we Are The Day Ch. 05

Er det noe i dette huset … normal? Kjøkkenet ble jeg ført til tilhørte i huset til noen mesterkokk, ikke en vampyr herre. “Hvorfor?”

“Du vet at jeg liker å spise.”

Vi satte oss ned til frokost med omelett, bacon, pølse, stekte poteter, og altfor mange andre matvarer som ble gjort av hans personlige kokk og husmor, Karen. Hun var en søt dame som handlet moderlig, men ser ikke en dag over tjuefem. Hennes brune håret ble dratt inn i en elegant chignon med noen wisps som hang rundt ørene. Jeg beundrer hennes valg i antrekk når Damian begynte å snakke til meg.

“Du og Kenna går i.”

Jeg droppet min gaffel. “Hvorfor?”

“I går kveld, og at partiet var for mye for Carter og meg, vi ønsker deg under samme tak som oss alle tingene dine vil bli flyttet inn på slutten av dagen.”.

Det så ut som sjefete Damian var tilbake. Jeg antar det var bedre enn den ordknapp, hemmelighetsfull, Damian. “Kenna foreldre betalte for at leiligheten gjennom slutten av skoleåret.”

Han gned seg på haken som han betraktet mine ord. “Jeg er sikker på at vi kan finne noen bruk for det, da.”

Jeg plukket min gaffel opp igjen, følelsen svimmel. Damian virkelig prøvde å være … bedre, og jeg elsket ham for det.

“Du vet du aldri har sagt det til meg før.”

“Said hva?”

“At du elsker meg.”

Jeg følte varmen rushet i kinnene mine. “Men du allerede vet det.” Jeg plukket på en haug med poteter før du snakker igjen. “Du har ikke sagt det heller.”

“Jeg elsker deg, Taylor.”

Mine innmaten føltes som grøt som jeg stirret inn Damian øyne. “Jeg elsker deg, Damian.”

Jeg er ikke sikker på hvor lenge vi satt og stirret på hverandre, men det tok Karen clearing halsen hennes for å bryte vår mentale omfavnelse; våre øyne værende låst til tross for hennes innblanding.

“Vil noen av dere liker noe annet? Et glass juice? Litt mer bacon?”

“Nei, takk, Karen,” Damian sa, fortsatt ikke ser bort fra meg. Karen avvist seg uten å lage en lyd. “Jeg vil ha deg. Akkurat nå.”

“Jeg vet. Jeg kan føle det,» sa jeg, klemme lårene mine sammen. Hans opphisselse presset inn på meg som om varmen i midten av juli. Det hadde vært altfor lenge siden sist jeg hadde Damian, vokste mitt behov med knapt temmet kraft som mine øyne raket over mannen som jeg elsket.

“Ugh. Vi har ting å gjøre,” Damian sagt før folding sine lange fingre foran munnen, øynene hans blinkende gult.

“Hva har vi å gjøre i tillegg til å stille spørsmål fangen?”

“Carter mener at hvis vi gir deg en IV drypp, ditt blod vil gå tilbake til det normale. Du kan bli menneske igjen. Jeg tenkte på at jeg kunne koble deg opp til et drypp system mens jeg går spørsmålet fangen.”

“Hva?” Mitt sinn var reeling. Visste han ombestemme seg om meg? Hvorfor skulle han være i ferd med å forandre meg tilbake? “Jeg trodde dette er hva du ville.”

“Jeg vil bare ha det hvis du gjør det, og du ikke gjør det. Det øyeblikket du trodde du var en vampyr, du mistet den, Taylor.”

“Jeg visste ikke mister det.” Selv kunne jeg høre løgnen i stemmen min.

“Restene av stolen min sier noe annet. Du vet jeg fikk det som en gave fra Shakespeare.”

Jeg gir ikke en jævla om stolen. “Hvorfor vil du ha meg til å være menneske?”

“Fordi når du trodde du var en vampyr, trodde du at du var en infeksjon … akkurat som resten av oss.” At man lite ord ringte i ørene mine som om det var hver banneord, i alle språk, flaske opp i en massiv synd mot Gud. “Jeg ga deg mitt blod for å være sikker på at du vil leve. Nå at du er i live, kan du gå tilbake til menneskeheten.”

“Ikke avvis meg sånn.”

“Jeg er ikke avviser deg. Jeg sier bare at ingen som ser vampyrer som en infeksjon bør være ute etter å bli ett. Faktisk, de sannsynligvis ikke bør være med en, heller. Skjønt, det er litt sent for dette. “

“Faen ta deg, Damian. Du kan være en drittsekk noen ganger.”

Øynene hans gjennomboret mitt før han flyttet med vampyr hastighet å snappe meg ut av stolen min og visp meg til soverommet hans. Han slengte døren før pisking rundt for å møte meg, kjeven hans knyttet og unclenched. Øynene hans slått til en truende gul og jeg kunne ha sverget på at jeg hørte tennene sliping. Jeg sto mitt bakken, ikke ser bort fra hans iskalde blending.

“Jeg skal fortelle at lysbildet fordi jeg vet hvordan du prøver det kan være å oppleve en forvandling Dine følelser er over alt, og du er fortsatt forvirret, jeg får det;., Men hvis du noen gang snakke til meg på en slik måte på nytt, vil jeg vise deg hva knulle deg “egentlig betyr. du fikk meg?”

Jeg snuste i luften; det var tungt med sin opphisselse som re-sparked min egen. Nå har jeg forstått hva Damian sa om kvinnelige opphisselse å være en av de mektigste dufter; det samme kan sies om mannlige opphisselse. Damian duft paradert rundt hjernen min, snu all fokus på ham og bule vokser i buksene.

Mine øyne raket over ham igjen, ikke å finne noen aspekter av ham mangler. Hver bevegelse han gjorde, hver uttrykket i ansiktet hans, selv klærne som han hadde på seg slått meg på. Som den første gangen vi møttes, forestilte jeg trekke fingrene gjennom hans mørke lokker mens jeg ammet sine pouty lepper.

“Hvor lenge må jeg få disse væske?”

Han virket forvirret av spørsmålet mitt, men svarte likevel. “Et par dager, maks.”

“Faen. You.” Jeg satte meg på sengen, bena krysset, venter på hans reaksjon.

“Unnskyld meg?”

“Jeg tror jeg sa, fuck deg. Er du tunghørt nå?”

“Du leker med ilden, Taylor,” Damian bakken ut, kjører hånden gjennom håret hans.

Jeg trakk på skuldrene, teste ham.

Han flyttet med vampyr hastighet til der jeg satt på sengen hans og låste meg under hans kropp, en av hendene holdt både av meg over hodet mitt mens han malte sin ereksjon inn i min haugen. Jeg stønnet fra gropen av magen min. “Du liker å erte meg med dine ord, som jeg har ingen anelse om hva spillet er at du får noen vampyrblod i deg og du tror du eier verden;. Tror at du kan ta meg på selv om du var en full. blodig vampyr, kan du ikke håndtere en grundig jævla fra meg Men siden du tror du er hot shit akkurat nå, skal jeg la deg ha din tid Du kan spankulere om så en halv rase og trekk rare lille vampyr stunts.;. men, bare vet at når du er tilbake til å være fullt menneske-petite blonde som setter alt og alle før seg selv-jeg vil holde tro mot mitt løfte. At fitte er min, “sa han, presser hendene mine lenger inn i madrassen og etterfølgende tungen over leppene mine. “Jeg kan vurdere å hevde deg i ræva igjen, også.”

“Bare gi den til henne nå, Boss,” Carter kalt gjennom døren. Jeg hadde ingen anelse om at han og Kenna var selv i huset.

“Hold kjeft, Carter,” Damian sa, hopper ut av sengen og på vei inn i sitt bad. Han kom ut og kastet jeans og t-skjorte fra siste natt i min retning. “Vi må gå.”

“Jeg trodde vi måtte snakke,” jeg mislikt, innser at min plan om å få lagt ble ødelagt.

“Vi gjorde diskusjon. Få kledd.”

“Jeg er. Bossy ass.”

“Ja, ok. Du skal se noen” bossy ass ‘når vi kommer tilbake. “

Min mage samlet med varme og spenning. Vampyriske opphisselse var ingenting jeg noensinne hadde opplevd før; det ble altoppslukende, berusende, og erotisk.

“Taylor, klær,” Damian flirte.

Jeg hastet i min søken etter å bli kledd og vi kjørte med vampyr fart ned trappen til foajeen. Det, som alle andre rom i huset, ble overdådig dekorert. Et mønster av svart, krem, og gull fliser består gulvene, en gull område rug nås fra inngangsdøren til de buede trapper som vi nedstammer. Eksotiske utseende planter satt i dyre-jakt vaser som var strategisk plassert rundt i rommet. Jeg var fortsatt beundrer plass som Damian kalt ut i hans sinn.

Vi er klar .

Uten å nøle, begynte folk å sende inn i foajeen. Først ble Kenna og Carter, så kom en brun haired mann hvis øyne var en oppsiktsvekkende skygge av lys brun-de var nesten fargen på butterscotch. Luke kom neste; Jeg antas det var ham fordi han var den eneste som dukket opp ut av løse luften. To andre kom med lynets hastighet, stopper foran Damian som pakket armen rundt midjen min. Carter gjorde det samme til Kenna som resten av foajeen passasjerer knyttet armer. Jeg hadde tenkt å spørre om vi var i ferd med å be eller noe når vi ble sugd inn i tynn luft. Jeg hadde ikke tid til å skrike foran mine føtter traff bakken. Skyer av støv og skitt fløy opp i luften og sirklet over oss.

“Jøss,” mumlet jeg, lener seg inn Damian.

“Du blir vant til det,” sa han, gni armene mine.

“Tviler på det. Hvor er vi?” Jeg spurte, tar i naturen. Jeg visste for et faktum at det var ingen kaktus i South Bend, Indiana, med mindre de ble holdt i små leirpotter; slik at vi kunne ikke være der. Tumbleweeds blåste over den tørre, spraket landskapet, gjør meg føler at jeg var midt i en gammel western flick; bortsett fra det faktum at det var et herskapshus-type hus sitter til venstre for meg i stedet for et slitent saloon.

“Vi er i Yuma, Arizona.”

“Hvorfor?”

“Fordi vi elsker solen. Nitti prosent solskinn her,” Carter gliste som vi begynte å gå mot malplassert herskapshus.

“Carter! Du røyker!” Jeg så på vampyren som en jevn strøm av blek grå røyk steg fra hans eksponert hud. Mine øyne pilte over våre omgivelser etter noe å dekke ham med, men fant ingenting. Min panisk blikk møtte Kenna, som smilte til meg.

“Det er greit, Taylor. Jeg har det bra,” Carter lo. jeg fortsatt prøver å slå solen. Det gjør ikke vondt så mye, men jeg fortsatt brenne noen.

Forvirring gjort ansiktet mitt contort som jeg så på Carter og deretter til Damian.

Vi kan ikke snakke om hvordan vi slå solen med fangen i øret skutt, Taylor, forklarte Damian som han tappet øret hans og gjorde tegn til herskapshuset.

Dette er hvordan du gjorde det? Du gikk ut og bakt hele dagen? Magen min kvernet som vi nærmet herskapshus. Damian trykket en kode inn i tastaturet og metall døren opp for oss. Lukten av brennende kjøtt umiddelbart oppslukt meg.

“Det er bedre hvis du ikke puste,” Damian sa, klappet meg på ryggen.

“Jeg kan ikke bare ikke puste. Jeg er fortsatt ganske menneskelig,” jeg rullet øynene mine.

Damian swatted min rumpe, “Den lille holdningen din er skal få deg i trøbbel senere.” Hans kjødelige løfte lekt med min allerede vekket libido. Han ga meg et smil før adressering resten av gruppen. “Hold disse damene med selskap mens jeg underholde vår fange, vil du?”

“Vent, hva? Hvorfor kan ikke jeg gå, også?” Jeg spurte min underleppen stakk ut.

“Hvorfor skulle jeg tillate deg å komme inn i samme rom med mannen som prøvde å drepe deg?”

“Fordi du trenger meg til å holde deg fra å drepe ham før vi kan få litt nyttig informasjon. Du vil ikke lytte til Carter eller noen andre, men du vil høre på meg,” sa jeg, husker den kvelden jeg stoppet ham fra myrde Tony.

Han åpnet munnen som om han var i ferd med å svare skarpt, men lukket den igjen. Han gjentok handlingen flere ganger, noe som gjør ham ser ut som en fisk ut av vannet. Han oppgitt før han sier: “Fin. Men hvis ting går dårlig jeg ønsker deg her oppe med alle andre? Du fikk meg?”

“Krystallklart, Boss.”

Han himlet med øynene.

“Må være hyggelig å være vampyr herre hoved klem,” Kenna sa.

Jeg snudde meg rundt og stakk tungen ut på henne og hun gjengjeldte tjenesten. Det brakte meg lykke å se Kenna tilbake til sitt gamle jeg; henne og Carter må ha snakket alt gjennom, selv om jeg lurte på når hun og Damian ville lappe ting opp.

Vi havnet et par fly av trapper før jeg prøvde å bryte isen. Så mye som jeg ønsket å sole seg i atmosfæren i min seier over Damian og hans overprotectiveness, det gjorde jeg ikke vil at han skal bli sint på meg heller. “Kenna og Carter ikke synes så spent i dag.”

“De hadde noen intense gjøre opp økter på den gamle leiligheten.”

“Det er det dere gjør? Swap sex historier?”

“Nei, men de ble det durer i hans sinn.”

“Hvorfor gjorde jeg ikke høre dem? Hvorfor kan jeg ikke lese tanker som dere? Jeg skimter bilder, svak flimring av følelser, men dere ser ut til å høre alt.”

“Det er en klan ting, tror jeg. Vi kan høre hverandre bedre fordi vi deler klanen obligasjon. Kind of hvordan lycans dele tankene sine obligasjon.”

Halsen min spent som jeg gispet. “Så det egentlig lycans?”

Damian lo en humørløs latter. “Du vil bli overrasket over alt som er der ute.”

Vi endte opp i en kjeller som hadde to sement vegger og to glassvegger. Damian trykket en kode til et annet tastatur og en usynlig dør svingte åpen på glasset side før oss. Mannen fra partiet var i rommet, ryggen til oss da han satt utrolig fortsatt i en gammel stol.

Christopher Columbus sannsynligvis skrelles den stolen for Damian før han seilte til Amerika , lo jeg for meg selv internt ved minnet om den andre stolen at jeg brøt natten før. Damian prøvde å rynke på meg, men kunne ikke. Han smilte og swatted meg på baken igjen. Døren lukket seg bak oss, og bringer vår oppmerksomhet tilbake til mannen i stolen.

Hans hode slått i vår retning. “Hei, jeg husker den lukten. Det var mer menneskelig første gang jeg snublet over det, though. Ser ut som du reddet henne tross alt,” mannen snakket.

“Ja, vel, det er det jeg gjør. Lagre jomfru i nød”, Damian sa da han nærmet seg mannen. Han snudde ham rundt raskt, fangens hode piske rundt som det ikke ble festet til halsen. “Så, husker du denne pen dame, ikke sant?”

“Selvfølgelig gjør jeg det. Hun var den hotteste knull på det partiet jeg kastet. Hennes og at mørkhudet jente. Hun er her også, er hun ikke? Jeg luktet henne komme i.” Han omjusteres i stolen før du snakker igjen. “Jeg skulle ha ventet med å vise opp til badet, på den måten kunne jeg har knullet dem begge og slit to struper jeg ville har jizzed på nakken etter, også.”. Han gliste som hans øyne skiftet til meg.

Damian.

Det er kult. Jeg fikk det, han forsikret meg før du snakker med vår gjest igjen. “Siden du ser ut til å være i humør til å kjøre munnen din,” Damian gikk bort til mannen, kul som alltid. Den slags gjorde meg sjalu. Jeg var allerede plotte ulike metoder for å drepe denne mannen, men Damian holdt fokus. “Hvorfor kan ikke vi har en liten diskusjon om hvorfor du ble etter min kompis rundt?” Damian holdt ut hånden og en stol dukket opp ut av intet. Han satt i den, forlenget bena, og deretter krysset anklene.

“Det var et godt triks du nettopp gjorde det. Skjønt, jeg har sett bedre.”

Damian flirte og tre slakter kniver snurret i luften før ansiktet hans, kaste lys fra fluorescents ovenfor. “Jeg er enig, det er mer formidable gaver der ute, men denne har sine fordeler.” Ved å stille kommando, to av kniver stupte seg gjennom vampyr hender; seilte en gjennom luften og gikk gjennom magen hans. Blod fløy ut av hver punktering sår, belegning av innesperret vampyr, stolen, samt i gulvet.

Damian, du er ikke ment å drepe ham, Jeg skjente. Jeg ville ha sagt høyt, men jeg visste at min stemme ville bli spredt av vampyr skrik.

Åh, han er fin, Taylor. Et par kniver ikke kommer til å drepe ham. Se, han er healing allerede. Jeg så på de stedene hvor de kniver stakk ut av kroppen hans. Jeg kunne ikke se noen tegn på helbredelse, men han så ikke ut til å være i smerte lenger. Han helbredet rundt knivene , forklarte Damian.

“Hvorfor ble du følge henne rundt?” Spurte Damian.

“Fordi jeg ønsket å knulle henne.”

“Feil svar.” Med en bølge av hans hånd, kniver forlot den navnløse mannens kropp sende mer blod til gulvet. Mannen skrek i smerte, ansiktet forvridd som Scream maleri. “Du vet at solen er oppe. Hvis du fortsetter å velge ikke å snakke, jeg skal la lyset i. Alt jeg må gjøre er å trykke på en liten knapp, og du vil ende opp med en haug av røye-jævla-broil, du få meg? “

Som demente og vridd som det hørtes, Damian hadde aldri kommet seg mer sexy enn han gjorde på det aktuelle tidspunktet. Han satt med tillit, brystet hans stakk ut, øynene våken og sikker. Han flyttet med en cocky nåde som jeg fant ble oversatt til vårt kjærlighetsliv. En kjærlighetslivet at jeg ville veldig mye å fortsette på det nåværende tidspunkt.

“Taylor, må du ikke friste våre gjester,” Damian ga meg et halvt smil, gav meg beskjed om at alle mine tanker ble hørt.

Jeg pustet inn, merke lukten i luften; det ble farget med min opphisselse. Jeg var umiddelbart flau. Det siste jeg ønsket dette navnløse vampyr å lukte var min opphisselse.

“Du vet hva jeg finner merkelig,” Damian sa, nå vender sin oppmerksomhet til mannen lenket til stolen, “det faktum at du valgte å slit halsen hennes. Det var mange andre måter som du kunne ha endte sitt liv, men å slit halsen hennes. Høres merkelig kjent, synes du ikke? “

“Det er slik en pen hals. En som jeg ville elske å dytte pikken min ned, hvis jeg blir ærlig med deg.” Mannen så på meg, hans grønne øyne kommer gul. “Å ikke bekymre, litt halv rasen, ville jeg har spart litt for vennen din, også. Plenty av meg å gå rundt.”

Denne jævelen er irriterende vettet av meg, trodde Damian.

Jeg ville ha drept ham nå, Carter svarte . Jeg lover, hvis han sier ett ord om Ken, jeg kommer ned dit.

jeg fikk den Carter. Damian sukket før automatisk retur fangen. “Vi får at du er ganske kåt akkurat nå, men vi har andre ting å snakke om. La oss prøve en annen tilnærming, skal vi? Hvem jobber du for?”

“Du vet allerede hvem jeg jobber for, rasshøl. Hvem har lært deg hvordan å avhøre? Skal du behov for å betale dem for flere leksjoner.”

“Var du involvert i blodet smugling?”

“Really?”

Damian viftet med hånden og kniver reentered manns kropp, denne gang alle av dem stakk ut av hans venstre skulder. Hans rop boret rommet.

“Du er med på å smugle blod?” Damian spurte, hvile albuene på knærne og snøring fingrene sammen.

“Du pikk!”

Damian ristet på hodet og kniver fløy fra mannens kropp, fylle rommet med mer blod og forbannelser rettet mot meg og Damian. “La oss prøve dette en gang til før jeg får virkelig opprørt. Du var smugling blod, var du ikke?”

“Faen ta deg, mann!”

Damian flyttet med nåde til en av sement vegger der en rød knapp Lør stolt mot den grå bakgrunnen. “Husk at knappen jeg sa at jeg ville presse? Akkurat her … her er knappen. Var du smugling, eller ikke?”

“Alle av oss var!”

“Hvem er vi?”

«Det folk som ønsker å se endring i denne fucked up verden. Vi er Children of the Night, men vi krype sammen i skyggene som rotter i kloakken lignende vi har noe å frykte fra disse menneskene,” han flirte det siste ordet , munnen portretterer sin avsky. “Vi var aldri ment å skjule og leve våre liv i det skjulte. Dere husker de dager da demoner gikk fritt blant menn gjør hva de ønsket, sjekke hvem de ønsket. Disse dagene vil bli vår igjen.”

“Hvem lei deg at lasten? Demonene som forandret deg? De hadde du verve over noen falske påskudd at mye skulle herske. Du vil aldri ta over så lenge det fortsatt er gode i verden.”

Mannen lo. “De sa at du var svak. Alltid prøver å passe inn med de menneskene. Se på deg! Du selv gikk og snagged selv litt menneskelig fitte. Si meg, Damian, er det? Hvordan har det seg at du kan selv begynne å knulle henne ? En ekte jævla fra vampyr til menneske fører til døden, vet du dette. “

Hva er det han snakker om, Damian?

Han svarte ikke.

“Du ser forvirret kjæreste, la meg forklare,« den blodige, navnløs vampyr syntes å samle hans spunk tilbake som han så meg inn i øynene, reposisjonering i stolen så mye som han kunne. “Vampyrer er tusen ganger sterkere enn den tøffeste menneske, bland det med noen dyriske lyster og du fikk deg makings for noen hus krasje sex jeg har sett det begge veier To vampyrer gikk på det, rev ned et helt hus fra.. deres lidenskapelig omfavnelse, “sa han hånlig, smilet hans var arrogant. “Den samme vampyr, den mannlige, var lei av” jeg kan ta noe ‘scene og sengs en menneskelig jente-ikke for mye i motsetning til deg selv, Ms Taylor. “

“Blir du aldri ta henne,” Damian begynte, men ble avskåret.

“Så, the vampire beilet og knullet henne. Jeg var der-så hele greia.”

Leave a Reply

