hvem Er Sjefen? Ch. 09

“Og det gjør deg våt hver gang, ikke sant?”

“Ja, Sir.”

“Denne morgenen vi skal legge en ny dimensjon til dette minnet. Når du ankommer, går ut av bilen din. Så vil jeg at du knepper blusen din og la den henge åpent mens du krype på hender og knær fra bilen tilbake til alkove hvor jeg krenket deg sist. Facing hjørnet, vil du vente på meg der på hender og knær. Ikke flytt eller se deg rundt med mindre jeg eksplisitt gi deg tillatelse. forstår? “

“Men, Sir, mine strømper vil bli ødelagt! Og hva hvis …” hun begynte å protestere før jeg kuttet henne ut.

“Ikke spørsmål mine ordrer, ludder, med mindre du vil at jeg skal ha deg gjøre det naken i stedet! Nå, bare gjør som jeg sier.” Jeg hang opp uten å vente på hennes svar.

Femten minutter senere, Adrienne trakk henne BMW inn i plassen nærmest trapp alkove som var hennes mål, slik at hun noen 30 meter å krype. Jeg så fra mørke skygger bak en av de store betongsøyler da hun steg ut av bilen sin. Veldig sakte hun kneppet opp skjorten mens strakte hals henne rundt, på jakt etter tegn til noen andre som kanskje uventet forstyrre på våre eskapader. Hun så seg rundt igjen, og deretter falt til hennes hender og knær. Jeg så henne ass sno seg som hun febrilsk krøp mot alkove som jeg hadde rettet henne. Jeg ga henne et par minutter til å tenke på hennes situasjon, vel vitende om hennes nerver ville bli mer frynsete med hvert sekund, og da jeg skred sakte mot henne, noe som gjør så mye støy med mine føtter som mulig.

Jeg rundet hjørnet bak trappe å se sjefen min på kne med hodet i hjørnet. Hun pustet tungt.

“Sir?” Hun hvisket spent da jeg nærmet meg. Jeg svarte ikke.

“Sir?” Hun sa igjen, desperasjonen i stemmen hennes klar. Jeg sa ingenting, men hun lydig bodde i posisjon, som befalt.

Jeg stoppet rett bak henne, ut av sin linje av syne, og jeg nådde ned for å løfte skjørtet og avsløre sin nakne bakside. Jeg gjemt skjørtet inn i hennes strømpebånd belte for å holde det opp og ut av min vei for det som skulle komme.

“Mmmm,” jeg sukket, plassere min hånd på rumpa hennes og gi henne på kinnet en klemme. “Slike en god og lydig liten ludder.”

“Oh Sir,” hun sukket dypt. “Jeg er så freaked out!”

“Jeg vet, ludder, men du adlød. Jeg er stolt av deg,” sa jeg rolig, så jeg kjørte min hånd over henne den blottede av hennes sexy bak.

“Thank you, Sir.”

“Ikke takk meg ennå. Vi er ikke på langt nær gjennom ennå.”

Adrienne begynte å svinge hodet rundt mot meg. Straks jeg slo henne i ræva hardt med min åpne hånd, å sende et høyt klask ekko gjennom den øde garasjen.

“Still!” Jeg sa fast. “Du ikke har fått tillatelse til å flytte eller se deg rundt.”

“Sorry, Sir”, hun klynket, skiftende hodet bakover mot hjørnet igjen.

Jeg flyttet ved siden av henne og satte seg på huk. Med den ene hånden nådde jeg under og grep tak i henne pupp, klemme den aggressivt. Med den andre jeg slo rumpa hennes igjen. Hun bjeffet, men sa ingenting. Jeg ga hver av rumpa kinnene noen flere harde swats.

“Vet du hva det var for?” Spurte jeg.

“For å flytte uten tillatelse?”

“Nei, fordi det er ræva og jeg kan gjøre med det hva jeg vil, kan jeg ikke?” Jeg slo rumpa igjen, hardere enn jeg hadde ennå.

“Ja, sir,” hun hvinte.

“Ja, sir, hva?”

“Ja, Sir. Det er ræva å gjøre med som du vil.” Stemmen hennes var skjelven. Jeg kunne fortelle at hun ble enten holde tilbake tårene eller fortsatt livredd for at noen kommer over oss.

“Jeg kan til og med knulle det hvis jeg vil, kan jeg ikke, ludder?”

“Ja, Sir. Som du ønsker.”

“Mmm. Så fristende som rumpa ser ut for meg akkurat nå, og så hardt som min kuk er, er treningen ennå ikke fullført.”

Jeg trakk omtrent ned kopp henne bra, utsette henne venstre bryst, og deretter cupped det med hånden min, forsiktig tweaking brystvorten hennes mellom to fingre. Hun stønnet lavt i respons. Jeg gled to fingre på den andre hånden min ned over hennes fitte lepper, som jeg fant trutmunn og hoven og våt.

“Du er skremt. Du er i smerte. Men du er veldig opphisset. Kan du forklare dette for meg?”

“Nei, sir.”

“Vet dere ikke uttrykker din egen opphisselse, ludder?” Jeg presset to fingre inn i hennes fitte.

“Nei, sir,» sa hun, sprell tilbake mot inntrenging og knuger hennes musklene rundt fingrene mine. Jeg pumpet dem inn i henne flere ganger, belegg dem rikelig med henne saft. Jeg flyttet dem raskt opp til henne rynket rasshøl, og jeg gled en finger inn i henne forbudt hull uten advarsel. Hun tok det lett og stønnet lavt i respons. Jeg har lagt en annen finger, og hun bare stønnet ved økt strekk av rumpa hennes.

“Sannheten er at du liker meg tar deg utover dine grenser. Du hevder ikke å nyte smerte, men når jeg rise deg, du blir søkk våt. Du hevder ikke å nyte anal stimulering, men kroppen din røper ditt ønske for min overtredelse av ræva. Skal jeg knulle deg i ræva nå, ikke du ludder? “

“Nei, sir. Jeg mener, ja, Sir. Jeg mener, det er ditt å gjøre med som du vil.”

“God ludder! Du får det. Det er egentlig det det handler om er det ikke. Blir tatt helt av. Å være fullstendig oppspist. Å være eid helt.”

“Ja, sir, jeg vil du skal ha alt. Jeg ønsker å holde noe tilbake.”

Jeg trakk fingrene mine og sluppet henne pupp fra min forståelse. Fra lommen på min sport pels tok jeg ut den tredje og største størrelse anal plugg.

“Åpne din munn, ludder,” jeg har befalt.

Hun åpnet munnen og jeg tvang den store kontakten i, strekker hennes kjeven å åpne bredt for å imøtekomme sin bredde. Jeg forlot den der til sikle begynte oser fra rundt hjørnene av munnen og drypper ned på fortauet under henne. Jeg fjernet pluggen og dyttet den usentimentalt inn i hennes fitte. Hun hylte og sukket.

“Hold den der, ludder, mens jeg forbereder ræva til å akseptere min endelige pluggen.”

Jeg tok en liten tube glidemiddel fra lomma og toppes over sprekken av rumpa. I den arbeidet inn i hennes anal passasje, først med en og deretter med to, og deretter med tre fingre. Etter den tid alle tre fingre ble stappet dypt inn i rumpa hennes, ble hun peste og stønnet.

“Jeg tror du er klar. Gjør du?” Spurte jeg.

“Ja, sir,” hun gispet.

“Beg meg for det da. Beg for min plugg.”

“Vær så snill, Herre, vil du sette stor feit plugg inn i min ludder ræva?”

Jeg rykket den tykke svart gummi leketøy fra hennes fitte og presset spissen i forbi henne sphincter. Hun tok den første tommers nesten uten forvarsel. Den neste tomme av raskt jevning leketøy møtt med en viss motstand og hentet hardt sukk fra henne. Den tredje tommers strukket hennes åpne bredt og begynte hun å puste dypt, gryntende med hver puster.

“Mer, ludder?”

“Ja, Sir. Jeg vil ha det hele tatt”, hun stønnet kraftig, villig seg til å godta hva jeg ville gi henne.

Med at jeg ga en siste push og den bredeste delen av leken gått inn i henne, hennes anal ring lukking rundt den smalere base, som flensen ble liggende mot kinnene.

“God lite ludder. All i.”

“Thank you, Sir,” hun sukket i lettelse.

“Nå må du telle til femti mens jeg går, og da vil du krype tilbake til bilen, akkurat som dette. Skjørt opp, skjorte åpen og pupp hengende ut av BH, ass stappet full av min plugg. Du vil nødt til å gå hjem og ta deg sammen, selvfølgelig, fordi du er en totalt rot. “

“Ja, sir. Takk, Sir.”

Jeg dro, har aldri en gang fikk øyekontakt med min lille ludder.

Jeg dro til kontoret mitt svir i Ravishment av min slave, sjefen min. Jeg kunne fortelle at fysisk og mentalt jeg ville strukket henne så langt som hun noensinne hadde blitt strukket før. Jeg visste også at hun aksepterte det frivillig, men ikke uten kamp. Jeg kjente en følelse av stolthet ville bli Welling opp sammen med den ytterste ydmykelse av det hele.

Jeg sendte henne en kort tekstmelding. “Godt gjort, lille ludder. Ta meg dine fillete strømper som et minne fra vår morgen og et symbol på din totale overgivelse.”

———————–

Nitti minutter senere Adrienne kom til kontoret mitt dør og banket sakte.

“Kom inn, Adrienne.”

Hun kom inn og hilste på meg positivt. “God morgen, Jason.”

Jeg så på klokken min. “Rough tid å komme i gang på mandag morgen?” Jeg spøkte.

“Du kan si at,” svarte hun nesten lekent. Hun åpnet vesken hennes og kastet en wadded opp par dratt strømper på pulten min før varsomt stokking av mot kontoret hennes, gjør sitt beste for å maskere tegn på at rumpa hennes ble fylt med en to og en halv tomme tykk anal plugg.

Så snart jeg så henne logg inn sin datamaskin, sendte jeg henne en direktemelding informerer henne om at Nikki ville være i kort tid for å fjerne pluggen fra rumpa hennes. Jeg fikk ingen svar.

Den ettermiddagen jeg ordnet et møte med Adrienne gjennom Nikki bruke MLS forkledning.

“Jeg tror hullene fyller i stedet pent med MLS, gjør du ikke?” Jeg spurte, sitter overfor henne og smilte bredt, kontor hennes døren åpen igjen.

“Ja. Jeg vil si ting utvikler seg bra. Jeg må si jeg gleder meg til å se hvordan det hele slutter.”

“Hvis du ikke har noe imot, jeg har hatt noen tanker om hvordan du kan hjelpe ting sammen for å nå dette målet.”

“Jada. Whatcha ‘fikk for meg?”

“Dette,” sa jeg da jeg ga henne en annen skriftlig instruksjon. Dette arket forklarte at hun ville få ved hennes hjem i posten den dagen et liv størrelse kopi av mitt fullt erigert kuk, laget for henne av meg personlig hjelp av en av klone-a-dick kits. Jeg forklarte at jeg gjorde meg selv hardt ved å stryke min kuk mens forestille den klar på henne skjelvende drittsekk, klar til å ta det for første gang, for å brutalt kreve det som min egen. Den natten, mine instruksjoner fortsatte, var hun å knele på alle fire, naken, på hennes soverom gulvet som hun hadde for de tidligere økter. For en full tretti minutter, hvert femte minutt hun var å klapse puppene hennes og kløp henne i brystvortene, som før, og å tigge høyt for min kuk å ta henne i ræva. Denne gangen, derimot, var hun ikke å sette noe i rumpa eller til og med ta på den. Snarere var hun å bare stirre på den falske kuk liggende foran henne på gulvet, og forestille seg det plyndring hennes bakdøren.

Hun ferdig med å lese og ansiktet hennes spylt rødt som hun så opp på meg med et litt spørrende blikk. Det var klart at hun ønsket å si noe, men bekymret for noen å høre gjennom hennes åpne kontordøren.

Til slutt sa hun oversiktlig, “Jeg tror dette vil fungere.”

“Bra. Veldig bra,” svarte jeg. “Jeg håpet du ville føle det sånn.”

Jeg ga henne tirsdag morgen av fra anal trening, og da hadde henne gjenta mandag natts ritual den kvelden. Samme for onsdag. Av onsdag kveld, hennes journal indikerte at hun var positivt desperat å ha noe i rumpa hennes. Hun befant seg helt opptatt i påvente av tiden når endelig ville hun ha opplevelsen hun nå lengter etter: å ha rumpa hennes knullet av meg.

———————–

Scenen hadde vært perfekt satt.

Jeg sendte Adrienne ett ord epost kort tid etter lunsj på torsdag. “Tonight”.

Jeg ringte henne mobiltelefonen et par minutter etter at jeg så henne forlate kontoret. Ikke så overraskende at det var minst en time tidligere enn hun vanligvis venstre.

“Ivrig etter å komme hjem?” Jeg spurte henne coyly.

“Veldig ivrige, Sir.”

“Men du vet ikke engang hva jeg har planlagt.”

“Jeg gjør ikke noe, jeg kunne ikke jobbe et minutt uansett. Jeg har ikke fått noe gjort hele ettermiddagen.”

“Vil du ha denne som dårlig gjør du?”

“Å ja, Sir. Jeg vil ha det veldig dårlig.”

“Hvem ville trodd for bare en uke siden at du ville være å si noe slikt,” jeg ertet.

“Ikke jeg, det er sikkert,” hun vitset.

“Vel, jeg kommer ikke til å gi deg hele plan ennå, men trinn én er at du må stoppe og få deg et klyster kit på vei hjem. Kle seg nakne og følg instruksjonene på pakken når du kommer hjem . Jeg ringer deg senere med flere instruksjoner. Ikke berør din fitte, uansett hvor fristet du er. “

“Ja, sir,» svarte hun.

Ved 07:20. Hun svarte åndeløst på første ring. “Gud, Jason, jeg trodde du aldri skulle ringe.”

“Har du gjort som jeg instruert så langt, min lille esel-ludder?”

“Ja, Sir. Jeg er alle forberedt for deg. Jeg har vært spankulerer rundt her splitter naken i over en time. Føler jeg at tankene mine kommer til å eksplodere.”

“Redd eller opphisset?” Spurte jeg.

Hun stoppet for å vurdere spørsmålet. “Begge”.

“Good girl. Er du våt?”

“Ja.”

“La meg høre. To fingre.”

Hun senket henne mobiltelefonen ned til hennes kjønn, og jeg hørte en svak gispe ved lydig innsetting av hennes to fingre inn i hennes våte fitte, like før jeg hørte sloshing av de samme fingrene som hun banket dem inn og ut av hennes fitte. Jeg lyttet til fingeren hennes seg rasende etter tjue eller tretti sekunder før du går tilbake til telefonen, nesten gisper etter pusten.

“Å faen, Sir, kom jeg nesten. Jeg måtte stoppe. Jeg visste jeg ikke skulle komme. Men jeg er så anspent!”

“Good girl. Du vet kommer fremdeles ikke er lov. Likevel. Dere har adlydt meg på denne saken har du ikke? Du har ikke kommet siden din ass trening begynte har du?”

“No Sir. Jeg har ikke det. Men jeg har lyst til å desperat. Mitt behov er så sterk.”

“Jeg hørte behovet drypper fra fitta bare nå, lille ludder. Men det er egentlig ikke ditt behov tross alt, er det?”

“No Sir”.

“Hvem gjør behovet i din fitte tilhører?”

“Du, Sir.”

“Og hvem gjør behovet i ræva tilhører?”

“Hver del av meg er ditt, inkludert den ekstreme trenger ræva må fylles med vakre kuk.”

“Jeg parkerte opp gaten fra huset akkurat nå. Jeg pleie meg rasende hardt på å tenke på hvor bra det kommer til å føle seg inni din søte lille ludder ass. Mmmmmm. Det vil ikke være lenge nå.”

“Ooooh gud, Sir, kan du komme og knulle meg i ræva! Please!”

“Som jeg husker fra fjorårets julebord, er din hovedinngangen ganske godt skjult fra gaten og naboer, så jeg bør være i stand til å bruke det uten å bli sett, ikke sant?”

“Det er riktig, ikke noe problem.”

“Bra. Her er hva jeg vil du skal gjøre. Først går finne noe å blindfold deg selv med, og få livaktig dildo jeg gjorde for deg. Da vil jeg du skal låse opp døren, deaktivere alarmen, dempe lysene , og ta plass på skinn loveseat ved siden av peisen i stua og satt på bind for øynene. “

“Og hvor skal jeg sette din kuk?” spurte hun lekent.

“Vel, du allerede vet hvor jeg skal sette min kuk. Men som for dildo, bare sette den på salongbordet foran loveseat. Nå hastverk og gå gjøre som jeg sa, og jeg kommer i løpet av kort tid. “

“Ja, Sir. Håper jeg du vil komme snart, og midt i ræva. Jeg er så desperat etter deg!”

“En siste ting. Ingen snakker eller lyder fra deg, med mindre du blir bedt om et direkte spørsmål eller mindre gitt eksplisitt tillatelse. Forstått?

“Ja, Sir.”

Jeg må innrømme at da jeg gled gjennom inngangsdøren, ble hjertet mitt banket med forventning. Det faktum at jeg var i ferd med å ta sjefen min jomfru ass rett der i hennes eget hjem var nesten mer enn jeg kunne stå. Jeg ga mine øyne et minutt å justere og gjort min vei gjennom den mørke foajeen mot det svake lyset som kommer fra stuen.

Jeg stoppet døde i mitt spor så snart jeg fikk øye på henne. Plutselig kjørte mitt hjerte med noe utover den gleden av hva jeg var i ferd med å gjøre. Nei dette var en annen følelse, litt kjent, men en som var blitt et fjernt minne for meg. Jeg stoppet i den buede døråpning å stirre ved synet av den vakre kvinnen sittende naken og med bind for øynene på loveseat.

For mer enn et minutt, sto jeg stirrer, drikker henne i. Candlelight blafret forsiktig av huden hennes fra lysestakene på slutten tabeller på hver side av henne. Bindet hun hadde valgt, en svart silkeskjerf, kunne ikke dimme utseendet ivrige overgivelse på ansiktet hennes. Selv hennes holdning, ryggen rett, puppene ut stolt, hånd hviler underdanig på lårene hennes snakket om hennes entusiastiske etterlevelse. Jeg regnet i det øyeblikket hvor villig denne kvinnen hadde omfavnet alt som jeg hadde ført henne inn i den korte tiden hun ville komme under min kontroll. Jeg visste at uansett hennes egen komfort nivå hun ville gi meg noe jeg ønsket fra henne.

Hennes var et nivå av underkastelse som jeg aldri hadde kjent før, og jeg fant det overveldende vakre.

Endelig snakket jeg, choking tilbake følelser. “Gud du er så vakker sitte der sånn. Du bare kan gjøre meg forelsket i deg likevel.”

“Sir! Endelig.” Enten hun kommenterer på min ankomst eller min tidligere uttalelse, visste jeg ikke.

“Shhh. Stille, lite ludder, med mindre jeg ber dere om å snakke.” Adrienne nikket med hodet i erkjennelse av min kommando.

Jeg kontaktet henne rolig bakfra og droppet min lille duffle bag, fylt med nattens nødvendige redskaper, på loveseat ved siden av henne. Hun kvakk litt i overraskelse. Jeg hvilte hendene mine på hennes bar skuldre. “Easy. Du er en bunt av nerver lille ludder. Slapp av.”

Jeg masserte skuldrene og nakken i et minutt eller så, og jeg følte spenningen letthet fra kroppen hennes. Jeg lente meg forover og beveget hendene mine ned henne fra halsen, sakte nedover brystet hennes før de ble liggende over brystene. Jeg klemte dem forsiktig og lekte med brystvortene hennes litt. Jeg kunne fortelle at hun var kjempe tilbake uttrykk for hennes ønske, og prøver å tie som befalt. Jeg kløp hardere, og hun svelgte mot lengsel etter å stønne. Jeg vred brystvortene hennes, til slutt fremkaller en gutturale stønn.

Jeg slo begge puppene på en gang. “Silence, ludder!” Hun pustet inn brått og dypt, bekjempelse av ropet som prøvde å tvinge sin vei fra lungene hennes.

“Du liker det bedre når jeg er den som gjør dette, ikke sant.”

Hun nikket, og jeg slo henne puppene igjen, hardere. “Svar meg når jeg stille deg et spørsmål!”

“Ja, Sir. Jeg liker det bedre når du klapse brystene mine og klyper brystvortene mine. Når du hadde meg gjøre det for meg selv, jeg har alltid trodd at det var det du gjør det til meg.”

Jeg angret og cupped en av hennes søte haugene i hver håndflate. “Mmmm. Disse er nydelig, og jeg elsker det at de er mine.” Jeg børstet mine åpne håndflatene forsiktig mot hver brystvorte som de stivnet stolt. Jeg lente meg i nærmere, inhalasjon av duften av parfymen hennes, og kysset henne i nakken mykt.

«Tenk om jeg skulle fortelle deg at jeg ønsker å pierce brystvortene som tegn på at jeg eier dem?” Spurte jeg.

“Som du vil, Sir. Som du sier, de tilhører deg.”

“Du stadig forbause meg, min lille ludder. Ditt nivå av overgivelse er ganske utrolig for meg.” Jeg gikk tilbake til å kysse henne i nakken mens du fortsetter å forsiktig og lekent slag brystene og brystvortene.

“Er du villig til å godta konklusjonen av treningen og kulminasjonen av straffen din i kveld?”

“Ja, Sir. Jeg har lengtet etter det hele dagen, hele uken.”

“Longing for hva? Fortell meg.”

“Longing for deg å knulle meg i ræva, Sir.”

“Dette er det du ønsker da?

». Oh yes, sir, vennligst Vennligst knulle meg i ræva, hardt og dypt, slik du ønsker å bare la meg til å føle tykkelsen på din fantastiske manndom inne der, fyller meg og hevde hva intet menneske noensinne har hevdet fra meg.”.

Jeg kom rundt loveseat og trakk Adrienne til hennes føtter. Jeg gikk tilbake og drakk i sin nakenhet med mine øyne. I det øyeblikket en uventet bølge av ren beundring feide over meg, forårsaker meg til å føle positivt svimmel med følelser.

“Jeg faller for deg, lille ludder. Du vet at gjør du ikke.”

“Ja, Sir. Jeg håpet. Jeg har aldri sluttet håpet.”

Jeg gikk mot henne og kysset henne ømt som jeg gled hendene mine over skuldrene og ned armene til fingrene sammenvevd. Uten en kommando, gled hun på kne og behendig fjernet min kuk fra buksene mine, gulping av mine hardt kjøtt i bare sekunder. Hun sugde og slikket og tilba min kuk med absolutt ren lyst, så jeg sto over henne titting.

Ballene mine begynte å godt opp behovet, og jeg fant meg selv plutselig på randen. Jeg tvang meg selv fra hennes munn, motvillig.

“Det er på tide.”

Jeg løftet henne opp og ledet min bind for øynene sub til tilstøtende spisestue. Hennes hender og kroppen skalv litt fra frykt og spenning. I beveget stolen fra enden av bordet og plassert henne foran dette formål. Jeg hadde henne lene seg litt fremover slik at hun kunne plassere hendene på bordet for å få støtte.

Leave a Reply

