hvorfor Jenter Liker Hester Ch. 10

Kapittel Ten: Puzzle Pieces

Det var en jente som Edward likte mye. Hennes navn var Sara, og hun var hans prinsesse. Hun hadde langt, blondt hår, lange ben, og et praktisk ramme. Selv om hun tenkte seg fett, Edward trodde at hun var helt perfekt.

Edward spesielt elsket hennes store, grønne øyne. De skinte når hun smilte og latteren hennes var som en perfekt melodi. Nesten alt om henne var perfekt, og Edward elsket henne veldig mye.

Så da han spurte henne om å være kjæresten hans, og hun sa ja, følte han at alt var rett i verden. De jobbet veldig bra som et par. Hun fant ham morsomt, han fant henne søt, og de var begge veldig forelsket i hverandre. Det var bare ett problem i forholdet deres som gjorde Edward urolig:. Han var redd for å åpne opp for henne seksuelt

Edward hadde i hele sin ungdom hørt alle slags historier om sex og penis størrelse. Fra hva han samlet, store kuker var best, og han hadde ikke en stor kuk. Han var omtrent gjennomsnittlig, kanskje litt tynne der nede, og så at han var redd for at han ikke ville måle seg med Sara tidligere kjærester.

Disse bekymringer var lettet tre måneder i. Han visste ikke hva det var om den kvelden, men alt var perfekt. Det kul ut, og de var på huset hans. Vinduet var åpent og lights out. Den milde vinden kom inn, hvisker til dem, forføre dem. De stirret på hverandre, så mistet i rusen av sin omfavnelse …

De elsket den kvelden. Edward var en jomfru, Sara var ikke. Det gjorde ikke saken til ham selv. Det var så perfekt. Når de hadde både crested de lå sammen, omfavner. Hennes myke hud føltes perfekt for ham, så glatt og varm. Han kunne føle hennes hjerteslag mens han holdt henne. Han ønsket aldri at å stoppe.

Hun virket like innhold, med hodet hvilende på brystet hans. Alle frykt var i sjakk for dem begge. De sovnet omfavne, smiler på deres ansikter, og deres drømmer blekner i forhold til perfeksjon av deres virkelighet.

Edward gjennomført alt dette stolthet og contentedness med ham før han overhørte en samtale mellom henne og hennes venn. Det som skjedde var at han gikk til huset hennes for å henge ut. Da han banket på døren ingen svarte, men han så bilen hennes der. Snarere enn å forlate, gikk han inn uten å spørre og skalert trappene til rommet hennes. Han var i ferd med å banke på døren når han hørte stemmer inne. Snarere enn å varsle dem til hans nærvær, la han øret mot døren og lyttet i.

Edward egentlig aldri likt Rose. Hun var for tynn og hadde en stor munn. Edward alltid gjort vitser som bare hang ut med Rose å føle seg bedre om seg selv, men som ikke var helt sant. De hadde vært venner så lenge Edward visste Sara, og han fikk ikke se deres vennskap oppløsende helst snart.

Edward ventet for å se om han var avbryter noe viktig. Først det hørtes ikke ut som han var, så han var i ferd med å banke når Rose spurte en svært viktig spørsmål.

“Så, hvordan er han i sekken?”

Edward nølte da. Han visste at han skulle banke, men han ønsket å høre hva Sara ville si. Han håpet at han var god.

“Vel, hvordan skal jeg sette dette …”

Edward svelget spent. Hvis svaret var dårlig da han ikke ønsker å vite. På den annen side ville Rose vet enten måte. Det var ingen vits i å prøve å løpe fra det heller. Han ventet ved døren for å høre hva Sara ville si.

“Han er definitivt den minste fyren jeg noen gang har vært med på,” sa Sara, og Edward hjerte briste. Han hørte ikke resten. All lyd øredøvende og ble erstattet av et kor av klager. Han tok en kort pust og flyktet fra åstedet, også ydmyket å vise ansiktet sitt. Hvis han hadde oppholdt seg litt lenger, ville han ha hørt henne si …

“… Men han er den beste jeg noen gang har hatt. Jeg vet ikke som noen gang sa at størrelsen teller, men de har ikke hatt en god faen i livet sitt, da.”

“Really?”

“Hell yes,” Sara sa selvsikkert. “Han ga meg fem orgasmer, Rose. Five, på en gang. Han har utholdenhet, han har perfekt bevegelse, og han er bare så jævla søt!” Sara fniste og rødmet. “Jeg elsker mannen, og han elsker meg. Det er det som er viktigst. Den sex? Den virkelig, virkelig, latterlig god sex? Det er bare saus.”

Et par dager gikk etter Edward overhørte samtalen, og hver dag var mer fryktelig. Hans forhold til Sara var svært anstrengt. Hun ville ringe ham, og han ville ikke svare, som alle ønsker å snakke med henne var borte. Sant skal sies, det varmet hans hjerte å vite at hun elsket ham for ham, men på baksiden av hodet hans visste han at hun ville ha noen større.

Det som virkelig ødela ham var hans eksponering til internett. Da han kom hjem at han gjorde noen undersøkelser på penis størrelse, og han fant så mange historier som syntes å bekrefte sin frykt. De var alle om menn med enorme peniser ødelegger kvinners små pussies, og vanligvis mannen med den gjennomsnittlige legater var igjen alene til slutt.

Edward hadde alltid visst at han ikke var godt utrustet. Å vite at han var den minste hun noensinne hadde vært med på var nok til å knuse hans ånd selv. Han tilbrakte sine netter søvnløs, lurer på hvor mye hun tenkte om den overlegne sex av hennes tidligere forhold. Han lurte på om hun noen gang tenkte på dem mens hun var sammen med ham.

Disse tankene så forbrukes ham at han nektet å snakke med henne. Når hun ville prøve å se ham ansikt til ansikt ville han later til å være syk, og hvis han kunne han alltid ville gjemme ham. Edward trodde det bare var enklere på den måten, og hver dag forlot ham følelsen mer og mer håpløs.

Omsider hun fanget ham mens på college campus. Hun cornered ham i lunsjen hall med en ekstremt sint uttrykk i ansiktet. “Hva faen er galt med deg, Edward?” Da hun spurte dette hun la armene i kors, og det gjorde henne hovne opp litt.

Edward instinktivt kikket ned på brystet hennes, og han følte et kjent oppsikt dypt inne. Så et bilde av hennes blir knullet av hennes ex kom til ham, og han tenkte på hvordan han må ha omformet henne med hans store kuk, og muligens ødela henne for resten av hennes liv. Edward nesten gråt på stedet.

“Nei,” sa han hult. “Ingenting er galt. Jeg vil bare være alene.” Han prøvde å gå bort, men Sara dyttet ham ryggen mot veggen.

“Hvorfor vil du ikke snakke med meg,” spurte hun ondskapsfullt. “Do you … Ønsker du å slå opp med meg eller noe?” Sara ser ikke trist om det. I stedet så hun ut som hun ønsket å treffe ham.

“Nei,” sa han ærlig, men det føltes som en løgn. Han gjorde ikke ser poenget i å bo med henne hvis han ikke kunne tilfredsstille henne. Det ville bare skade ham på slutten da hun forlot ham for en “ekte mann”, og han visste at hun ville. Det var hvordan alle historiene gikk.

Sara stirret på ham intenst for en stund og til slutt sa: “OK, greit, da vi skal på en date i kveld, og du kjøper middag.” Hun låste ham mot veggen og så ham rett i øynene, “Ingen klager, og hvis du kjører jeg sverger jeg skal finne deg.”

Edward ønsket å skyve henne bort og fortelle henne om å dra til helvete en av hennes hang ekser, men han hadde ikke guts. I stedet sa han, “Alright, høres det bra.”

Sara satt på et smil. “Bra, da jeg ser deg senere i kveld.” Hun lente seg opp og kysset ham på kinnet, og da hun forlot hun stoppet og sa: “Og husk, jeg vil finne deg hvis du kausjon.”

Senere den kvelden Edward og Sara møttes for deres dato. Edward hadde ønsket å unngå det, men han visste at hun ville leve opp til hennes ord og jakte ham ned hvis han gjorde. Uansett hva som ville skje mellom dem, kunne han ikke skjule sine problemer lenger. Så han bestemte seg for å prøve og fikse dem, men hver gang han så henne han forestilte henne jævla noen big-dicked stud.

Hun viste seg på middag iført en utringet kjole. Det så bra ut på henne, med den blå gjør øynene mer levende, og det viste nok cleavage å få Edward til å stirre. Hun kysset ham på kinnet, og da hun gjorde Edward forestilte henne med en stor, tykk kuk spearing halsen hennes makt. Han ristet på hodet og håpet at han kunne lære å styre sin overaktiv fantasi.

Han kunne ikke. Mens de ventet på sin middag å ankomme Sara nådde ut og cupped hånden. Et bilde av en kraftig hest kuk å fylle hennes lille hånd kom til ham. Hun ble stryke det kjærlig, stirrer på hard-bodied stud som gjorde henne til å føle så utuktig. “Jeg trenger en stor kuk som din til å holde meg fornøyd,” sa hun til sin ansiktsløse fremmede.

Senere dro de til en film. Det var en dramatisk flick som brakte tårer til alle i publikum. Halvveis gjennom et lidenskapelig kjærlighetsscene kom på, og Edward følte ekstremt vanskelig. Sara nådde ut til å berøre hånden igjen, men Edward trukket bort, unngå kontakt. Bilder av henne med hesten hang stud var fortsatt friskt i tankene hans.

Gjennom hele filmen Edward tenkte på Sara blir knullet dypt etter én eller mange hesten hang menn. Deres tykke kuker spre henne over alt. En gang hun var tit-fucking en mann mens suge på hans fett knott. En annen gang ble hun runker noen tilfeldige stud og hans cum belagt ansiktet hennes helt, til det punktet hvor hun kunne knapt se.

Hver gang hun var med noen i hodet, hun var lykkeligere. Hun spiste sin cum anerkjennende og roste dem for deres størrelse og virilitet. Det var en endeløs pine for Edward, som var nesten i tårer ved slutten av kvelden.

Hele natten føltes som en fryktelig mareritt. Selv om Edward prøvde å skjule sin voksende depresjon, Sara lett merke til måten han trakk seg fra henne. På slutten av kvelden eksploderte hun på døren hans trinn.

“Hva i helvete er galt med deg, Edward? Hvorfor er du så rart?”

Edward snublet over sine ord. “I. .. Jeg er ikke …”

Sara stirret på ham. “Vet du hva? Never mind, jeg er ferdig. Dette er så ikke verdt det. Edward, jeg er offisielt dumping …”

“Jeg gikk inn på deg og Rose snakker om kuk størrelser den andre dagen. Jeg overhørte hvordan du har datet gutter som er langt større enn meg, og …”

Sara stirret på ham for en lang stund som tårene rant nedover ansiktet hans. “Vent litt, du hva, Edward?”

“I. .. jeg vet at jeg ikke tilfredsstille deg, Sara. Jeg vet at du vil ha en ekte mann som er mye større enn meg, og jeg er ikke god nok for deg. Du ikke liker meg som deg bør, “Edward sagt alt dette i et beseiret tone og til slutt hang med hodet ned. “Det er akkurat som i de historiene som jeg leste på internett.”

Sara ble målløs av dette opptak. Hun snakket ikke på en lang stund; Hun bare stirret på ham mens han hulket. Hennes stillhet gjorde Edward føle seg enda mer ubehagelig. Hans hjerte kjørte opp i halsen og hans gråt vokste mer intens. “Kanskje du har rett,” sa han til slutt. “Kanskje vi skulle bryte opp.”

Sara endelig mistet den da. Hun kollapset på bakken i et kraftig anfall av latter som gjorde Edward føle seg enda verre. Ikke bare gjorde han føler seg svak, men han følte seg helt latterlig. Lurching med en ny bølge av sorg, brøt han gjennom døra og spurtet opp trappen. Sannheten ble endelig avslørt: Sara kjærlighet til ham var et narrespill. Hun virkelig elsket store, tykke hest kuker, og hun var bare med ham som en spøk. Han hadde ingen håp om hver å gjøre henne lykkelig.

Han fant sin seng og kollapset på den hulkende. Der fortsatte han å gråte ukontrollert som demoniske bilder av Sara kom styrtende til hennes sinn. I hvert bilde Sara var til tjeneste for to eller tre hest kuker på en gang. Hver gang hun lo frydefullt som sperm strømmet ut på henne.

“Gud, jeg elsker dine pikker,” mumlet hun mens hun suger en. Cum sølt ut av hennes fitte der hun var bare godt knullet. Hun svelget en manns tykk sæd og gikk til å suge på en annen massiv kuk. Hun smilte lykkelig mens hun strøk to pikker og sugde på en tredje. En fjerde mann begynte å knulle henne bakfra.

Hun trakk henne klissete munnen fri fra en kuk og så på Edward i tankene hans øyne. “Din lille pikk aldri fornøyd meg, Edward. Du er patetisk!”

Edward grep hans pute tett og ignorerte banket på soverommet hans dør. Bilder av Sara blir stappet i rumpa mens en feit kuk slo ansiktet hennes opptatt ham. En gruppe av hesten hang studs omringet henne og utbrøt over han mens hun ropte: «Jeg er et ludder for store, fete hest kuker! FUCK ME WITH YOUR HORSE COCKS SOM EDWARD kunne aldri!”

“Nei, nei, nei,” Edward gråt i puta. Anger svulmet inne i ham, og han kastet puten på døren så hardt han kunne. “NEI!”

Sara sto i døråpningen ser bekymret. Hun stormet til Edward side og vugget hodet. “Det du er, baby …” Hun ble overrasket over hvor sårbar han så rett da, og hvor vakkert. Hun kjærtegnet håret hans og holdt ham tett. “Hysj, baby, ikke gråt, ok? Jeg er her, så ikke bekymre deg.”

“Nei, stopp det,” hulket han. Han ønsket ikke å se henne eller høre henne. Han ville bare ha henne til å forlate slik at han kunne være alene.

“Edward, hør på meg,” sa hun, stemmen hennes fast. Når han ikke hørte hun slo ham hardt på armen. Det var nok til å støte Edward ut av hans vrangforestillinger og bringe ham tilbake til den virkelige verden.

“Sara? Hva vil du? Er du her for å håne meg? Fortell meg hvor patetisk jeg er og hvordan jeg vil aldri være i stand til å tilfredsstille en kvinne?”

Edward ble avskåret kraftig av en dyp, lidenskapelig kyss av Sara. Hun dyttet ham ned og straddled ham fast og holdt ham på plass med sine velformede ben. Hun kysset ham før hun hadde ham festet, da hun trakk bort og så ham rett i øynene.

“Hør på meg, dere stemorsblomst,” sa hun med et snev av lekenhet. “Jeg elsker deg til døden, og du vil vite at hvis du hadde lyttet på hele samtalen heller enn takskjegget-slippe og kjører jeg skal innrømme det;.. Du ikke er den største jeg har hatt”

Edward mage slått. Han lukket øynene og klargjort for den endelige, skull knusende slag. Inntil for noen få dager før han hadde vært fornøyd med henne, men han visste at det var for godt til å vare. Vakker, morsom, hengiven kvinner ikke liker normale gutter. De fortjente bedre.

“Men du er definitivt den beste jeg har hatt i mitt liv.”

“Jeg vet det, men jeg ville bare bo hos deg og … Vent, hva?”

“Du er den beste, Edward.”

Bildene som plaget ham oppløst i damp. Han åpnet øynene og så den virkelige Sara for første gang på flere dager. “Jeg … jeg er den beste?”

“Uten tvil, Edward, er du definitivt den beste.” Sara kysset ham forsiktig på kinnet og deretter nesen. Så fniste hun på måten han stirret på henne i sjokk. “Dere menn er så selvbevisst, men det er virkelig ikke så stor av en avtale, ikke trekke flere kort. Du er ikke lite, baby, og du er den perfekte størrelsen for meg. Dessuten har du virkelig god teknikk og en masse utholdenhet. ” Hun tok et dypt åndedrag, da hun begynte å bli varmt fra tanken. “Så er det faktum at jeg elsker deg. Det gjør alt jeg gjør med deg bedre som standard, og sex er definitivt inkludert. Helvete, det er den viktigste delen, fordi når jeg er med deg sånn … Vel, jeg føler meg så trygg sammen med deg. “

Edward var så overrasket over at han knapt kunne danne ord. “I. .. Mener du det?”

“Ja,” sa Sara sakte, en inntagende smil på ansiktet hennes. “Du er kjærligheten i mitt liv,” sa hun. Hun gled en av hennes hender opp sin underarm og tok hånden hans. Denne gangen Edward ikke trekke unna. “Edward, vi er perfekte for hverandre.”

Edward uttrykk slutt myknet. “Thank you, babe, jeg virkelig trengte å høre det.” Edward frigjort den andre hånden og cupped Sara hode. Han dro henne inn i en dyp, lidenskapelig kyss. Deres tunger falt i en vakker dans, og som han gjorde, følte han en kjent oppsikt i hoftene. Denne gangen Edward trodde ikke på henne med noen andre, og de begynte å male på samme kvern.

Som de kysset Edward cupped hennes fulle bunn og klemte den hardt. Han trakk henne inn i ham, og hun stønnet inn i munnen som de stønnet. Etter en hel dag med klynking og frykt Edward realisert den ultimate sannhet: Sara elsket ham dyrt og helt. Hun ville aldri forråde ham. Tanken brakte tårer i øynene. Han brøt kysset og klemte henne kjærlig.

“I. .. Jeg elsker deg så mye, Sara,” sa han svakt.

Sara stoppet og smilte til Edward. Smilet var så oppriktig og full av hengivenhet som det gjorde Edward innser hvor dum han var å være. De kysset igjen, like dypt. “Edward, jeg elsker deg også”, sa hun mens hun kjærtegnet kinnet.

Edward tok initiativet og snurret henne over. Så løftet han av seg skjorta, avslører hans mindre enn perfekt kropp. Han følte ingen skam skjønt. Han visste Sara elsket ham helt og hvordan han så ut. Han låste henne ned og begynte å kysse henne dypt igjen. Han humped henne voldsomt gjennom sine bukser og klemte henne bunnen igjen. Den voksende tillit og intimitet mellom dem gjorde sensasjonen alle sterkere. Han virkelig elsket henne, akkurat som hun elsket ham.

Når deres kyss brøt hun dyttet ham vekk og smilte heftig. “Ta av deg buksene, baby, det er på tide for oss å få alvorlig!” Edward nølte, ferske bilder vises, men Sara grep hans manndom gjennom buksene. “Jeg fortalte deg å ta de forbannede buksene slik at jeg kunne se det vakre kuk av deg, så gjør det!” Stemmen hennes var ekstremt sterk. Hun har ikke bare trenger ham, hun ville ha ham.

Etter innser at alt Edward kunne se var hans vakre kjæreste holder seg i skrittet. Han løste sine jeans og la henne holde ham direkte. I hennes hender og munn så det enda større enn han husket, og han stirret forbauset da han vokste enda større. Hun ga ham sin kjærlighet gjennom pikken hans og sugde pliktoppfyllende.

Oppfatningen av kjærlighet å gjøre forbauset Edward, og han følte seg inspirert til å gå tilbake gleden. Han trakk fri fra henne og dyttet henne tilbake på sengen. Prøver å lure henne klærne, drog han ned mellom bena hennes og begynte å slikke henne entusiastisk, gå vill med tungen.

Normalt oral sex var ikke noe som Edward var glad for. Det var varmt, klebrig, og han fant det mer enn litt forvirrende. Denne gangen han virkelig gjennom seg inn i det selv. Det var ikke bare om sex. Det var om kjærlighet og lidenskap som elsker avlet. Han ønsket å glede Sara, og han ønsket å elske henne på den måten at hun elsket ham. Så han dyppet tungen inn i henne og nøt smaken av hennes kvinnelighet. Det var en merkelig, kraftig smak som nølte på tungen.

Sara er buet mens hun skrek ut. “Ja, oh, Edward, ja, du føler deg så jævlig bra!” Hun klemte bena rundt hodet hans og kjørte fingrene gjennom håret hennes. Edward anerkjent at lyd. Det var henne å ha en liten, men likevel tilfredsstillende orgasme. Hans oppdrag fullført, Edward sto og strøk ham ekstremt hard kuk.

“Er du klar, baby?”

“Ja,” sa hun åndeløst. “Ja, Edward, vær så snill, skubbe din vakre kuk dypt inni meg, baby.”

Edward stilt opp og smilte. Han gled inn i henne sakte først, noe som gjør at hun følte hver centimeter inn i hennes. Når han ble gravlagt i sin helhet inne og ballene hans hvilte mot rumpa hennes, hvilte han der. Det føltes kjent og som hjemme. Sara pakket bena rundt livet hans og armene rundt halsen hans. Hun trakk ham ned i en dyp, lidenskapelig kyss som var nok til å vekke ham til vanvidd.

Det er når Edward begynte å virkelig elske med kjæresten sin. Han rystet inn i henne, møte henne thrusts som to bølgene bryter sammen erotisk. Deres gleder vokste, eskalere ved å gi den andre nytelse. Som de gjorde kjærlighet, stirret de kjærlig på hverandre og holdt hender tett.

Sara lente seg frem og kysset Edward forsiktig. Edward stakk dypt inn og prøvde intenst å holde kyss, men hun trakk seg med et djevelsk smil. “Oh, baby, du er nødt til å tjene de kysser.”

Edward lo og trakk henne inn i ham med hvert fremstøt. Han prøvde å holde tritt, men han var å komme nær. Hendene hans var ustø, og snart er han ikke kunne kontrollere. Synet av hans kjæreste vred seg lykkelig under ham var for mye. Han strakte ut, drar henne inn i et kyss, og han kom.

Sara kysset ham tilbake, og klemte ham fast til kroppen hennes. “Ja, baby, cum for meg, please …” De kysset igjen, og han eksploderte inne i henne, og slipper sin varme sæd inn i hennes unge fitte. Sara strammet grepet henne på ham. Hennes pust akselerert kraftig, og hun gikk av som en sirene. Hennes orgasme var utrolig kraftig, trolig den beste av all sin tid sammen.

Leave a Reply

