asmodeus – Demon Of Lust: Pt. 04


A / N – Hei alle sammen! Jeg håper dere nyter denne serien så mye som jeg liker å skrive. Vær så snill, kan du sende meg noen tilbakemeldinger hvis du likte det (eller selv om du ikke gjorde) og la meg vite om dere har noen forslag til hva som bør skje videre, alle ideer er åpne for vurdering. God lesing!

Cheers, Steelkat

Part 4

Stå opp! Ingen bruk sturer; gråter kommer du ingen vei.

Jeg presse meg selv ut av den våte rock, slipping og skraping armen min som jeg sliter med å styre min rister kroppen. Med fokus på den isete smerte, jeg omslutter hjertet mitt med det samme kaldt, føler det stivne og legge stål til min reserve. Det virker dumt, men å skylde Asmodeus for denne siste skaden gjør det lettere for meg å se for seg å hate ham. Han gjorde dette mot meg.

Selv om jeg ikke har helt klart hat ennå, føler jeg noen tilfredshet at min frykt har – i det minste – forvandlet til en svevende sinne. Jeg la det raseri i meg og min puste raskere. Curling nevene og kvadrering mine skuldre, jeg løse akkurat nå å gå tilbake til min familie så snart som mulig.

Men hvordan du gjør det? Tenk Selena.

Jeg vet bedre at å håpe jeg finner noen magisk, hemmelig exit. Hvis jeg noensinne vil forlate dette stedet jeg må være ganske jævla smart. Jeg må finne en svakhet i hans eller annen måte, noe han har sagt eller gjort noe som vil hjelpe meg med å finne ut en måte å reise trygt. Tenk, tror! Det må være noe, et svakt punkt, en flukt, et smutthull; noe. Hvis jeg kunne finne som en ting, jeg vet at jeg vil være fri.

Et smutthull.

Så snart jeg skjønner hans svakhet, blares smutthull kraftig i mitt sinn og en plan former under ideen. Plutselig, jeg har det, at en ting som vil garantere meg trygg passasje hjem.

Høyre, første først; kle på seg.

Hvis jeg har noe håp om min plan å jobbe ut, jeg må la Asmodeus tror at jeg fortsatt er under hans spell. Det betyr å få kledd i en av disse latterlig forseggjorte kjoler og paraderte før ham som om ingenting er galt. Det vil si, helt til han glipper. Så skal jeg ha min frihet, vekk fra dette elendig, vulkansk fengsel og sin nydelige demonisk oppsynsmann.

Jeg biter meg i leppa, berating meg selv for at siste tanke. Jeg har kjent siden begynnelsen at min plan er fatal feil er meg Det er ikke godt å si hva min patetiske hjerte vil føle meg når jeg ser ham.; eller hva min forræderske kropp vil gjøre meg ikke.

Jeg skal takle disse hindringene som de kommer.
Best å ikke tenke på det.

Bestemmer at dette er det beste løpet av handlingen, jeg skrubbe kroppen min grundig med jordnær såpe og skumme litt av det inn i håret mitt, vaske bort skitt, svette, blod og tårer. Når jeg er ferdig, går jeg ut fra min fossen dusj og stå hutrende et øyeblikk før jeg registrerer lyden av luften rushing gjennom et gap sted. Etter lyden til sin kilde, finner jeg en stor ventil åpnet opp i taket.

Spenning kurs gjennom meg. Kan dette være en vei ut?

Skyer av støv virvel under spot og jeg vente på det å fjerne før du står rett under. Lufttrykket er så stor men, at jeg ikke engang kan se opp fra undersiden. Hjertet mitt synker som jeg innser at selv om luftstrømmen var tregere, ville jeg ikke ha en måte å nå gapet likevel – det er bare for høyt opp. Luften er varm selv og stadig begynner å tørke meg av. La ut et resignert sukk, jeg slappe av så ventilen tørker kroppen min og fokusere igjen på min opprinnelige plan.

Som håret mitt tørker, jeg ønsker for en kam for å gre snerrende rotet. I løpet av et øyeblikk merker jeg en kommode begynne å stige fra steingulvet. Sakte det stiger, finne et sted ved siden av brystet av kjoler, rock buldrende og skraping mot huleveggen. Etter at den har fullt dannet, en liten krakk slags stiger før det og en rå boks vokser på toppen av det.

Stepping bort fra den nådeløse eksplosjon av luft, jeg gå over til å inspisere min nye møbler. Stoppe ved bordet jeg kjører en hånd over de skarpe kantene på alt jeg nettopp har laget. Jeg vet det er jobben min fordi det er ikke like vakker som Asmodeus ‘. Løfte lokket av boksen (som ser ut som litt mer enn en miniatyr jordhytte) Jeg finner en buet, primitiv jakt – men slank – elfenben farget kam. Med bare fem tenner, vil det knapt gjøre jobben, men det er bedre enn ingenting, antar jeg.

Jeg tar kammen med meg tilbake over til lufteventilen og løsne knuter i håret mitt som det tørker. Kammen føles glatt og sterk, og mens jeg kjører det gjennom min fin midje lengde hår, at jeg lurer på hva det er laget av. Jeg har følt dette tekstur før, jeg er sikker på det. Trakk, fokuserer jeg på å gre ut alle knutene; Jeg må virke som om jeg fortsatt ønsker å se bra ut for min fangevokter.

Når håret mitt er tørt, jeg drar tilbake til kommoden, forventer å finne et speil bak den. Som den på rommet mitt hjemme. Mine brow strikker i sorg, og jeg kjemper hardt mot klump i halsen. Ingen tid til det.

Jeg svelger tårene ned og vil et speil for å vises før meg.

Sprengning og vindklokker høres ut som jern vokser ut av veggen, innramming polert sølv og glass speil som lydig viser meg min naken refleksjon. Sitte ned og stirrer inn i speilet, stirrer en sjokolade farget hjerteformet ansikt tilbake. Rich brune øyne glimt i den røde gløden av hulen; fregner pepper spylt kinnene og dot en knapp nese og full, velformede, mørk rosa lepper er satt i en rynke av voldsom besluttsomhet mens silkeaktig rett ibenholt hår rammer det hele tatt.

jeg ser annerledes. Beautiful … Når begynte som skje?

Jeg vet allerede om, skjedde det når han elsket meg. Da han viste meg hva det føltes som å være vakker og hva det betydde. Jeg kunne ikke se det før, ikke på min egen, men jeg gjør nå. Fordi han elsket meg, kan jeg endelig elske meg selv.

De skarpe brune øyne mykne, så fryse, herding igjen så jeg skjønner at jeg gjør nøyaktig det jeg fryktet jeg ville. Og jeg er ikke engang i nærheten av ham ennå!

Jeg riv kammen omtrent gjennom håret mitt igjen, skarpe, taggete slag som rive ut noen få tråder. Rasende på meg selv, og på ham og på dette dumme kam jeg smeller det mot steinen dresser, bryte av en tann. Den skarpe glasskår flyr på ansiktet og jeg min anda akkurat i tide for å unngå å miste et øye. Sittende opp igjen bare når jeg hører Shard spetakkelet harmløst på gulvet, jeg undersøke den skadede kam. Den mystiske materialet som kammen er laget fortsatt bugs meg og etter at jeg kjører en finger over den ødelagte kanten, skjønner jeg hvorfor. Kammen er laget av bein.

Det tar all min innsats for ikke å skrike da jeg slenge heslig objekt så langt unna som mulig. La ut i stedet et forskrekket gisp, jeg prøver forgjeves å overbevise meg selv om at det var et dyr bein. Somehow skjønt, jeg bare vet sin menneskelige og tanken gjør meg kvalm. Fighting tilbake en bølge av kvalme, jeg tar et dypt pust og prøve å ikke tenke på hvor benet kunne ha kommet fra; mens et forferdelig bilde av bleket hodeskalle fra videregående skole biologi flyter gjennom hodet mitt. Dette stedet er et mareritt å komme til virkelighet.

Alle de mer grunn til å rømme … Og snart.

Forvisning min kvalme, presse meg selv opp fra den lille steinen sete og trekk ut marineblå silkekjole fra brystet Asmodeus gjort for meg. Glir inn i det, skjelve jeg som sølv blonder kjærtegner ryggen min. Sliter, jeg endelig klarer å binde opp båndene på min korsryggen, bare for å finne meg selv stabbet som halvparten av blonder henger unknotted, og har tidligere blitt holdt oppe av enda mer skjulte bånd.

Klarte ikke å manøvrere krysser mønster på høyre side av min midt bak, jeg kaste mine hender opp i forbitrelse og innrømme nederlag. Min Kidnapperen vil bare nødt til å knytte det opp for meg. Slippe ned igjen på min romanse jeg huff i ergrelse som blonder pisker mot nakne på ryggen min.

Noe mykt hvisker mot øret mitt og hjertet mitt løp mens jeg anstrenge seg for å høre over brølet fra luftventilen. Når jeg skulle ønske det stenge støy stopper umiddelbart når gapet i taket stenger. Jeg lytter intenst til den skjøre zipping lyden av silke gli gjennom metall, og når jeg føler min kjole stramme komfortabelt, jeg vet at den lukkes seg selv for meg.

Fornøyd, jeg stå opp igjen og studerer meg selv i full lengde speil som Asmodeus tryllet for meg.

Den marineblå kjolen utfyller min brune hud perfekt, affording meg en skummel form for skjønnhet, trolsk men dødelig. Når jeg vrir kroppen min rundt, utstråler blonder femininitet, står i perfekt kontrast mot huden min og vise frem en smak av hva som er skjult under silke og sølv. Den stuper halsen viser akkurat den rette mengden av cleavage, noe som gjør kroppen min oser sensualitet, den mørke tvilling av Marilyn Monroe på hennes alder. Jeg føler meg vakker og sexy og farlig på en gang. Dette er det perfekte antrekket, den perfekte rustning mot min fangevokter, gi meg styrke før den fryktede krigen for min frihet.

Alt som mangler er en liten kamp maling …

En klirrende lyd over på dresser minner meg om at mitt ønske er hulen sin kommando. En liten glassbeholder sitter ved siden av en fin, kort stritter pensel. Tar et sete jeg åpner den lille krukken og lett gni fingeren over den tykke svarte krem ​​inni. Som jeg forventet, stikker den svarte Kohl til min finger. Besvergelse en liten silke klut jeg tørker meg fingeren ren og plukke opp pensel, dyppe den i kremet liner.

Dens eneste dyrehår, Jeg sier til meg selv som jeg børste myk bust på grensen av min nederst øyelokket. Effekten er umiddelbar; litt eyeliner går en lang vei, styrke farlig glimt av mine øyne. Ser på kvinnen i speilet, vet jeg at hun mener alvor.

Jeg legger et strøk til de beste lokkene også, male en linje over hvert sett av vippene. Ønsker å legge til litt mer farge til ansiktet mitt fører til en yield på enda flere containere, denne gangen laget av metall, som hver inneholder en løs mineral pudder i forskjellige nyanser. Tørke min liner børste ren, jeg skygge mine øyne med sort, sølv og navy pulver, og skaper en røykfylt utseende som også matcher min kjole. Til slutt vises et lite glass kar på kommoden, lik den som brakte meg eyeliner. Denne gangen er fylt med en rik lilla leppestift, som jeg bruker lett før du går over til full lengde speil igjen. Før jeg har sjansen til å undersøke min handy-arbeid derimot, føler jeg veggen bak meg begynner å rumle.

Pisking rundt, ser jeg med montering frykt som en åpning vises, smelter inn i eksistens fra den solide fjellvegg. Mitt hjerte pounds i mine ører som tanken på å se ham igjen så snart sender meg inn i en panikk. Jeg er ikke klar! All den tilliten jeg følte ikke to minutter siden blekner med alarmerende fart som jeg innser for sent at det tar mer enn en sexy kjole og en liten make-up for meg å være hans like, for meg å være i stand til å stå opp mot ham.

Når inngangen åpenbarer seg til slutt, er det ikke Asmodeus som står i døråpningen. Min lettelse er umiddelbar, og jeg la ut en myk sukk som en demon skrider gjennom, kledd kun i en skitten klut knyttet til livet med et lærbelte. Jeg ruller skuldrene mine bakover og løft haken min opp høyt som han rusler selvsikkert mot meg, praktisere min nye “femme fatale” fasaden før jeg må se kongen igjen.

Simulerer likegyldighet til hans nærvær, jeg kikker casually på neglene mine, som om skapningen ikke skremme meg. Han er en av de mindre fryktelige leter seg sikker, men han er fortsatt en demon. Det hjelper heller ikke at ved synet av meg; pikken hans begynner å stivne, anstreng mot hans lendeklede. Gjett jeg slipper å sjekke meg ut i speilet etter alle. Ignorerer hans tilstand av opphisselse, ser jeg opp på ansiktet hans mens han beveger seg stadig nærmere.

“Har det vært en time allerede?” Jeg spør, i det jeg håper er en kjedelig stemme.

“Det har vært en halvtime. Min herre har sendt meg for å hente deg senere, men jeg tenkte jeg skulle komme tidlig og ha litt moro først.” En vellystig glis sprer seg over ansiktet hans mens han trekker en skummel jakt dolk fra en slire i beltet.

Mitt hjerte pounds smertelig i brystet mitt som jeg tvinge et flir på hans ord.

“Ikke vær en idiot, kan du ikke røre meg,” Jeg nivå mitt blikk med sin, finne styrke i sannheten av mine neste ord, “han vil rive deg i filler.”

Uanfektet, stilker demonen mot meg, kniv klar foran ham, ekkelt glis på plass.

“Hva Asmodeus ikke vet kan ikke skade meg, og du vil ikke fortelle ham vil du tispe jeg kan gjøre hva jeg vil med kroppen din, og du vil ikke fortelle en sjel fordi hvis du gjør det, vil jeg gut? deg mens du sover, selv om du tilfeldigvis være å sove i kongens seng på den tiden “
.

Jeg svelger smertelig sakte backing bort fra dette monsteret, vel vitende om at uansett Asmodeus ikke kan hjelpe meg nå. Selv om jeg sier at denne demonen voldtok meg, vil det ikke spare meg fra å bli voldtatt.

Baksiden av mine hæl smeller mot den steinete krakk på kommoden min en jeg er i et hjørne, ute av stand til å bevege seg bort fra den demon som stilker stadig nærmere. Blind panikk styrer min logikk, og jeg kan ikke tenke enda mindre trekk. Jeg skjelver fra topp til tå mens han ler, nyter smaken av min frykt. Hans råtten ånde skyller over meg som han presser kroppen sin nær gruven. Sakte som om å kjærtegne meg, hans grove hender gli opp armene mine. Så en strammer som en skrustikke, forårsaker meg til å gråte ut som han spinner meg rundt og smeller meg inn i veggen.

Han tvinger meg hardere mot veggen, smerten ved å bli innsnevret legge til verke av en forslått arm og banke av min ferska leppe. Hoftene kastet mot meg, og han bruker dem til å holde meg på plass. Hans hender, nå gratis, bevege seg i motsatt retning, en klemme brystene mine smertelig gjennom min kjole og den andre knipe min nakne indre lår. En finger stryker mot mitt mest private sted, og jeg roper ut i skrekk. Lei av å spille med meg, pisker den jævelen meg rundt igjen wraps en hånd rundt halsen min mens de andre delene for beltet hans lendeklede. Kroppen min skjelver så hardt at det føles som om selve jorden skjelver.

Bare når smilet glipper fra min overfallsmannen ansikt kan jeg innser at jorden er risting. Min frykt har bokstavelig talt forårsaket hulen til skjelvet.

Han lanserer seg vekk fra meg som biter av stein rippe fri av taket og krasje deafeningly til bakken, sprekker og smuldrer. Den livredde demon dodges dem i et sykt spill av tag, smalt unngå å bli knust av de store steinblokker eller spiddet av fallende stalaktitter. Alt mens jeg har kroppen min presset mot veggen ved siden av min kommode, kjemper for å gjenvinne kontroll over kroppen min og avslutte bombardement av hulen.

Krøpet mot veggen ved kommoden min, jeg se på som en mindre stalaktitt faller for fort for den unnvike demon å legge merke til. Det er bare når Shard – så stor som pinnene som opprinnelig holdt meg fanget – fikser sin fot i den røde jorden som han betaler noen oppmerksomhet til det. Hans skrik av smerte er øredøvende, enda høyere enn larmen skapt av fallende steiner. Lyden av det Yanks meg bort fra min frykt som jeg innser at han kan gjøre meg noe ondt, fanget som han nå er. Den buldrende og risting bremser og til slutt stopper inntil den eneste lyden jeg hører er demon lave stønn og gisp av smerte. Jeg skride trygt mot ham, min frykt glemt og erstattet med et raseri ulikt noe jeg noensinne har opplevd.

Sydende sinne ruller av meg som jeg sniker rundt immobile, knelende figur av den skapning som ville ha voldtatt meg. Min pust er kort og rask, luft utvist i rasende huffs og inhalert gjennom utspilte nesebor. Jeg føler meg som om jeg kunne puste ild og jeg vil til, hvis bare for å brenne denne verdiløs drittsekk til en skarp. Jeg slikke min revet leppe, la den brenne legge til drivstoff til mitt raseri, før jeg innser at jeg har helbredet meg selv. Interessant.

Når jeg stopper foran demon, begynner han å sutre. Han vet at jeg forårsaket jordskjelvet (og dens påfølgende regn av dødelige bergarter); han kan se kraften i mine øyne. Han ber om tilgivelse.

Hans feighet danner en disgusted flir på leppene mine. Jeg lener meg frem og stryker ham over kinnet.

“Aw, hva er i veien honning ? Du vil ikke ha meg lenger?” Jeg spotter, ved hjelp av en faux-søt stemme og ler regelrett når han krymper ved berøring av hånden min.

“Ikke fortell meg at du har gitt opp allerede! Jeg trodde vi var bare så vidt kommet i gang. Var ikke du fortelle meg noen få minutter siden at du ønsket å” ha litt moro ‘med meg? Hva er i veien? ” Jeg håne, “Kan ikke få det opp?”

Ved hjelp av min vilje, tvinger jeg pigg i foten enda lenger, og han hyler mens jeg ler.

“Vær så snill, min dronning, miskunn,” han kvekker, pesende hardt og tungpustethet.

“Å, så Jeg er din Queen? Silly meg og her hele denne tiden, jeg trodde jeg var din tispe. Boy, har vi kommunikasjonsproblemer! Som vant ‘t do. Hvis jeg skal virkelig være din Queen, trenger jeg å jobbe på min kommunikasjon med deg mindre folk gjør ikke jeg? Hmm? “

“My Queen?” spør han usikkert.

“Jeg trenger å sende en melding;. En som tydelig illustrerer at jeg ikke skal knullet med” Jeg stopper opp, all sarkasme til side. “Du skal gjøre pent.”

*****

Etter at jeg er ferdig med min “budskap” jeg velger å forlate ham i hulen for å bli funnet av hans slektninger. Et dødelig rolig har skyllet over meg, og jeg føler absolutt ingen anger over hva jeg nettopp har gjort. Faktisk, jeg finner blodet sprutet hule kaotisk vakker. Min kjole har blitt mer enn bare symbolsk rustning; det viser fin smatte av crimson død, male meg forferdelige. Ingenting vil stå i veien for meg.
Har jeg endelig bevist for meg selv og snart hele horder av helvete som jeg er en kraft å regne med? Ingen ville tenke på å utfordre meg etter at de finner den scenen jeg igjen venter på dem i mitt kammer. Ikke at jeg har tenkt å være her på veldig lenge, men likevel, det lønner seg å være forberedt.
Jeg åpner opp hulen og la den utette å gjøre det lettere for dem å finne mitt offer. Med Asmodeus på mitt sinn jeg gå passasjen måter uhindret, som om de var fører meg direkte til ham. Faktisk er det ikke lenge før jeg stopper ved inngangen til en stor spisestue.
Overdådig som er mulig i en slik grungy setting, er rommet også innredet som en rik husmor ville være. Et stort stearinlys lysekrone drypper varm voks på massiv stein bord, danner en ring av miniatyr røde stalagmitter rundt midtpunktet; en metallskulptur av en kvinne midt oppe i gleden. Detaljene er utsøkt.

Den nakne skikkelse står på kne; hodet hennes bakover, øynene klemte stengt. Munnen åpnes i en evig tause skrik av ecstasy. En delikat hånd kjærtegner en sølv bryst, mens den andre trykkes fast mot hennes jordhaug. To fingre forsvinne inn i de livaktige metall folder. Som jeg undersøke henne, føler jeg det som om jeg er en gudinne, våker over små mennesker og vitne til en reell hendelse, frosset i tid. Bildet er så realistisk og erotisk at min klitoris rykninger og en liten grøsser ruller gjennom meg.

“Liker du det, min kjærlighet?” Asmodeus ‘stemme raske meg. “Mine tanker var på deg slik jeg hadde laget den.”

Mitt hjerte løp som jeg møter blikket hans og brystene mine lempe som spenningen kiler magen min. Han venter på slutten av den enorme tabellen, like vakker som alltid, lent mot en jernspisestol. Enda mer oppsiktsvekkende enn stemmen hans, er hans tilstand av kjolen. I stedet for sin vanlige, sterk nakenhet, er jeg positivt overrasket over å se at min demon Kongen har bestemt seg for å spille kle seg med meg. Han har på seg en svart dress og kjole skjorte, med et rødt slips gjemt i en vest med sølv tilbehør. Han ser ut munn-wateringly deilig.

Alle tanker av trass eller flukt flykte mitt sinn. Uten å nøle, jeg krysser rommet i noen livlig fremskritt og bryte meg selv rundt hans hard kropp. Kjører min hånd ned sin side og følelsen fet, jeg strekker ut hånden og klem hans perfekte rumpa gjennom mykt materiale av buksene, mens kroppen min begynner å varme opp i påvente.

“Vel det er uventet, jeg tror jeg har nettopp blitt seksuelt misbrukt.” Hans latter er maskulint og sexy hinsides all fornuft.

Humrer, senker min konge hodet ned til gruven og trekker meg inn for en engasjerende kyss. Når vi bryte fra hverandre, er jeg drukket fra det, svimmel og opphisset. Før jeg kan hoppe ham igjen, skyver han meg forsiktig tilbake og øyne meg anerkjennende fra topp til tå.

Leave a Reply

