når Ingenting Skjer

Jeg satt lamslått i mørkt rom. Hva i helvete var det jeg gjør? Er dette hva jeg ville? Jeg så avbildet Laras utsøkt ansikt, innpakket i glede, hennes pusten exhaling i et lavt stønn, øynene lukket i spenningen av å oppleve en ny mann, en annen mann. Ja. Dette var det jeg ønsket.

Det var en siste mulige detaljer. Jeg eyed vår mini-videokamera poking opp av en koffert. Kunne jeg? Hvis de oppdaget det, kunne bli blåst hele greia. Det kan være katastrofalt. Men hvis det fungerte? Hvis det fungerte, ville det være hinsides mine villeste drømmer. Mine egne ønsker oppdiktet eventuelle andre hensyn. Jeg rasjonaliserte mine handlinger. Dette var min fantasi.

Bruke andre cardkey jeg gled raskt inn i det andre rommet, videokamera og et fang vesker og klær i hånden. Jeg klarte å pakke inn kameraet i en tykk, mørk skjorte, ripping et lite hull for linsen, og deretter støttet det diskret mellom noen poser.

Jeg løp tilbake, samlet hennes stor opphopning av toalettsaker og deretter distribuert dem på badet ved siden av. Jeg kunne ikke huske hvordan ladet batteriene var i videokameraet. Hender risting, satt jeg kameraet på posten og returnerte til rommet vårt.

***

Mindre enn fem minutter senere, hørte jeg dempede stemmer i hallen utenfor. Døren til rommet ved siden døren åpnet. Jeg prøvde å høre hva som blir sagt, men kunne bare høre lavmælt hvisken. Innen femten minutter kunne jeg høre den umiskjennelige lyden av sex. En langsom rocking og lavmælt stønn. Til slutt, om lag tjue minutter senere var jeg nesten eksploderte da hørte jeg tydelig Lara kommer. Selv om lyden ble dempet, det var en rasende orgasme. Til min overraskelse, lydene nesten umiddelbart på nytt. Dette fortsatte i ytterligere tjue minutter, og jeg var sikker på at jeg hørte Lara kommer minst en gang til. Så alt gikk rolig.

Det tar litt fantasi til å forestille hva jeg gjorde på denne tiden. Jeg har aldri hatt mer eksplosive solo opplevelser i mitt liv. Og aldri i mitt liv har jeg noen gang ønsket min kone mer.

Men det beste var likevel å komme.

***

Jeg er en notorisk lett sovende, og våknet på ca 06:00 neste morgen for å stille stemmer, og deretter slusene i neste rom døren blir jobbet. Jeg sprang ut av sengen og stille løp til døren på rommet vårt og kikket ut av peekhole å fange en litt bustete Bill går forbi.

Jeg kastet på noen klær, og etter en vente, kikket ut døren. Ser ingen i hallen, grep jeg den cardkeys og kom inn i rommet ved siden av. Det var mørkt, og jeg flyttet sakte å la mine øyne justere. Lara ble liggende på sengen, under dynen, hennes brunt krøllete hår bustete over puten.

Etter noen få skritt, Laras snakket i en hes hvisking, “Bill?”

“Nei det er meg.”

Hun slått over til å se på meg, en uekte, trutmunn uttrykket i ansiktet hennes. Hun løftet begge hendene til ansiktet hennes. “Jeg kan ikke tro at jeg gjorde dette.”

Jeg satte meg ned på sengen ved siden av henne, det samme dumme smil på ansiktet mitt. “Vel …”

“Vel, hva?” Lara så ned på sengen.

“Vel. Hvordan har du det? Hvordan var det?”

Lara var rolig, og jeg var redd for at hun ikke skulle være villig til å diskutere den forrige kvelden.

Hun så på meg. “Du er ikke sint eller opprørt?”

Jeg la meg ned ved siden av henne på sengen; en enorm ereksjon begynner å utvikle seg, til tross for min utmattelse. “Jeg er helt slått på. Og jeg tror du er så sexy akkurat nå …”

Lara ristet på hodet, ser på meg i vantro. Hun tok et dypt pust utåndet luft. “Vel, akkurat nå føler jeg meg litt hang over, sliten, litt sår, og litt redd.”

Jeg stakk inn ved siden av henne, og fikk under arket, holder henne deilig kropp. Jeg så henne rett inn i øynene, “Jeg er helt takknemlig for hele dette eventyret jeg vet du synes det er vanskelig å tro, men det var intens for meg -.. På en svært god måte Jeg vil bare sørge for at det var greit for deg. “

Lara smilte. “Det var veldig bra for meg.”

Som jeg lo, begynte hun å le med meg.

Jeg eyed videokameraet skjult på kommoden på motsatt side av sengen. “Det er en ting.”

Lara så på meg, virkelig sinne røring i ansiktet, “jeg ikke gjør noe mer av dine fantasier på denne turen … Jeg er virkelig lei!”

Jeg tok tak i hendene hennes. “Jeg har ingen rett til å forvente noe fra deg. Men jeg har en tilståelse å gjøre …”

Lara så skremt. “Hva?”

Jeg sto opp fra sengen og pakket ut videokameraet.

Lara frøs. “Du gjorde ikke det!”

“Jeg ønsker bare ikke å gå glipp av noe. Og noen av min største glede er fra å se deg. Jeg så ønsker å se deg med noen andre …”

“Slett den! Slett den! Du kan ikke holde det! Det er … vel jeg er flau. Jeg hadde mye å drikke.”

“Ja, og Bill var en skikkelig stygg clod, også.”

Et smil dukket opp igjen på Laras ansikt. Hun sukket. “Vel … Jeg ønsker ikke å se det. Jeg antar at du kan se det, men da må du slette det. Men, akkurat nå, bare komme hit og holde meg.”

Jeg kom inn i sengen ved siden av Lara. Jeg var veldig kåt, men innhold, som hun var klart for sliten for sex. Etter at hun sovnet, plasserte jeg et skilt på rommet hennes dør for å sikre housekeeping ville ikke vekke henne. Deretter tilbake til rommet vårt, videokamera i hånden.

Med nesten ukontrollerbar oppstemthet, plugget jeg i strømforsyningen og spolt tilbake de første minuttene til å se Lara og Bill, sammenvevd i søvn. De var begge i den høyre del av rammen, men ellers er synlig. Batteriet hadde vart. Hadde jeg treffer jackpot?

DEN TAPE

Jeg ligger starten av kvelden: Lara og Bill i en bevegelig omfavnelse som endte ved siden av sengen. Jeg slått volumet opp, og så mest forbløffende og erotisk scene jeg noensinne har sett.

I det svake lyset, Bill holdt Lara tett mot ham, planting dype, lange kyss på munnen. Han ville la opp for et sekund, og Lara ville gispe etter pusten, og da han ville tilbake til hennes munn fra en annen vinkel. Hans store hender feid nedover ryggen hennes over hennes utrolig ræva til toppen lårene. Lara hender flyttet forsiktig over Bill nakke og store skuldre og ned foran brystet.

Etter nok en dypt kyss, Bill sto opp rett å plassere sine store hender på hver side av Laras ansikt, og deretter flyttet dem sakte nedover halsen hennes stopper på skulderstroppene på kjolen. Videokameraet knapt fanget deres rolige stemmer.

“Nå, la oss se hva jeg har drømt om hele kvelden.”

Jeg kunne se Lara svelge og deretter gi et vakkert smil.

Bill sakte beveget stroppene av Laras skuldre, periodevis skjev, kysset henne i nakken. Jeg kunne høre Lara pust få høyere. Han trakk stroppene lavere mot midjen hennes, avslører en sort, silkeaktig, stroppeløs bh. Når kjolen stropper var ned til ca midjen, Lara trakk armene ut.

Bill lente seg inn igjen, og begynte en rekke dype kyss langs nakken og skuldrene, Lara viste seg å nesten besvime, tviholdt ham rundt midjen. Med milde styrke, Bill snudde Lara rundt slik at ryggen ble vendt mot ham. Han begynte å gni Lara skuldre og kysse nakken hennes, hvisket noe inn i ørene hver gang han førte leppene ned til baksiden av halsen hennes. Lara svaiet litt frem og tilbake, trykke tilbake mot Bill, nådde hendene hennes tilbake og gnir sidene av lårene.

Bill hender flyttet til bh låsen. Med noen raske bevegelser, låsen falt fritt, avslører Laras dyrebare, myke, flotte bryster. Han flyttet umiddelbart å gripe ett bryst i hver hånd. Han ville da veksler mellom forsiktig kjærtegnet og kna brystene hennes, og deretter børsting fingrene forsiktig over brystvortene hennes. Lara lente hodet bakover mot Bill skulder, øynene lukket.

Lara deretter snudde seg, og for første gang, tok litt initiativ. Hun wiggled resten av kjolen ned, slik at hun var naken bortsett fra svart thong undertøy. Mellom lidenskapelig kysser de to til slutt fjernet Bills skjorte og slips. Bill hadde mye mer hår enn meg. Og mens ikke mannlig modell, var han svært muskuløs, med liket av en ex-college fotballspiller.

Lara gikk bakover, satte seg ned på sengen, og deretter gestikulerte for Bill å komme frem.

Bill gikk frem, og Lara begynte å jobbe på buksene, første beltet og deretter front låsen. Alle mens Bill kjørte fingrene gjennom Lara hår, bare kameraet fanger bare noen få av hans ord her og der: “sexy”, “vakker”, “vil du så ille”
.

Bills bukser falt til gulvet avslørende jockey shorts med en stor bule. Selv i den mørk videokamera bildet var det klart at hans verktøy var proporsjonal med hans høyde. Lara nølte, deretter løftet foran jockey shorts opp, over bule, og deretter ned. Som Bill pikk sprang fremover, lente jeg meg nærmere den lille videokamera skjermen, min munn åpen, hvisker til meg selv, “Holy shit.” Det var bare en måte å si det: Bill var stor
.

Videokameraet plukket opp Lara ‘lavmælt stemme. “Oh my god.” Hun så tilbake i tilbake mellom Bill ansikt og pikken hans, ler litt nervøst, “Det er for stor …”

Bill svarte tilbake, “Vi vil gå sakte.”

Hypnotisert, hevet Lara hennes høyre hånd og forsiktig grep Bill store kuk i midten og begynte å stryke ham. Men vanskelig å se på bildet, leder av Bill kuk syntes å vokse enda mer. Lara så løftet sin venstre hånd, og med begge hender begynte å sakte stryke Bill, noen ganger med én hånd, eller begge deler. Lara har ikke små hender, og som hun strøk ham med sin venstre hånd, var det klart at hun ikke kunne lukke hendene rundt omkrets.

Nå, Lara ikke vanligvis liker å gi oral sex. Når hun gjør det, er det veldig hyggelig, men jeg vet at smaken av sæd er ikke hennes favoritt ting. Likevel, jeg så i begeistret fascinasjon som hun sakte lente hodet fremover, vakre lepper avskjed å ta Bill inn i hennes myke munnen. Selv om jeg ikke kunne være sikker, det viste seg at Bills hender kan ha vært forsiktig guiding hodet frem.

På første forsøk dukket det hun hadde undervurdert hvor bred hun ville ha til å åpne munnen, og leppene hennes så ut til å kollidere med den enorme hodet av Bills medlem. En umiddelbar senere, åpnet hun munnen enda bredere, og med noen små forsøk, klarte å ta plomme formet hodet inn i munnen hennes. Bill stønnet, “Herregud det er bra …”

For meg, en av Laras mest sexy funksjonene er ansiktet hennes. Det er jenteaktig, men samtidig sanselig. Det var nesten mer opphissende enn jeg kunne bære da jeg så henne sakte bevege hodet frem og tilbake, forsiktig å ta de første ett eller to inches av Bill enorme størrelse inn i munnen hennes, som begge hendene sakte strøk sin aksling.

Bill hender begynte å forsiktig kjøre fingrene gjennom Lara mørke, krøllete, tykt hår. Etter noen minutter, han forsiktig trakk seg fra henne og løftet henne til hennes føtter. Så, i en rask bevegelse, Bill feide henne opp fra bakken og inn i armene hans, forårsaker Lara å la ut et kort, kniser skrik. Med armene om halsen hans, begynte Bill å senke henne opp i sengen, aggressivt angripe hver brystvorte med munnen. Han fortsatte med dette da han la henne på senga, føttene vendt mot kameraet. Laras rolige fniser begynte å gi vei til tung pust.

Bill venstre hånd gled ned foran Laras thong, mens han cupped Lara hode med den andre hånden, vekselvis kysset hennes hals, lepper og bryster. Laras bena straks skiltes for å motta den granskende hånd. Jeg kunne se Bill fingre beveger seg aktivt under det svarte stoffet. Det var tydelig at han visste hva han gjorde, som Lara ben fortsatte å spre seg fra hverandre bredere, og hoftene begynte å bevege seg forsiktig opp og ned.

Bill deretter satte seg opp i sengen og begynte å kysse nedover hennes mage mot hennes vakre fitte. Han dro av henne undertøyet, kaste dem mot videokameraet.

I motsetning til å gi oral sex, elsker Lara å motta oralsex. Jeg elsker alle aspekter av å gå ned på henne, det er så søt en opplevelse som man kan forestille seg, og så jeg så i fascinasjon å se hva Bill ville gjøre.

Men han fikk ikke gå ned på henne.

Han forsiktig løftet henne til en sittende stilling, kysset henne og sa “Jeg vil gjerne ta deg bakfra.” En titt på motvilje gått over Lara ansikt, og deretter, uten et ord, hun stille nikket samtykkende.

Bill forlot sengen for et øyeblikk og kom tilbake med en kondom. Jeg mumlet til meg selv: “Jeg håper det er freaking supersize.”

Bill lettet Lara frem til hun var på kne og underarmer, vendt mot kameraet. Jeg så på, andpusten, som Bill flyttet inn i posisjon bak henne og satt på kondomet. En titt på både opphisselse og usikkerhet var på Lara ansiktet. Bill kjørte hans store hender fra Laras skuldre, langs korsryggen, og ned de runde kinnene av rumpa hennes. Jeg kunne se Lara øyne sakte blinke og se fra side til side venter i spenning.

Bill gjorde små bevegelser for å komme i posisjon, og deretter lente seg frem, jeg kunne knapt skimte hans stemme, “Jeg vil slutte når som helst, bare gi meg beskjed.”

Lara lydløst nikket på hodet.

Med det, Bill forsiktig løftet Laras i midjen for å heve henne høyere opp fra sengen. Han sakte strøk henne tilbake med den ene hånden, og så ut til å bruke den andre til å veilede sine enorme penis til henne vente åpning.

Bill deretter sakte lente seg frem, trykke inn i min vakre kone. Lara øyne vokste bredt, som hennes hele kroppen flyttet lenger frem, “Oh jeez …” Bill stoppet, og Lara lukket øynene og tok et par grunne åndedrag. Bill lente seg frem kysse baksiden av Laras halsen mens hendene hans gned magen hennes og kjærtegnet brystene hennes. “Er du ok?”

Igjen, Lara nikket i stillhet.

Bill returnert oppreist, og plasserte begge hendene på Laras hofter. For andre gang, presset han frem, denne gangen litt lenger. Lara lukket øynene, ansiktet hennes stramt med en blanding av glede og ubehag, munnen litt åpen, men stille. Når Bill stoppet, åpnet hun øynene og ga en lang puster som hørtes av både glede og lettelse.

Bill deretter begynte å bevege seg, sakte inn og ut, ser ut til å gå lenger enn til hans andre fremstøt. Han lente seg frem, og hans høyre hånd gled ned Laras mage og forsvant mellom bena hennes. Jeg så på mens Lara ansikt sakte overført til ren nytelse. Hennes øyelokkene senket og hun stille begynte å munnen ordet “Oyo”, om og om igjen.

Minutter gikk, med Lara åpenbart nyter opplevelsen mer og mer. Bill steg deretter opp igjen og returnerte begge hendene til hoftene. For tredje gang han sakte presset fremover. Lara løftet hodet hennes, øynene lukket stramt i hva jeg kan bare kalle en titt på postkassa nytelse. Igjen, Bill stoppet, og deretter med en langsom, jevn rytme, stakk inn og ut, trykker ikke lenger enn før, på hver innover fremstøt.

Laras ekstrem glede var nå hørbar. Som er hennes måte, en “Oh …” ville flykte fra leppene, etterfulgt av lyden av en lang inhalert pust i løpet bitte tenner. Disse lydene fortsatte og ble sterkere som Bill holdt opp de stødige bevegelser. Han ble nå lener seg fremover og forsiktig klemming brystvortene hennes og gni henne tilbake. Lara senket hodet til sengen, slik at alt som var synlig var massen av hennes krøllete hår, flytte til rytmen av Bills thrusts.

Etter stadig beveger seg inn og ut i minst ti minutter, Bill sakte trukket tilbake, og for fjerde gang, presset han enda lenger inn Lara utsøkte kroppen. Lara løftet hodet, håret faller foran ansiktet hennes “Oh … Gud … Oh …” Ansiktet hennes var en blanding av ren nytelse og en liten alarm. Hun begynte å heve armen av sengen, og snu hodet bakover mot Bill. Bill lente seg frem ute til Lara, men samtidig begynte å bevege seg sakte inn og ut. Igjen, sjekket han på henne, “Ok”.

Lara ga en stille nikk, fortsetter å se bakover. Bill lente seg frem og kysset henne i nakken, og beveger den ene hånden forsiktig fra halsen til brystvortene hennes, hele tiden fortsetter å thrust. Han pirket sammen øret hennes og kysset henne nå bustete hår. Ansiktet hans hadde utseendet på mannen i himmelen. Han så på henne med beundring. “Jeg er i. Hele veien.”

Lara ga en pust latter, og så rettet ut, vendt mot kameraet igjen. Bill begynte, på et litt raskere tempo, for å presse inn og deretter trekke seg ut, hans store hender beveger seg vill over Lara er tilbake. Hun lukket øynene og sakte beveget hodet fra side til side, munnen litt åpen, innpakket i glede.

Bill begynte så å plukke opp tempoet, men bare litt. Han fortsatte å kjærtegne henne, og snakke med henne, “Oh Lara. Åh, du er så vakker. Gud, du er vakker …”

Lara igjen senket hodet. Men jeg begynte å legge merke til, mer og mer, at hun ville trykke tilbake som Bill kastet i. Snart begynte hoftene å rocke i en liten sirkulær måte, og pusten hennes trakk i dype gisp. Jeg så, hjerte pounding, som hun løftet hodet i ekstase, tilbake ordnede i de første inne i en enorm orgasme. Hun stønnet, clutching sengeteppet med hendene og deretter stønnet høyt, brystet kaste, hode rulle fra side til side på sengen, “Oh yes …” Stemmen hennes var en barsk susing, “Oh yes …” Hun Steilet og svaiet å miste seg selv i bølge etter bølge av nytelse. Sakte, stemmen hennes roet å stille klynkende, og hun kollapset på sengen.

Bill bremset hans stakk, og deretter sakte trakk seg fra dypt inne Lara. Lara la ut et svakt sukk.

Til min store sjokk, Bill ut til å fortsatt være hard rock. Jeg hadde blitt så oppslukt i min kones nydelige ansikt; Jeg var egentlig ikke betaler oppmerksomhet til Bill kroppsspråk. Visste ikke han kommer? Hvordan kunne noen ha slik kontroll … spesielt når de står overfor den mest sexy ass jeg vet. Jeg så på i ærefrykt da han flyttet frem og forsiktig rullet henne på ryggen hennes. Han kysset henne dypt. I begynnelsen kunne Lara neppe reagere, og flyttet som en filledukke, og Bill fortsatte nedover halsen hennes. Da han nærmet seg henne brystet hennes hender nådde opp å stoppe ham, “Too sensitive …”

Uberørt, Bill lente nær Laras ansikt, flytting håret hennes, nå fuktig av svette, fra ansiktet hennes. “Jeg vil at du liker dette, ligger nede.”

Lara hode løftet fra sengen og stirret ned på den enorme kuk fremdeles raser mellom Bills ben. Hodet hennes falt til sengen, og hun lo, “Hva pokker må jeg gjøre for å bli kvitt det monsteret!”

Bill sa i en tentamen tone, “Ikke bekymre deg, jeg har tenkt å ta vare på det.” Med det, gled han over og sakte beveget Lara bena fra hverandre inntil midjen hans var fast mellom bena hennes. Han nådde armene under henne. I denne posisjonen, Lara ansikt var omtrent på nivå med Bill hals. Hun la hodet på skakke tilbake som Bill hvisket noe i øret hennes.

Lara slo armene rundt hans brede torso og så opp i ansiktet hans. “Klar som jeg noen gang vil bli.” Deres hofter skiftet da hun nådde ned til å veilede sine enorme penis tilbake til henne igjen. “Vent … ok … ok … bare gå sakte …”

Lara la ut dempet grynt som Bills hofter sakte skutt frem. “Uhh ..” Lara virket ubehagelig, og Bill stoppet igjen. Lara gned Bill er tilbake. “Det er greit. Bare holde det sakte …”

Bill igjen stakk frem. Lara syntes å være å holde pusten, og deretter la ut et stort sukk, som Bill trakk seg.

På den tredje fremstøt, skjøvet Bill dypt inn Lara, og hun grep skuldrene sakte rope “Faen ….” Han stakk igjen; tvinge Lara i madrassen … hun krympet seg … “Vent. For dypt …”

Bill frøs. “Dette er så dypt som det blir …”

“Vent litt …” Lara flyttet kroppen hennes under Bill. “Ok … Bare ta er lett i begynnelsen … mister”.

Bill lo. “Ja frue. Kan jeg fortsette?”

Lara lekte med ham, “La meg tenke på det et øyeblikk …”

Jeg kunne se Bill trekk sakte og presse tilbake igjen Lara hode gikk tilbake og hun stønnet.

“Vær så snill, kan jeg fortsette?”

Lara nådde ned, og så ut til å ta tak i Bill ass. Hun kurret, “Fortsett …”

Bill sakte trakk seg, og deretter kjørte inn igjen, raskere. Lara ga en skarp grynt som Bill bunnet ut. Hennes hese stemmen hørtes ut igjen, litt høyere “Fortsett …”

Bill økte tempoet, med Lara besvare hvert mer kraftfull thrust, “Fortsett … Fortsett … Ohhh … Fortsett … Ja … Contin … Con … Uhh … Oooh … “

Bill stadig jobbet på min kone, øker hvert minutt, inntil ca femten minutter senere kjørte han inn som en galning. Jeg ristet på hodet. Jeg prøver å sette min kone opp for en one night stand, og hun ender opp med å plukke opp jævla superman …

Lara grep på Bill, vekselvis trekke hodet til skulderen og så la det falle tilbake på sengen. Stemmen hennes var nå en panisk hviske “Ja … Ooo … bra … bra … bra … oh … oh …”

Leave a Reply

