vice Cop Ch. 10

Tidligere på Vice Cop, en europeisk rockestjerne ansvarlig for mordet på sin egen fans på sine konserter og overdådige show, unngikk de detektiver som var etter ham. Hudson og Lexa konfronterte villainous rockestjerne som har satt en dødsfelle for dem i et forlatt teater, noe som resulterer i at han ble arrestert.

I denne episoden, vil du igjen finne den hardcore action og tung plott som gjør opp min skrivestil for Vice Cop. Men du kan lese en lesbisk sexscene på SCENE SEVEN, som involverer en asiatisk Mafia herres kone som liker seg å være en gammel kinesisk keiserinne. Du vil finne to separate sexscener på SCENE NINE involverer Hudson og hans nyervervede postordre brud og Lexa og Detective Mason nyter intime sex inne i en hytte i Poconos-fjellene.

*

ONE

Lexa O’Neil var ute på Hudson Banach fra vinduet sitt.

Han satt alene i soverommet hans, skjorteløs, i mørke trange jeans, røyking; stirrer på ingenting i en fraværende og langt-off blikket. Han lyttet til en post han hadde lånt fra professor. Det var en opera album og Lexa aner musikken. Det var Puccinis Madame Butterfly, en rolle moren hadde sang i sin egen karriere som sopran. Det var vakkert, trist, guddommelig; en sang så full av spesielle følelser at det førte henne tilbake til fortiden når hun hadde vært en liten jente og hun husket sin mor på scenen som Butterfly; i at blomster specked kimono med en Jasmine blomst i håret hennes. Hudson ble lyttet til finale der Butterfly dreper seg selv ved stakk en sabel i magen hennes etter å ha blitt smertelig vanæret av hennes amerikanske ektemann, obersten BF Pinkerton som hadde tatt en amerikansk kone etter opphevelsen Butterfly og hennes barn.

Hvorfor ble han lyttet til hva som ble ansett som en av de tristeste operaer noensinne laget? Hvorfor gjorde han stirrer så lengselsfullt inn i ingenting, og hvorfor ble han røyke så mye? Hun visste at han var deprimert. Han hadde ikke vært seg selv i det siste. Han hadde alltid klart å fortelle vitser og le sammen med andre offiserer. Men det var han, ensom og slukøret, lytte til den vakre sangen, en ensom sjel ledsager. Hun syntes synd på Hudson og det såret henne til å se ham på den måten, men hun visste at hun ikke kunne gå til huset hans ved siden av for hvilken som helst grunn. De hadde blitt enige om at de ikke ville se hverandre. Da hun vendte ansiktet bort fra vinduet, ringte telefonen hennes.

Det var fire på ettermiddagen og Lexa var off-plikt som var Hudson. Lexa hadde gjort noen innkjøp av mat og hadde vært kjører ærend og rydder opp huset hennes for å fordrive tiden. Hudson hadde gjort svært lite på hans dag av lagre for shopping og besøke sin egen familie tilbake i Middle Village Queens. For ca to timer hadde han nettopp blitt ruget på soverommet hans lytting til det trist opera. Lexa plukket opp telefonen.

“Hallo?”

“Miss O’Neil, det er Mason,” detektiven stemme kom gjennom mottakeren.

“Å, hallo, Detective, hvor er du?” Lexa sa, med et smil.

“Du glemte gjorde du ikke?”

“Glemt hva?”

“Vi er ment å være å lage planer for å feriere i Poconos, husker du? Jeg invitert deg til å tilbringe helgen sammen med meg på hytta eid av en venn av meg. Han lot meg tilbringe en helg der. Sa du ville elske å komme. “

Hun la en hånd over pannen og lo.

». Jeg glemte jeg var så pakket inn i det siste oppdraget, og du vet at jeg har egentlig aldri hatt en ferie siden jeg var en liten jente da mine foreldre tok meg -”

“Jeg skjønte. Du er alt arbeid og ingen lek akkurat som meg, Miss O’Neil. Men vi fortjener å ha det litt gøy, vi virkelig gjør. Kom igjen. Få dine ting klart og pakket og la oss gå.”

“Alright. Er jeg sikker på at jeg kan være klar før mørkets frembrudd.”

“Bra. Jeg vil være hos deg klokken seks.”

Hun la på telefonen, og hun hørte Hudsons sukk kommer fra hans hjem.

TO

Natt hadde kommet til New York City.

Hudson hadde røkt en hel pakke sigaretter, som han ikke hadde gjort på mange år. Han husket hvordan han hadde overbevist Professor å slutte å røyke. Takk Gud at han ikke var her for å se hva han hadde gjort, trodde Hudson. Men han visste hvorfor en røyk ble noen ganger nødvendig. Det var en måte å ventilere. Han ble sulten. Han hadde ikke spist en skikkelig lunsj i hans deprimert tilstand. Han hadde avvist en invitasjon til favoritt “cop donut shop” Christie som var i nærheten av et skogholt overfor en bro som krysset over vannene i Manhattan. Han hadde alltid elsket å gå der, men i dag hadde han ikke lyst til å gå.

Sulten som han var, han gikk for en tur i sin sorte Camaro (nylig utformet slik at det så ut som en Thunderbird med phoenix fugl emblem). Han søkte på en fin liten restaurant der han kunne ha sin ensomme middag. Byen hadde restauranter til overs, så han visste at han ville til slutt finne noe han ønsker. Lei av å spise i Manhattan og Queens, uinteressert i å spise på fast food restauranter i Brooklyn eller Bronx, bestemte han seg for at han ville gå til Chinatown. Han mintes en lenge siden sommernatten der hans far hadde tatt ham til å spise på Madame Chang, en vakker kinesisk restaurant formet som en kinesisk palass. Den ble plassert i Chinatown, og han visste hvordan å komme dit med hjertet.

Han nådde Madame Chang og det var fortsatt tidlig på kvelden. Hans far pleide å hyppige plassen tilbake når han var i live. Det var mulig de samme eierne kjørte stedet. Madame Chang og hennes ektemann. Eller kanskje ting hadde forandret seg og stedet hadde nye eiere. Det hadde alltid vært en populær restaurant og mange turister og ikke-asiatiske newyorkere var hyppige gjester. Dekoren på restauranten var så overdådig jakt etter alle dens falske banale utseende. Røde søyler med gylne baser sto ved inngangen og flere søyler inne.

På døren til restauranten var to frimurer løvestatuer som kineserne kalte fu løver. Inne, perler hang over små lysekroner, ble bordene dekket i vakre duker med ørsmå lite blomstrende kirsebærtrær og veggmalerier og veggene ble malt med scener av vakre kinesiske landskaper som kirsebær blomster, broer, fjell, kinesisk landet folk i trekantede små hatter og over dem lykke drager og skyer.

“Er du spise alene?” sa den kinesiske kvinnen på døren.

“Table for en,” Hudson svarte, “mitt navn er Hudson Banach.”

“Vent litt,” sa kvinnen.

Hun ble heller stout for en asiatisk kvinne, men hun var ungdommelig utseende. Hun var i casual klær. På et tidspunkt, alle som jobbet som verter kledd i tradisjonelle og gamle kinesiske klær. Hudson stirret på damen som hun noterte ned navnet hans.

“Betyr Madame Chang og Mr. Chang fortsatt -”

“Nei, ikke lenger. Nye eiere. Men de er nesten aldri her unntatt noen ganger for å føre tilsyn.”

Hudson trodde det var veldig rart. Alle de restauranteiere han hadde kjent var dedikert til deres virksomhet og ofte så ut som om de levde på restauranten. Men det var tilbake i dag da faren kom for å spise på restauranter i byen. Hudson ble vist til setet sitt etter den samme damen og han ble sittende i et lite bord for én mot baksiden ved siden av en stor gyllen Buddha. Forskjellige fargede kinesiske lykter hang på taket over ham. Han satte seg ned og så over menyen.

“En kelner blir rett med deg,” sa damen.

Muzak spiller var gammel og tradisjonell kinesisk folkemusikk som var rent instrumentelle. Det var pen og fengende, og det gjorde Hudson føle seg litt bedre. Han var, som et spørsmål om faktum, i en kinesisk kick og hadde blitt forelsket med asiatiske temaer. Han visste at det var professor innflytelse. Professoren hadde lyttet til Puccinis to operaer satt i Japan og Kina – Madame Butterfly og Turandot. Pluss, hadde professoren tatt ham for å se Gilbert og Sullivan The Mikado, etter å ha lært at hans blind date med Sally Dee, vill datter av en countrysanger, hadde forkastet de billettene han hadde kjøpt.

Hudson bestilte noen Kantonesisk mat som restauranten serveres både kantonesisk og kinesisk mat. Han måtte vente en stund og så han drakk mye vann. Han hadde spøkefullt kalte denne delen “kinesisk servitør” tortur når han hadde tatt Kyle Lennox til dette stedet i det siste. Han sukket. Servitør, en kinesisk mann, kom med sitt måltid. Hudson tygget maten hans vidd fritid sakte. Han begynte å overhøre samtalen skjer bak ham. To menn, i business dresser, snakket. Begge mennene var hvite og tilsynelatende New Yorkere.

“Jeg er med Cherry Blossom,” sa mannen, “noen gang lest noen av våre bildekataloger?”

“Jeg vil gjerne motta en. Du er i postordre brud virksomhet, riktig?”

“Det er riktig. Så går videre. Visste du bestemmer du ønsket å gjøre det?”

“Vel, jeg ser ikke hvorfor ikke. Jeg er så ensom og lei av å se alle disse Manhattan par. Jeg er god til virksomheten min, men jeg trenger en kone hjemme. Jeg har alltid hørt Asiatiske kvinner er veldig lydige koner som ikke gir noen problemer. jeg skal like det. “

“Her”.

Hudson snudde seg. Mannen rakte den andre fyren en katalog bok som han så over langsomt og ettertenksomt.

“Disse kvinnene er vakre. De er myndige ikke sant?”

“Naturligvis. De satte opp sine egne annonser og de søker å forlate Kina som du vet er ikke en så flott land, og ønsker å gifte seg med amerikanske menn. Så la meg vite hvilken du ønsker. Mitt navn er Nat Coldwell. Her er nummeret mitt. Jeg kan få en kvinne for deg, og det vil alle være legitim. “

Hudson lagt merke til som mannen som ikke var agenten Nat Coldwell kom opp og igjen etter risting hender. For en stund, satte mannen røyke. Hudson kjente hjertet banke fortere. En hustru. Og for å få en så lett og rask akkurat sånn. Han stirret inn i noe nytt, contemplatively.

Det var en måte å avslutte tristhet som var kommet over ham. Han tenkte på Lexa og Mason og tenkt dem å gifte seg i en vakker seremoni med deltakelse fra alle politifolk som politimenn – inkludert ham. Han måtte tåle det. Eller kanskje ikke. Det ville være Lexa som ville delta på hans bryllup til –

“Mister Coldwell,” sa han til ham, nærmer bordet.

“Det er meg,” agent sa, røyking hans sigar.

Han så ut som en tøff mann, med ganske skummel jakt funksjoner og mørkt hår og øyne. Hudson lurte på hvorfor han var alltid å se en skummel notat på mange menn han kom over. Kanskje han var for mye av en politimann og så korrupsjon og vice i hvert ansikt selv når det ikke var slik. De håndhilste. Mannen fortsatte å røyke.

“Kan jeg sette meg?” sier Hudson.

Mannen gjorde en gest med hånden som tilbyr ham setet på den andre enden av tabellen. Hudson satte seg ned og han la hånden over katalogen.

“Mitt navn er Hudson Banach, jeg er politi,” sa han, “og jeg er interessert i å kjøpe en postordre brud.”

“La oss snakke skal vi?” sa Nat Coldwell.

TRE

Når Hudson kom tilbake til sin Camaro, og kjørte bort fra Chinatown, en ung asiatisk jente som hadde jobbet som servitør på Madame Chang hadde gikk ut av spisested, forlater arbeidet. Hun fikk ikke kjøre en bil og levde i nær tilknytning til restauranten i et bolighus. Hun var fortsatt i hennes servitør antrekk, som var en kort cocktail kjole, rød og med gylne små prikker i en søt likhet med en kinesisk kvinne kappe bare klippe kort til å tillate henne å flytte for å tjene mat og drikke.

Hun hadde på hælene. Hun var ung, men eldre enn tjueen. Hælene ekko i fortauet da hun krysset sin vanlige rute hjemover. Hun måtte krysse en gammel og forlatt murbygning som en gang for mange år siden i slutten av 60-tallet, hadde vært en bordell og badehus, catering til homofile og rett New Yorkere. Til slutt ble den asiatiske cathouse nedstengt på grunn av rapporterte vold og seksualforbrytelser. Det var en ulovlig hus prostitusjon og hadde slått igjennom New York Police Vice departementets gransking i mange år før de ble ferska på midten av 70-tallet.

Hun hatet utseendet og lukten av sted. Like gammel som det var, så nedslitte og stygg som den var, hun kunne ikke hjelpe følelsen som om det var noe fortsatt skjer på det stedet, noe onde og morbid. Hun visste at hun var sannsynligvis bare å være paranoid, men hun hadde alltid følt som om noen ser på henne fra innsiden. En rad med knuste ruter ble funnet på toppen av bygningen. Noen ganger sverget hun øyne fulgte henne da hun gikk forbi bygningen etter at de forlot arbeidet. Hun følte også frysninger nedover ryggraden hennes. Chinatown hadde aldri virkelig vært en forbrytelse fylt sted, men det var alltid en og annen mord eller drap flertall, samt prostitusjon ofte forkledd som massasjeinstitutter.

Jenta hatet å gå ned den lille smuget som stod ved den gamle bygningen, men det var den raskeste veien hjem til henne. Det var mørkt og stillheten var nesten død-aktig. Bare noen få biler kan bli hørt passerer i gaten i nærheten. Hun avfeid en strand av mørkt hår som falt over ansiktet hennes. Hun gikk ned smug, gå i moderat tempo. Det var bare minutter senere at hun hørte andre fottrinn bak henne. Først trodde hun at det var lyden av hennes egne hæler i ekkoet av smuget.

Hun var galt.

Da hun snudde seg bak henne, en manns hånd, dekket i en mørk skinnhanske, grep henne i munnen for å holde henne fra å skrike. Han hadde henne i en arm lås og hun begynte å slite mot grepet hans.

I de intermitterende gatelys som glared, kunne hun se at det var en slank, men sterk ung mann i en svart ninja get-up. Raskt, tok han henne bort fra smug, og hans raske bevegelser var nesten balletic, dra henne bort fra synet og til en ekstern gate. Under fortauet skritt var en åpen kloakk, hvis lokket hadde nettopp blitt åpnet. Han dro henne ned i kloakken og inn i mørket under ………..

Sparker og skriker jenta ble dratt stadig nedover. Det var helt mørkt, men da ninja hentet en lykt som sto ved foten av stigen han hadde senket. Han hadde med seg jenta i armene nå, kjører over en lang vei ved bredden av en skitten kloakk elv, full av avføring og avfall.

Som han skyndte seg sammen, går videre inn i tarmer av kloakk og under gatene i Chinatown, jenta la merke rotter kjører om, og det gjorde henne redd. Etter en stund, var de i en slags stor hule, men hulen hadde effekten av å være menneskeskapte, som settet til noen film. Den ninja fjernet hans mørke ansikt og hodeplagg og jenta stirret rett inn i ansiktet hans.

Han var kinesisk, akkurat som henne.

“Hvor tar du meg?” sa hun til ham.

“Du er den nye sex-slave for keiseren,” sa han, “kom jeg skal vise deg hva jeg mener. Du vil aldri se dagslys eller den gamle verden igjen. Forbered deg på å leve i den forbudte palasset. Look. Der er. “

Hun så opp. En stor faux palass, med søyler og mange rom og en liten gårdsplass var foran øynene hennes. Hun kunne ikke tro det. Det var som å reise tilbake i tid til det gamle Kina. Hun hadde bare lest om et palass sånn i historiebøkene. Den unge mannen tok henne inn i gårdsplassen som hadde ingen vegetasjon vokser og var stort sett bart stein. To fu løver voktet inngangen.

Inne i en rekke menn i business dresser og noen i kinesiske klær fra fortiden ble sittende på gulvene, andre vandre rundt. Musikk blared. Det var gammel musikk. Fra mylderet kom en kvinne, monumental og i en lang flyter kappe. Hun var asiatisk og håret hennes var ravnsvart og kronet i et diadem.

“Empress, jeg har en gave til deg,” sa fyren, “en ny slave for palasset.”

“Dette vil gjøre pent. Hvor fikk du henne fra?”

“Hun arbeider på Madame Chang restaurant.”

“Nesten for morsomt. Min mann er eieren av dette stedet. Han nesten aldri ser til at virksomheten. Han har noen andre kjører det for ham. Du gjorde det bra. Min mann vil betale deg selvfølgelig. Nå forlate oss.”

Empress Ming kartlagt jenta med hennes øyne og hender. Hun guidet hendene fra jentenes skuldrene ned til korsryggen hennes, følte hoftene og bena. Jenta vred seg, ubehagelig med en kvinne å berøre henne på denne måten. The Empress hadde en ondsinnet glimt i øyet og et smil.

“Jeg tror du skal være vår munnskjenk, men som med de andre jentene,” sa hun, “vil du fortsatt bli brukt for seksuell tilfredsstillelse av våre gjester.”

“Hvem er du og hva er dette stedet? Hvorfor ble jeg brakt hit?” jenta sa, nesten i tårer.

“Du ble valgt av keiser Zheng, min mann, for å være vår nye slavinne. Han har menn som pliktoppfyllende tar jenter fra byen han føler er perfekt for service på palasset Du vil ikke bli utbetalt., Men du vil ha et rom på slottet, klær og klær, mat og omsorg. Du begynner nå et nytt liv. jeg er Ming. Hvis jeg har behov for dine tjenester, skal jeg ringe deg. Slave-jentene er under min beskyttelse og de tar bestillinger fra meg også. Kom, jeg skal vise deg til rommet ditt. “

I tårer, ble jenta tatt med til en liten, men ganske rom i “Palace”. Det var et rom fullt av små pynteputer, en divan en stor seng med satenglaken. Alle de kapper i armoire var laget av silke. Et stort speil sto mot en vegg og fu løver var i hver ende av rommet. Det var et rom skreddersydd for elskov. Hun gråt da keiser lukket døren, og etterlot henne alene i rommet.

FOUR

Igjen, Hudson ble kalt til Chief kontor.

Han hadde nylig bout seg et kjæledyr ape. Hver politimann i politistasjon trodde Chief hadde gått helt gal. Han hadde nylig oppførte seg som en rik eksentrisk. Det var sant den Chief hadde venner som flyttet i høyere sosiale sirkler og var blant de rike eliten i New York i en gruppe som inkluderte politikere, ordfører og hans familie og Sysselmannen og hans avkom, men Chief Hiller var fortsatt en tjenestemann, en sterk hjelp til byen New York som ikke ble betalt en høy lønn selv. Menneskene han beskyttede var crème de la crème. Men ingen i kraft sagt et ord om hans merkelig oppførsel. Han kalte den lille sjimpanse, en mannlig, Sergeant Pepper. Pepper ble sittende på Chief stolen og administrerende sto ved siden av ham fôring det en liten banan og klappe den.

“Ah, beklager å avbryte Chief,” Hudson sa, lukker døren, “Jeg håper jeg ikke har kommet på et dårlig tidspunkt.”

“Ikke i det hele tatt. Det er bare å mate tid for Pepper. Da får jeg Mandy ta ham med hjem, og hun vil se etter ham der.”

Mandy var tjueto år gammel jente han hadde nylig ansatt som personlig assistent, en svært uvanlig ting å gjøre for en politisjef. Mandy var pålitelig og gjorde jobben sin godt, altfor godt, som om hun hadde prøvd å komme inn i rettshåndhevelse på en måte som ikke ville faktisk involvere henne iført en uniform og går i aktiv tjeneste. Hun var en kort slip av en jente med rødt hår og hennes tynne funksjoner, fregnete ansikt og ungdommelig aura gjorde henne ser en smule ut som Pippi Langstrømpe, eller som jenta i Wendy burger restaurant tegn. Hun fulgte Chief mye rundt og de to var komisk å se på, spesielt når Sergeant Pepper var med dem.

“Hva kan jeg gjøre ya for, Banach?”

“Vel, du var den som fortalte meg at jeg var nødvendig for et oppdrag med Vice om Chinatown.”

Sjefen så på Hudson med et forvirret uttrykk. Hans minne var sviktende. Han var allerede nærmer seg seksti som ville være pensjonsalder. Han satte seg på stolen og sette apekatt på fanget hans.

“Å, ikke sant,” sa han, “Jeg husker nå. Ja, det er en ny sak. Det innebærer ikke Homicide. Vi er ganske sikker på at det er nest forbrytelser. For én ting, vi får rapporter om bordeller vi trodde var lang borte etter byster utført av Vice år siden. Kineserne blir mer diskret og utspekulert, og skjule det faktum at en massasjesalong er også en måte for menn å betale for sex etter massasje. Den er også blir sagt det som skjer i restauranter og teatre. Alt er håndtert i privat og ser ut som en bedrift fordi mange av de kvinner som er Madames eller horene er lært og høflig og profesjonelt, noen snakker engelsk. Det er tid for Vice å se nærmere på det. “

“Og du vil ha meg til -”

“Undersøke. Se på det. Hvis det er egentlig om prostitusjon, så du trenger for å organisere en byste. Du og noen andre visepolitifolk vil ta vare på det. Det er en stor avtale, Hudson og du vil bli godt belønnet. Viser du meg og den kraft som du kan håndtere andre politifolk under deg og gjøre en stor tid byste så vil du få det høyere inn i rekkene. “

Leave a Reply

