du med det paret du stjal fra meg? “

Mike visste at det virkelig var ikke mye bruk i å nekte lenger. Han bestemte seg for sitt beste avenue var ganske enkelt å fortelle henne og håpe på det beste.

“De,” sa han, og peker på thong han hadde hadde nylig vært holdt, “Jeg ønsket å sjekke ut. Jeg var nysgjerrig på hva du hadde på deg.”

“Er det alt du gjorde? Eller har du gjort noe mer?” Annie spurt ut ham.

“Jeg – snuste dem,” mumlet han stille, hodet hengende ned. “Og jeg bruker rødbrun pair til …” han tailed.

“I hvilken? Jeg kunne ikke høre deg.”

Mike så opp for å møte henne. Han var overrasket over at det var ikke sinne i øynene hennes, men noe annet. Var det spenningen?

“Å onanere med,” sa han litt mer frimodig. “Og for å bære noen ganger.”

Holy shit, han kunne ikke tro at han hadde sagt det. Han ble trolig knullet uansett, men å se ansiktet hennes fortalte ham at hun var slags nyter dette, og han egentlig ikke se noe galt i å fortelle hele sannheten.

Snarere enn et blikk av sjokk på ansiktet hennes, hjørnene av munnen hennes krøllet oppover i et lite smil. Mike kunne ikke tro det, men pikken hans var begynt å stige, forårsaker hans shorts å skifte. Annie lagt merke til det, og smilet hennes vokste litt.

“Så, Mike. Vil du vite hva jeg skal ha? Følg meg.”

Mike kunne ikke tro hva som skjedde. Han gjorde som instruert, imidlertid, og fulgte etter henne inn på soverommet hennes. Hun trakk åpne hennes topp kommode skuff, avslører flere truser i forskjellige stilarter, stoffer og farger.

“Dette er de typer truser jeg bærer nå, Mike. Gå på, se gjennom dem.”

“Annie, er dette galskap. Akkurat hvorfor skulle jeg gjøre det? Kan vi ikke holde stille om dette, og glemme alt om det?” Han klynket.

“Hvorfor? Fordi jeg vil at du skal plukke ut de truser du kommer til å bære for meg. Du ser, og jeg er straks tilbake.”

Hun gikk ut av rommet, og han var ute på utvalg av sexy truser legging før ham. Hun returnerte et minutt senere, og plasserte henne thong fra badet på kommoden.

“Jeg brukte disse for 24 timer. Jeg bare tok dem av et par timer siden for en dusj. Du ønsket å snuse dem, godt du får til å snuse dem, men bare jeg får se. Har du plukket ut hvilke truser du kommer til å bære for meg Mike? “

“Annie, jeg kan ikke,” klarte han.

“Nei, Mike, du kan, og du vil. Hvis du kunne stjele fra meg, du kan gjøre dette. Hvis du ikke vil, du kan dra, men jeg kan også fortelle Marie alt, også. Du gjøre hva jeg vil , og jeg vil love på mitt liv jeg vil aldri snakke et ord av noe av dette til noen. “

Mike så ned på truser igjen, og begynte å riste på hodet.

“Mike, vil jeg kalle. Du gjør dette, eller jeg ringer. Jeg skal være tilbake i ca 2 minutter, og jeg forventer at du skal være iført noe for meg,” Annie sa, da hun gikk ut av rom.

Mike virkelig trodde hun ville ringe på dette punktet. Med det fjernet han seg skjorten, kneppet sin shorts, og presset shorts og boksere under sin semi-hard kuk. Han vendte tilbake til truser før ham. Han var i god form, men selv så, noen av disse trusene var for tynn for ham å rimelighet kan forvente å bære. Han gravde rundt, og fant en svart satin bikini, størrelse 6, som virket ganske tøyelig. Han gikk inn i dem, og dro dem opp. Hans kuk begynte å vokse igjen, som det alltid gjorde da han ville ha et par truser. Da han trakk seg shorts igjen, var han fortsatt i vantro på hendelsene som skjer. Han ønsket å dø.

Med en banker på døren, gikk Annie tilbake i rommet med deg telefonen. Mike så på mottakeren i hånden, men Annie bare ristet på hodet og sa: “Bare i tilfelle, Mikey. Bare i tilfelle. Nå, gjorde du plukke ut noe?” spurte hun.

“Ja,” mumlet han lavt.

“Excellent! Før jeg får se dem, men noen spørsmål til deg. Du sier du liker å jekke av med trusa, ikke sant? Hva synes du om når du gjør det?”

“Forskjellige ting. It depends, antar jeg,” svarte Mike.

“Hver tenker på meg, Mike, når du slår av? Helt late som du er jævla meg?” Spurte Annie.

“Noen ganger,” Mike svarte, og tenkte dette var trolig den verste dagen i sitt liv.

“Hvordan vet du knulle meg i tankene dine, Mikey?” Dette var ikke å få noe bedre eller lettere, men igjen, så han noe i øynene hennes som forrådte hennes tilnærming til dette. Hun ble slått på ved dette, var han nesten sikker på.

Leave a Reply

