axina Og Burk Ch. 09

Axina

Axina langsomt og metodisk slikket på henne Liege Frues kjønnsleppene. Dette var en jobb Axina normalt nytes – elsket, selv. Men akkurat nå var hun bare så sliten.

Dagen hadde vært en seksuell berg-og dalbane. I morgen hadde hun kjempet i melee-orgie, beseiret og ydmyk Shula, en grevinne lojale til huse Bilzata, og tvinger seks andre til å glede henne før konkurransen var avsluttet. Etter det hadde hun deltok dronningen og ble tvunget til å suge dicks av de kongelige pigger for Hennes Konge Bustiness underholdning. De var ferdig ved å dumpe sine laster over hennes ansikt og bryster. Hun hadde gått fra strålende seksuell seier til ydmykende seksuelle nederlag, opplever hele spekteret av dominans og underkastelse i en enkelt dag, og hun elsket hvert minutt. Selv var hun skamfull innrømme, cocksucking.

Nå, ble dronningen og Matrona ser turneringen, mens Axina knelte mellom henne Liege Lady knær og gjorde sin plikt som vasall. Matrona hender strammet i håret hennes som hennes safter rant inn Axina munn. “Oooh ja,” Den mode kvinnen pustet da hun kom. “Takk, Axina. Nå kommer, sitte på fanget mitt. 2342 er i ferd med å kjempe.”

Sliten som hun var, ble Axina interesse kjapt kikket. Hun krøp opp og satt på Matrona lår. Det var vanskelig ikke å føle seg som et barn på fanget til moren med Matrona enorme Bosom presset mot ryggen hennes. Nede i arenaen, ble et par av vanlige kvinnelige dommere dra halte liket av en mann fra sanden. En annen mannlig skrittet bort, svingte klubben hans, mens publikum jublet. Mange av Ladies of Bosom i folkemengden trakk ned bodices av sine kjoler å riste sine bryster på den seirende mann, og noen til og med snudd og bøyd over, turer opp sine skjørt å blinke sine nakne rumper og fitter på ham. På de fleste ganger, kunne en slik vulgær oppførsel får en arrestert, men Festival of Motherhood var en tid for vulgaritet.

Den neste kampen var å starte umiddelbart. 2342 gikk på sand med en trygg skrittlengde. Det var en tid da Axina kunne knapt fortelle menn fra hverandre, men nå kjente hun ham umiddelbart, selv fra denne avstanden. Hans motstander fulgte ham ut, tar en posisjon motsatt 2342 på sanden på arenaen. Han hadde påfallende mørk hud, svart som rommet mellom stjernene ved midnatt.

“En av Rotula tallet,” dronningen sa distré. “Hun førte ham hele veien opp fra den sørlige ørkenen. 7891, tror jeg nummeret hans var.”

Både menn var bevæpnet med råolje treklubber og hadde på seg bare loincloths som de firkantet, venter på at kampen skal begynne. De hadde ikke lang tid å vente, for dommeren raskt løftet hånden og plystret i jubel, offisielt begynner kampen.

Axina ventet med agnet pusten som 2342 og mørkhudet mann sirklet hverandre, på jakt etter svakheter. Hun var skamfull for å innrømme at hun var redd, noe som medførte at hun brydde seg. Hun hadde aldri trodd at hun ville bli knyttet til en mannlig. Matrona syntes å ane hennes frykt, for hun strøk Axina hår og kurret i øret hennes. “Ikke bekymre deg jente. Denne utrent ørkenen savage er ingen match for min 2342. Bare se. Han klarer seg fint.”

Matrona var riktig, selvfølgelig. Når de to utvekslet slag, kjørte 2342 den mørkhudet mann tilbake. Axina krympet seg da han landet en skotter slag på 2342 side, men 2342 gjengjeldte med et avgjørende slag i ansiktet. Og så en annen. Og så en villmann, dobbel-handed slag mot sin fiende hode. Ørkenen mann falt i bakken, blodet fossende fra hodet hans sår. Det var helt brutal. Volden … aggresjon … det var HOT. Axina følte hennes sår, over-brukes fitte begynne å fukte igjen.

Dronningen bort da kombinasjonen av blodbadet og tungen hennes konge stud brakte henne til orgasme. “Ohhhh, ja. Rona, bringe deg de beste gladiatorer. Helvete, Breed deg de beste gladiatorer. Vi bør bare holde deg gravid hele livet ditt, slik at du kan churn ut mer og mer av disse brutale pigger du kaller sønner!”

Matrona så ubehagelig, som om hun ikke var sikker på om dronningen var alvorlig.

2342 gikk av sand som publikum jublet og blinket ham. Han gjorde ikke heve armene og rope på seier. Faktisk, så han … rystet.

“Den gutten liker ikke å drepe,” Matrona hvisket. «Jeg skal ha for å trøste ham senere. Likevel, det er en sjanse for at motstanderen kan overleve sine sår.”

“Er ikke kamper til døden?” spurte Axina.

“Ikke alltid,” dronningen reagerte. “Den første til å miste bevisstheten taper kampen. Han kan våkne opp igjen, eller ikke. Det spiller ingen rolle, så lenge vi ser en mannlig voldsomt og besluttsomt triumfere over en annen.”

Når sand var nok en gang klart, to flere menn gikk inn på arenaen. Den første var en stor en, hode og skuldre høyere enn 2342. “Det er 4147, den sterkeste i Bilzata er stabil,” sa Matrona.

Axina følte hennes kjeve slippe da hun så de andre mannlige. Hun var ikke engang sikker på at han var menneskelig. Han så nesten ut som et monster. Stående på godt over syv meter, med armer og ben så store rundt som trestammer og en manke av flokete brunt hår, var dette en et portrett av villskap, et mareritt å skremme barn. “Det,” Matrona malte, “er min førstefødte, mannlig 1111. Den største hannen i riket.”

4147 så skremt. Instinktene hans viste seg riktig, for knapt et sekund hadde passert etter at dommeren signaliserte begynnelsen av kampen før det var over. 1111 knuste sin klubb i toppen av 4147 skalle, grotting det i umiddelbart.

“At man ikke kommer til å overleve,” Dronningen lo som vanlige mennesker dratt 4147 liket fra arenaen. Mange av tilskuerne ivrig blinket den seir 1111 da han skred fra sentrum av arenaen. Han stoppet, deretter møtte på tribunen og tilfeldig trukket til side sin lendeklede. Fra hennes vinkel, kunne Axina ikke se 1111 er malehood, men hun knapt kunne gå glipp av den reaksjonen som skjedde i at halvparten av stands. Publikum gikk berserk, rev av seg klærne og offentlig onanert. Orgier av 3:57 damene begynte å danne i løpet av sekunder, sammenslåing og vokse til en hel halvdel av stadion ble oppslukt av en massiv sapphic fuckfest, alt utløst av bare synet av en enkelt gladiator kuk.

“Good Goddess,” Axina pustet.

“1111 har en tendens til å ha den effekten på folk,” Matrona humret. “Selvfølgelig, noen av dem noen gang ville våge å faktisk lå med ham. Ikke alle som tør å overleve.”

Det var nesten en halv time før den orgie spilles ut. Kåt som de var, de tilskuerne var alle ivrige etter å se den siste runden. Personlig, Axina ble dreading det.

“Så, her er vi på den siste runden,” tenkte dronningen “, og begge finalistene er din. Igjen. Vil det noensinne bli en stabil i hovedstaden som kan konkurrere med Matrona Maternia s?”

“Jeg tviler på det,” sier Matrona selvtilfreds. “De andre vet ikke hvordan du skal behandle sine menn.”

1111 og 2342 gikk tilbake på sand til brølet fra publikum. De squared off mot hverandre, venter på kommando for å begynne.

“Han har ingen sjanse!” Axina sutret, nesten i tårer. “Det er ikke rettferdig! Gjør dem stoppe, han vil dø, vil han dø!”

Matrona strøk henne over håret. “Shhh. Shhhh, jente. Bare se hva som skjer.”

Dommeren signaliserte til kampen for å begynne. 2342 droppet sin klubb og gikk mot 1111, hendene på sine sider. 1111 hevet sin klubb, og, med en flick av håndleddet, bar det ned på 2342 hode. 2342 sammenkrøllet til bakken. “Nei ..” Axina croaked.

“Slapp av,” forsikret Matrona. “1111 er faktisk ganske glad i broren sin. 2342 vil våkne senere, med en dundrende hodepine.”

“Hva en kjedelig avslutning,” dronningen gryntet morosely.

“Å ikke bekymre deg, Anabeth,” Matrona sa skøyeraktig. “Natten underholdning har nettopp begynt.”

Publikum så ut til å være enig med dronningen. De buet som 1111 spankulerte rundt kanten av arenaen gulvet. Han spyttet på dem, en handling som normalt vil få en mannlig drept som en selvfølge.

“Nå kommer den morsomme delen,” Matrona kurret.

Et sett med dørene åpnet i siden av arenaen. Ut skred Duchess Zena Bilzata i en fin lilla kjole trimmet i oransje, kuttet lav til å vise fram sin enorme bryst. Hun gikk til 1111, svaiende hoftene forførende. Med en sensuell smil nådde hun bak seg, angre hennes plagg eneste knapp. Kjolen falt til skitt, og etterlot henne helt naken før den seir brute.

“Mann”, sa hun, ved hjelp av kvinnelige kraft til å forsterke sin stemme slik at det gjennomføres på tribunen, “du har blitt ansett som verdig. Blant de andre hanner her i dag du har seiret. Jeg skal belønne deg ved lindrende du av din ætt. Jeg skal bruke den til å lage vakre avkom. Legg deg ned så jeg kan montere deg. ”

1111 overholdt, liggende på ryggen. Bilzata straddled ham, trekke til side sin tented loincloth å avsløre hans utrolig stort, oppreist malehood. Axina måper. Det må ha vært mer enn en fot lang! Bilzata plassert den på henne inngangen, men var åpenbart motvillige til å synke ned på det enorme omkrets. Dessverre for henne, hun fikk aldri sjansen.

1111 sprang til handling, bla Bilzata ansiktet ned i sanden og rulle oppå henne. Hun hadde knapt tid til å reagere. “Hva?” 1111 skjøv kjøtt klubb mellom hennes asscheeks. “Å nei. No NooooooaaaaaaAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE!” skrek hun i smerte som brutish mannlige crammed sin fot lang kuk i hennes bakdør.

“Å kjære,” sa dronningen. “Det virker kjære 1111 har” feilaktig “brukt feil hull!”

Matrona lo. “HA! Og hvem kan klandre ham? Bilzata er en komplett fitte tross alt. Det er bare naturlig at han ville ha problemer med å finne en fitte er fitte!”

Publikum var dødsens stille for en liten stund, og deretter brøt ut i brøler av latter og rop av oppmuntring. Snart på tribunen igjen brøt seg inn orgie som Bilzata skrek, stønnet, og hulket da hun ble brutalt skjendet i sanden.

Axina gled hånden ned til hennes egen fitte, men hennes Liege Lady snappet armen hennes. «La meg, kjære,» hvisket hun huskily inn Axina øre. Hun gled fingrene inn Axina sin folder, søker sweet spot på toppen av hennes indre vegger, hennes andre hånd klemmer brystene og knipe brystvortene hennes. Axina stønnet, kroppen hennes tilsynelatende å smelte under Matrona dyktige hender, alt mens du ser skremmende opphissende scene for sodomi på arenaen gulvet.

Til slutt rev mannlig 1111 seg fri fra Bilzata ass, forlate den gapende bredt, og stupte seg til Hilt i hennes fitte, spurting hans innholdsrik last inn i kvinnens livmor. Han sto, forlater ydmyket Duchess limp på bakken, cum oser fra hennes befruktet fitte.

Axina ropte ut som synet kombinert med Matrona fingre kjørte henne til orgasme, fossende over henne Liege hånd. Av alle orgasmer Axina hadde opplevd den dagen, bestemte hun seg for dette var den beste.

“Takk, mor,” hun pustet.

“Du er hjertelig velkommen, Dear,” Matrona kurret. “Nå går hjem og få litt hvile.” Hun slo Axina bunn. “I morgen, må du starte den oppgaven jeg fortalte deg om i morges.”

“Ja, My Lady,” Axina sa. Hun var sikker gjerne hvordan hoftene da hun gikk bort.

Burk

Burk foldet armene. “Er du sikker på at dette er det rette stedet?” Han spurte Mirah som han observerte heller liten mur. Veggene var laget skjerpet trepinner heller enn stein, og i både høyde og omkrets, festningsverket var unimpressive.

“Ja, er din majestet. Dette slottet boligen av Shina Tuo.”

“Shina Tuo,” sa Xencina. “En mindre land Lady med så lite Bosom at hennes naboer sjelden engang gidder å angripe.”

“Feil”, sa Mirah. “Hun er i hemmelighet High tilbeder av den falliske Cult.”

Xencina sperret opp øynene. “Hun gjemte seg godt. Jeg har hatt mine inkvisisjonen ute etter High tilbeder i årevis, men de har aldri funnet så mye som et spor.”

“Du sa hun kunne gjøre meg sterkere. Kan hun?” Spurte Burk.

“Jeg tror det,” forsikret Mirah. “Vårt neste mål er Duchess Jea Dikei, den fineste kriger i hele landet. Kanskje du kunne forføre henne, Deres Majestet, men det ville ikke hjelpe deg å bryte forseglingen på mot at hun bærer. For å gjøre det-”

“Jeg må voldta henne ass,” ferdig Burk. “Og for å gjøre det, må jeg være i stand til å tvinge henne. Jeg trenger å være sterkere enn hun er.”

“Umulig”, Xencina spottet. “Dikei er oppfinneren av weaponization skole Feminine Combat Magic. Hun kjemper med en gigantisk kamp øks laget av kvinnelige kraft som instils lammende redsel i noen den passerer gjennom. Også, hun er en ekspert Enhancer og hun har nok rå makt til å sparke henne vei gjennom et slott vegg. Det er absolutt ingen sjanse bare mannlige kunne stå mot henne. “

“Hva vet du om hva menn er i stand til?” Mirah skutt tilbake. “Din menighet brukt så mye tid og energi på å holde hanner undertrykt, og nå serverer deg en. Hvordan vet du hva som er mulig og hva er ikke?”

“Dyr trenger å bli kontrollert. La oss få dette rett, Mirah. Jeg har ikke godtatt din kuk tilber tull. Jeg delta på dette utrolig virile brute bare fordi jeg ønsker å bære hans barn, ikke fordi jeg aksepterer mannlig overlegenhet. Kanskje han vil gi meg en datter som ikke er en komplett skuffelse! ”

Burk begravet hånden i Xencina hår og trakk tilbake kraftig, og tvang henne til å stirre inn i ansiktet hans. “Hvis du vil ha min sæd så du vil gjøre som jeg sier, bitch!” hveste han. “Og jeg sier datteren din er over deg. Du vil behandle henne som sådan. Er jeg klar?”

Han så på trass fade fra øynene hennes. “Ja, sir,” hun gispet.

“Apologize til Mirah, ludder.”

Xencia slått til Mirah, hallar hodet hennes. “I. .. Jeg beklager, datter. I. .. overtrådt.”

Mirah gliste, trekke opp skjørtet hennes. “Jeg trenger en bedre unnskyldning at det, mor.”

“Ikke nå,” sier Burk. Han skrittet mot slottet. “La oss få dette overstått.” Mirah og Xencina fulgte ham.

Vaktene stoppet dem ved porten. Mirah kontaktet dem, krysset armene over brystet hennes og klemme et bryst i hver hånd. “Mennesket er konge,” sa hun høytidelig.

Xencina hermet datterens positur, men hun holdt henne hetten opp for å skjule ansiktet hennes. “Mennesket er … King,” hun gryntet, høres ut som hun var i ferd med å kvele.

Vaktene returnerte salutt, selv om de, bare vanlige kvinner, hadde ingen bryster å hente. “Mennesket er konge,” sa høyere av de to. “Vi så deg som kommer fra langt borte, er Lady Vageena. Lady Tuo venter på gårdsplassen.”

Og faktisk var hun. Lady Shina Tuo var litt eldre enn Xencina. Flekker av grå dekorert hennes kullsvart hår. Hun sto helt komponert, hendene foldet bak på ryggen, brystet skutt frem. Snakker av brystet hennes, Burk var dypt skuffet. Selv om kvinnen var å holde brystene komprimert til en tidel sin normale størrelse, var de fortsatt grundig unimpressive.

“Greetings, High tilbeder,” Mirah hyllet. “Kan du bli velsignet av den store Male Gud.”

“Og kan han forbanne deg med ufruktbarhet og glemsel, Cultist Mirah!” Shina glefset i form av respons. “Jeg trodde aldri du ville være en for å forråde oss.”

“High tilbeder, hva snakker du om?” Mirah protesterte.

“Ikke spill dum, du nonne!” Shina skrek. Å kalle noen en “Nun ‘var tilsynelatende en fornærmelse i den falliske Cult, som var fornuftig å vurdere. “Du har ledet menigheten rett også oss!” Hun gestikulerte mot Xencina. En eksplosjon av vinden slo henne hetten av hodet hennes, avslører ansiktet hennes.

“Jeg kan forklare,” Mirah begynte, men Burk gikk foran henne.

“At kvinnen er min tispe,” erklærte han. “Hun er ingen trussel mot deg.”

Shina eyed ham opp og ned forsiktig. “An Awakened Man. Så lite Mirah endelig tok skrittet fullt ut. Tilgi meg, din høyhet, men hore i spørsmålet synes ikke å være i kuk Thrall.”

“Jeg har ikke knullet henne ennå,” sier Burk. “Men hun ønsker min sæd. Hun vil adlyde.”

“Det ville sette mitt hjerte rolig hvis du ville vise meg noen bevis på din makt over henne, din høyhet.”

“Greit,” Burk gryntet. “Xencina, ta av alle klærne dine.”

“Ja herre,» svarte Xencina. Hun løsnet knappene til kjolen, la den falle til bakken. Under hun var helt naken. Hun gjorde ingen forsøk på å dekke seg selv, og heller ikke gjorde hun senke hodet.

Shina skrittet bort til henne, stopper bare inches bort og stirrer inn i øynene hennes. “Si meg,” sa hun, stemmen hennes farlig myk. “Hva ville du ha gjort hvis du hadde tatt meg, Papess?”

“Jeg ville ha slått deg over til dronning,” Xencina svarte uten å nøle. “Bare hun har rett til arbeidsledighetstrygd ut passende straff til en kjetter av Ironman.”

“Og hva tror du hun ville ha gjort?”

“Jeg forventer at hun ville ha presset Staff of Punishment opp i ræva før du døde.”

“Og hvorfor skulle jeg ikke gjøre noe lignende til deg?”

“Fordi,” Burk brøt i. “Hun er MIN tispe. Og jeg liker ikke folk som skader min eiendom.”

Shina rygget unna, ser til Burk. “Fin. Hvorfor har du kommet, høyhet?”

“Jeg er blitt fortalt at du kan gjøre meg sterkere,” svarte Burk.

Shina så overrasket. “Vel ja, jeg kunne din høyhet. Men det ville ikke være klokt å fullt vekke noen menn på dette tidspunktet. Planene av den falliske Cult kunne bli forstyrret. For hvilke formål du trenger styrke?”

“Jeg har tenkt å møte Duchess Jea Dikei i kamp.”

Hun regnes for et øyeblikk. “Veldig bra. Jeg hater at Dikei fitte. Bli med meg. Dere to kan bo her.” Hun antydet Mirah og Xencina. “Også, la det armbåndet. Jeg kan ane en skummel kvinnelig tilstedeværelse kommer fra det.”

“Hva?! Hvordan i helvete fikk hun sans meg?” Vessala sin legemsløs stemme knurret da han fjernet den gylne armbånd og plassert den på bakken.

“Men-” Mirah protesterte.

“Dette er en indre mysterium den falliske Cult, Mirah,” Shina insisterte. “Du er ikke klar.” Hun ledet Burk ut i behold. Mirah pouted, men ble igjen.

“Så, hvordan fungerer dette, og hvor lang tid vil det ta?” spurte Burk som han fulgte Shina.

“Jeg vil trene deg,” svarte hun. “Som for hvor lang tid det vil ta, det kommer an på deg. Du ser ut som ganske mannen, din høyhet, så jeg tipper at jeg kan trene deg opp i en uke, kanskje en uke i en halv på de fleste. Nå, gjorde Mirah noensinne fortelle deg om Awakening? “

“Eh, nei.”

“Den mest pleie og Feminine kirke kvinnelighet lærer at menn er bare dyr som må være styrt av kvinner,” Shina begynte. “Og teknisk dette er sant, men bare fordi menn har blitt fratatt muligheten til å bli menn, som er overlegne i forhold til kvinner.

“Av alle de tingene menn blir nektet, det viktigste er navnet. Du ser, som hunner, hanner har medfødt magisk kraft. Maskuline energien, det kalles. Maskuline energien er mer begrenset i sine programmer enn Feminine Power. Et menneske kan bare tilgang til den for å oppfylle de tre Maskulin sysler:. å mestre det som han ennå ikke har mestret å rette opp alt som er galt å ødelegge Obligasjoner og begrensninger selvfølgelig en mann ikke kan få tilgang til hans maskuline energien mindre han har et navn.. . Derfor er alle menn i riket er kjent med tall. Mirah har gitt deg et navn, jeg tar det? “

“Mitt navn er Burk,” sier Burk. “Og nei, det navnet ble gitt til meg av en annen kvinne. Hvorfor?”

“Så lenge det var en kvinne som ga den til deg,” sa Shina. “Det er en del av magien. I Age of Kings, ble menn gitt navn ved fødselen av sine mødre.”

“Så, jeg har et navn. Jeg burde være i stand til å få tilgang til min maskuline energien. Hva er denne opplæringen for?”

“For å lære deg hvordan du kan utøve det, selvfølgelig. Frem til nå har jeg vedder på at du har sluppet løs det bare instinktivt, vanligvis mens jævla eller forbereder å knulle. Jeg vil lære deg å bruke maskuline energien til å styrke deg selv slik at du kan kjempe jevnt med selv Bustiest av Ladies of Bosom. ”

Hun skjøv et par tre doble dører. Inne var slottets store hallen, et romslig område. I sentrum var det en gigantisk bronsestatue av en naken kvinne, omtrent tre ganger naturlig størrelse. Burk måtte stoppe opp og beundre statuen er utrolig rack, selv om det var laget av bronse. Shina skrittet til statuen base og la en hånd på sin kalv.

“Jeg må advare deg, din høyhet. Opplæringen vil være … ubehagelig. Er du sikker på at du ønsker å fortsette?”

Leave a Reply

