astarte Ch. 04


Beklager dette har tatt så lang tid å få postet. Livet, helligdager, og en ny dame holdt forstyrrer. Deon får en leksjon i å elske, har litt moro med Maria, sin søsters venn, og lærer Kyle det er ikke hyggelig å jukse. Håper dere liker det. No 5 kommer snart. Jb7

*

Deon hadde nettopp ferdig med å sette på bordet til middag når det ringte på døren. Han smilte, i påvente av kvelden. Han gikk til døra og åpnet den, å velkommen Bertie. Hun var kledd uformelt i slacks og en korte ermer kneppet sommer bouse. Hun hadde en stor tote bag med henne.

“Kom inn, kom inn,” hennes oppfordret henne
.

Hun smilte. “Eager;.. Jeg liker at det lover godt for kvelden”

Hennes vert gliste som svar, nå for posen. “Jeg håper det. Før vi begynner, det er noe jeg ønsker å snakke om med dere.” Han løfter posen. “Soverom?” Hun nikket. Han pekte henne mot stuen og båret bagen til sin destinasjon.

I noen få sekunder, vendte han tilbake. “Hva kan jeg få deg til å drikke?” Han spurte henne. “Kvinnen som eier huset igjen noen sherry og port, sammen med litt scotch og bourbon. Dessverre alt jeg har som en mikser akkurat nå er vann.”

“Sherry er bra. Hvem eier huset? Er hun på sabbatsår?”

Han åpnet et skap og tok ut en karaffel og et par hjertelig briller. “Ja. Et Dr. Hill, fra sykepleierskolen. Tror jeg noen fortalte meg at hun overvåker samfunn Nursing programmet. Over sommeren, hun sa, ble hun kontaktet av en av hennes kandidater som ønsker litt hjelp organisere et offentlig helseprogram bemannet av sykepleier utøvere å tjene migrant leire i den sørlige delen av staten.

“Min søster kommer opp til skolen i et par uker, så vi kommer til å dele huset. Vi har dette til den første av året. Som vil gi oss tid til å finne et sted å leie eller kjøpe.” Deon levert Bertie et glass og satte seg ved siden av henne. Han tok en slurk av sin vin og så på sin gjest.

“Bertie”, startet han og nølte. “Mhmm, jeg, eh, har en tjeneste å spørre deg. Under omstendighetene, det høres litt rart ut, spesielt på grunn av vår historie, den omstridte delen og den nyere delen.

“Inntil den ettermiddagen på kontoret, var jeg, for alle praktiske formål, fortsatt jomfru …”

“Hva?” Bertie utbrøt. “Jeg synes at …”

“Vanskelig å tro? Jeg forstår, men det er sant. Jeg fortalte deg om Astarte. Hun har vært retningsgivende meg og anskaffe kvinner for meg, på en måte. Og det har vært stor. Alt jeg trenger å gjøre er å fortelle en kvinne jeg ønsker å ha sex med henne, og hun er straks klar for meg. Men jeg har følelsen av det er noe jeg mangler ut på. Egentlig et par somethings, men det er bare en du kan hjelpe meg med i kveld.

“Kan du vise meg hvordan du gjør kjærlighet? Ikke bare å skru en del, men de forførelse og forspill faser?” Han hadde omhyggelig formulert sin anmodning om å unngå å uttrykke det slik Astarte spell ble aktivert.

“Jeg har ingen anelse om hvordan å komme seg fra” Jeg er glad for å møte deg, “til” la oss få naken; ‘ og i seng, vet jeg det meste av det grunnleggende, men ikke hvordan å sikre at min partner er å ha en god tid. jeg kan bruke Astarte spell å gjøre det skje, men jeg vil heller være i stand til å gjøre det skje meg. Kan du, vil du hjelpe meg? ” Akkurat da en tidtaker hørtes på kjøkkenet.

“Ah, tid for kjeks som kommer ut,” sa han, og hoppet opp for å gå.

Bertie sto opp med ham. “Du har gjort kjeks?” Han nikket, og så på henne forvirret. “Jeg beklager for å tvile deg, men jeg vet ikke mange menn på din alder som kan steke et egg, enn si gjøre kjeks. Det er et veldig godt første skritt i den kompetanse du ønsker å lære. Hva annet er vi ha i kveld? “

“stekt lammekoteletter, bakt potet, hage salat, og pannekaker med brandied frukt saus.”

“Og du gjorde det hele tatt?” Han nikket. Hun gikk bort til ham og nådde opp til å kysse ham. “Det finnes en hel masse kvinner, eldre, for å være sikker, men ikke så gammel, som ville ta deg til sengs akkurat nå.”

Hun så ham trekke ut kjeks og legg dem i serverings kurv. “Hva kan jeg gjøre?”

“Salaten er i kjøleskapet, og trenger å bli kastet med dressing, på døren i cruet med det røde båndet rundt halsen.” Han gled broiler pan inn i ovnen og lukket døren halvveis, og deretter slått opp broiler.

“Jeg må be om unnskyldning,” sa han. “Dr. Hill ikke holder en vinkjeller, og jeg fikk ikke en sjanse til å stoppe, unntatt på matbutikken. Alt jeg har å tjene med middag er øl.”

“Beer fi … vent! Hvor er vesken min? Jeg tok en flaske burgunder, finne det ville gå med alt, men fisk.” Hun blinket ham et smil. “Og selvfølgelig, vil det bidra til å få oss i stemning for vår undervisning økten senere.”

Han gliste og gikk opp til henne. “Takk,” sa han lavt, lener seg ned for å kysse henne, avskjed leppene med tungen.

Middag ble gjort; kjøkkenet ryddet opp med mange anerkjennende kommentarer fra Bertie på hvor heldige noen kvinne skulle være. Det hadde vært en time eller så for kosing, dans, kyssing og slikt i stuen etterpå som Bertie trent ham i den fine kunsten å lage ut.

Det hadde vært litt leting, over klær, av hverandres mer tydelige fysiske attributter, akkompagnert av stønn og sukk fra dem begge. Når Deon hånd hadde glidd mellom lårene til lett grep hennes vulva, hadde Bertie foreslo de trekke seg tilbake til soverommet.

Fingers famlet, hender forstyrret, tunger blandet, og føttene fikk viklet som paret mai / desember stormet å kaste klærne sine. Endelig Bertie, med en latter, gråt, “Stopp!” Deon sluttet å prøve å trekke henne skjorten over hodet hennes og så på henne, hans ansikt angst ridd. Å se uttrykket hans, Bertie lo igjen og trakk ansiktet mot hennes for å kysse ham.

“Oh, Deon, min kjære gutt. Det er bare det at vi prøver så hardt å bli avkledd, vi får på vår egen måte, prøver å skynde. La meg kle av deg først, så du kan fullføre avkledning meg og så kan vi fortsette treningen. “

Deon gliste og nikket, ikke stole på seg selv for å si det rett ut. Bertie kneppet den siste knappen på skjorten hans og dyttet den av skuldrene hans. Hun falt på kne og dro av seg loafers og sokker, deretter fjernet hans slacks. Ser opp på ansiktet hans, nådde hun for linningen hans jockeyer og sakte dro dem ned over hoftene.

Uten å se, nådde hun for sin fallos og trakk den til leppene, og forsiktig kysset den, deretter kjørte henne tungen over glans. Etter enda en kyss, som involverte henger penishodet med munnen hennes, vugget hun tilbake på hælene, og sto opp. “Din tur,» hvisket hun, innpakning armene rundt halsen hans.

Deon smilte og nådde til slutt kneppe blusen. “Husk,” sa hun, “ivrige er bra, men tar din tid vil høyne forventning og hennes opphisselse. Siden du har kommet til dette punktet, er rørende oppmuntret, spesielt det som kan kalles tilfeldige rørende, børsting brystene med din armer eller baksiden av hånden din, presser hoftene inn i hennes når du kommer rundt for å løsne henne brasserie;.. skyve hendene over hennes rumpe som du slippe henne toppen, og dytte bort hennes slacks eller truser Mmm, det er rett

“På dette punktet alt er lov, ja, ganske mye forventet Gå videre og utforske kroppen hennes, enten det er din første gang med henne, eller din tjuende Det er fint, sånn Gjøre henne føler at det er din første gang sammen hver gang… . Hun vil gi deg beskjed når det er på tide å gå videre.

“Med mindre hun forteller deg eller viser deg hun ønsker en fast eller hardere tilnærming, er skånsom veien å gå. Ikke så lett det kiler, men definitivt et kjærtegn, en husdyr bevegelse. Yesss. Sånn. Feel my puss. Se hvor våt Jeg er? Det er signalet jeg er klar for penetrering. ” Hun førte ham til sengen og la seg ned ved siden av ham.

“Hvis du vet, eller tror, ​​er hun en jomfru, så det beste posisjon til å begynne med er det cowgirl, eller kvinne på toppen. Denne lar henne kontrollere hastigheten og trykket til nebb hennes kirsebær. Ellers er best for misjonærstillingen første gang sammen, spesielt hvis du planlegger å se henne igjen. Den posisjonen setter deg ansikt til ansikt, slik at du kan se hvordan hun reagerer på deg.

“Kom over meg nå Det er bra;. Nå i. .. ahhh … yesss.” Bertie pakket bena rundt Deon hofter og rygg og nådde opp til å ta hans øreflippen mellom tennene. “Nå, Deon Davies, knulle meg!”

Når Deon begynte å bevege seg i henne, hun stakk hoftene opp for å møte ham. Fullt vekket fra sine innslag og kjærtegn som hun instruerte ham, hun hadde sin første klimaks nesten umiddelbart. Hennes armer og ben clinched Deon så hardt han kunne knapt gå før hennes periode med rigor gått og hennes lemmer avslappet. Som han gjenopptok sin pumpende bevegelse, hun sakte stønnet, “Yesss Det er bra;.. Bremse nå, for litt”

Hun snudde hodet litt, fange leppene for en full-on tungen bryting kyss. Før de ble gjort, ble hoftene stakk opp igjen til å møte sin, slamming mot hans pubes, overtale ham til å pumpe hardere og fortere helt til sist, følte hun eksplosjonen av hans ætt dypt i hennes kjærlighet kanalen, utløser hennes andre orgasme.

Deon kollapset på henne, som støtter det meste av sin vekt på albuene. Han presset armene under hennes og holdt henne til sitt bryst som han fanget hans pust. Uten å trekke seg, rullet han av henne, slå henne på hennes side for å møte ham. Hendene hans sakte strøk henne ryggen og baken som de utvinnes. “Mmm,” hun malte, “som føles fint.” Hun gjemt hodet under haken hans og klemte ham tett. Etter en stund, hørte han henne sukk, da hun snakket.

“Hvis jeg var femten eller tjue år yngre, ville du være en klar fare for mitt ekteskap. Jeg håper bare du er så flink til å lære kunsthistorie som du lærer hvordan å elske.”

Deon forsiktig dyttet henne på ryggen og flyttet sin stilling til å ligge over henne, og dyttet hans lyske inn i hennes vulva. Han løftet og skjøv bena hennes slik at knærne hvilte på hennes bryster og anklene hennes var ved ørene. Deretter krysset han bena bak ham og, løfte henne, satte seg tilbake. Innen han ble sittende, var han oppreist, og gled inn i hennes Quim. “Oooohhh mmmm, det var en hyggelig overraskelse,” kurret Bertie.

Deon smilte og kysset henne, beite leppene med tungen. “Bertie, jeg ville aldri gjøre noe for å true ekteskapet, eller fare enten det eller din stilling ved skolen. Ved utgangen av det første kurset jeg hadde med deg, ville jeg ha muntert kjører du over med en stor lastebil.” Bertie smilte og nikket. “Men denne siste to ukene, spesielt i kveld, har vist meg hva en vakker person du er. Til tross for den steinete start, du har vært en varm, villig og sjenerøs partner. Jeg kommer til å be Astarte å liksom skjerme deg fra hennes gave … “

Bertie sette fingrene over munnen hans. “Nei, ikke gjør det, er du snill. Jeg liker det at jeg ikke har et valg med deg, bortsett fra å nyte det eller ikke. Å være med deg er det ett sted i livet mitt hvor jeg ikke trenger å ta beslutninger, der noen andre har ansvaret. La meg beholde den. Vennligst. “

Deon skakke hodet til den ene siden og så på henne, hennes ansikt innrammet av bena. Etter et par sekunder, gliste han og nikket. “Hva vil Fred si når du forteller ham at jeg vil ha deg en gang i uken til jeg får min mastergrad?”

Bertie følte en følelse som ligner på en orgasmisk krampe skvulpe opp hennes vaginal skjede, og har spredd seg til magen og brystene. “OMG!” Hun gispet, “hva var det?”

Deon lente seg fram for å kysse henne, la bena slippe å omringe hoftene. “Det, Bertie kjære, var en splint av forventning. Kjenner du din fitte akkurat våtere og varmere?” Han gled tungen inn i munnen hennes og spilte tag med hennes. “Og jeg bare fikk hardere,” sa han, presser hoftene frem.

Bertie slo armene rundt nakken hans og trakk ham til henne. “Har noen fortalt deg,” spurte hun, fange leppene med hennes, “at du snakker for jævla mye?”

Den neste morgen, over frokost, ordnet de for Bertie å tilbringe onsdagskvelder med Deon, på huset hans, helt til hans søster, Sally, flyttet inn, ikke forventet før helgen før klassene startet. “Hva vil du si til Fred?” Spurte Deon.

Bertie så på ham med et smil. “Hva ville skje med Freds nye funnet potens hvis jeg prøvde å nekte deg?” hun motvirkes.

“Han ville sannsynligvis miste det.”

“Så, kostnaden for ham å ha sex med meg, eller noen andre, er at jeg tilbringer en kveld i uken med deg, ingen spørsmål. Hvert fall ingen svarte. Min store bekymring er hva som skjer dersom administrasjonen finner ut. Du kan koste meg jobben min. “

“Ikke spør meg hvordan, fordi jeg ikke vet, men Astarte vil beskytte deg. Enten ingen vil noensinne få vite, eller hvis noen ikke oppdager oss, vil hun gjøre det hele går bort. Stol på meg, er det ikke noe å bekymre seg for. ” I hodet hans, hørte han en sølv klirrende latter, og følte en flyktig kyss på kinnet. Bertie lurte på om tilblivelsen av hans smil.

I påvente av hans søster og Marias besøk over helgen, hadde han omorganisert sin arbeidsplan. Fredag, etter klasse, planla han på å gjøre litt shopping for mat, men trodde han skulle spise først. Han ledet for kafeen hvor han først hadde lært av Astarte gave. Donna var fremdeles arbeider der.

“Hei, Har Deon. Ikke sett deg på en stund. How’ve du vært?”

“Ganske bra, Donna, du?”

“Det har vært bedre siden Karen ble kvitt sin bror. Den nye kokken er en ganske hyggelig fyr. Annen ex-con, men en alright fyr. BTW, snakket jeg med den damen, Dr. Stein. Jeg kan begynne uken etter klasser starte. Hun sa at hvis alt funker, vil jeg være i nærheten av East Room, med deg. “

“Flott! Det blir fint å ha en venn å jobbe med. Spesielt en pen en.”

Donna slått lyse rødt på kompliment, noe hun var vant til. “Uhh, th … takk, Deon. Du trenger ikke …”

“Jeg visste ikke si det fordi jeg følte jeg måtte, Donna;. Jeg sa det fordi det er sant”

Hun rødmet igjen, og denne gangen, smilte. “Hva kan jeg få deg Karen er her, så for hva du vil;?. Det er på huset”

“Vel, siden jeg tviler på det jeg ønsker er på menyen, jeg vil ha en dobbel cheeseburger, pommes frites og hva diett cola du har.”

Hun så på ham, rådvill. “Jeg skal si det rett i.” Hun gikk til tjenesten pasning gjennom og bestilte hans burger og pommes frites. I et øyeblikk var hun tilbake til ham med hans brus. “Hva kunne du ønske deg fra her som ikke ville være på menyen?” spurte hun ham, hennes panne furet. “Karen sa alt du vil.”

Deon så direkte på henne, holder øynene hennes med sin. “Du, Donna. Jeg vil ha deg. Ønsker jeg å plukke deg opp etter jobb mandag, tar du til mitt sted hvor vi kan spise middag og studere litt hvis du må, og har du tilbringe natten sammen med meg.”

“Deon, ikke spøke sånn. Jeg gjør ikke den slags ting, absolutt ikke den første datoen.”

“Jeg vet det, Donna, men du vil med meg, vil du ikke?”

“I. .. Jeg kommer til middag. I. .. jeg vet ikke om den andre.”

“Ok, Donna. Middag og … kanskje.” Han smilte og tok en slurk av sin brus. Akkurat da tjenesten ringte, kunngjorde sin burger og pommes frites var klar. Hun var tilbake i et minutt.

“Deon …”

“Mandag, Donna. Middag, studere, og … vi får se, okay?”

Hun mot henne hver tilbøyelighet, hørte seg enig. Hun var også følelsen noe nytt for henne; skjeden ble lekker væske, og hun følte at hun trengte å få orgasme. En hyppig selv pleasurer, hun kjente følelsen, men det skjedde som regel først etter at hun hadde vært klining hennes pus i en lengre periode. Plutselig, hun ønsket at det var mandag.

Deon hadde nettopp ferdig med å sette dagligvarer bort da han hørte en bil trekker inn i oppkjørselen. Det ringte på døren akkurat som han åpnet døren, til en veldig forbanna søster. “Deon! Vet du hva de gjør alle gjøre? Jeg har å bruke i kveld og i morgen kveld i en hybel med tre andre jenter!”

“Høres bra ut for meg,” han gliste. “Du blir her og jeg skal gå å ta din plass.”

Sally lo, da, i en svært misfornøyd stemme sa: “Vær alvorlig. Vi skulle være sammen denne helgen. Vi skulle avslutte Marias deflowering.” Hun pouted. “Og jeg ønsket å utforske litt mer, med deg.”

“Du bør gjøres søndag formiddagen, for å bli plukket opp av en. Jeg vil bringe deg tilbake her, og du kan kjøre hjem mandag morgen. Vi kan bruke all søndag, og mandag til du forlater, utforske. Jeg kan fullføre Mary mens du er i Orientering, og deretter kan du gjøre henne mens jeg gjør du. Innen du bli med oss, vil hun være klar for noen jente på jente oppmerksomhet. “

“Jeg antar. Kan du kjøre meg til sovesalen. Jeg må sjekke inn til kvelds. Det høres verre enn videregående skole. Jeg trodde de skulle behandle oss som voksne.”

“De vil. Ikke alle er klar for det ennå. Hold sinnet åpent. Du kan gjøre noen venner å henge med mellom klasser i løpet av skoleåret.”

“Jeg vet;. Det er bare … Jeg ønsket å være sammen med dere denne helgen, for å se på deg og Mary, og å elske med deg Av søndag, vil vi alle være for sliten til å bæsje, så hva moroa vil vi ha ? “

Deon la armene rundt sin søster. “Jeg lover deg at vi vil ha så mye moro som du kan stå. Okay?”

Hun sto opp på hennes tå for å kysse ham lett på munnen. “Ok, hvis du lover. Will Astarte se at du holder ord?” Han gliste og nikket. “Hun bedre, eller hun, og jeg kommer til å ha ord.”

Sally hadde blitt levert til Orientering ansatte, middag hadde blitt kokt og spist, kjøkkenet hadde blitt renset, og Deon og Mary ble sittende ved siden av hverandre på sofaen i hiet, ser på tv. Armen var rundt skulderen hennes. Når programmet de var å se gikk til kommersielle, strammet han armen rundt skulderen hennes og løftet haken hennes med den andre hånden.

Hun gliste til ham, og sa: “Jeg begynte å tenke at du hadde glemt hvorfor jeg kom opp med Sally.”

“Jeg glemte ikke, jeg var bare å gi deg tid til å ombestemme deg hvis du ville Ønsker du å gå til soverommet, eller ville du heller rote litt rundt her ute.?”

“Jeg er omtrent like sikker på en ting som du noensinne vil møte. Det er ingenting under dette skjørtet bortsett fra en halv slip og meg, men jeg ønsker likevel å bli overbevist om litt.” Deon smilte og begynte å plassere myke, fjær lette kyss over hele ansiktet hennes, til slutt lander på leppene. Hun lo litt da han distribuert hans butterfly myke busser om ansiktet hennes. Breaking the kyss på leppene, sa han, “Du vet, du har et pent ansikt. Du bør ikke skjule det under disse smellene.”

“Tror du det?” spurte hun, spent. “Det er pappa. Han insisterer på at han eller mamma klippe håret vårt, og den eneste måten de vet er dette urealistisk bolle kutt. Når jeg kommer til Paris, vil jeg gå til en shoppe. Tror du virkelig at jeg er søt?”

“Nei, jeg sa pen. Hva ville skje hvis du dro hjem mandag, med en annen gjøre?”

“Så lenge han ikke trenger å betale for det, ville han bluster litt, men han ville ha til å akseptere det. Kjenner du noen som kunne klippe det?”

Deon smilte til henne, mens i hodet ble han ringer hans favoritt egyptiske gudinnen. “Astarte, kan du gjøre noe for henne?”

“Hva gjorde du i tankene, Gideon? På tross av hva du tror, ​​jeg er ikke et mirakel arbeidstaker.”

“Jeg vet det. Jeg lurte på om en mer attraktiv hårklipp, og kanskje en mer flatterende farge, kanskje en blond, eller bare noen blonde striper som høydepunkter.”

Astarte lo. “Jeg ser hva du vil. Disse moderne hår stiler er komplisert, men jeg er sikker på at jeg kan gjøre hva du antyder. Jeg kommer straks.”

Deon var fortsatt å se på Mary, gi henne inntrykk av han vurderte henne spørsmål. “Ja, jeg tror jeg kjenner noen. Hun skal rett her.”

Marias sjokk viste på ansiktet hennes, og i den hastigheten som sto hun opp og så seg rundt.

? “Gideon, hva i helvete er det du gjør mot meg Du sa aldri det ville være en annen kvinne å bli med oss ​​jeg ikke tankene om Sally;! Jeg har kjent for alltid hun var forelsket i deg
.

“Jeg skjønte hvis jeg kunne gi henne sjansen til å være med deg, ville hun hjelpe meg å bli kvitt min cherry.But jeg kan ikke gjøre det med en annen kvinne;. Ikke engang for deg”

“Det er helt greit, Mary. Du trenger ikke å gjøre noe du ikke ønsker å gjøre. Det er min venn, Astarte. Hun gong til stil og farge håret ditt til å forbedre din skjønnhet. Alt du trenger å gjøre er å slappe av og la det skje. “

“Hvem … hva som skjer, Deon?” Mary spurte, frykten i stemmen hennes som rommet fylt med en myk glød, betegner Astarte ankomst.

Leave a Reply

