gjennomsnittlig Anatomy

Min venn Mike og jeg var forelsket i den samme jenta på high school. Hennes navn var Marta. Vi satt ved siden av henne i en anatomi klassen. Dette var vårt siste år, og vi hadde nettopp fylt 18 år. Vi begge likte det faktum at hun ikke var så populær, hun foretrakk å holde seg borte fra de store klikkene. Vi var ikke blant de i mengden selv. Hun var søt da, og smilet hennes gjorde henne til å virke bedre enn de fleste jenter i skolen vår. Hun var rolig mesteparten av tiden, men av og til vil vise tegn på å være utadvendt.

Hun hadde den første skranken i den siste raden, ved siden av et vindu. Jeg satt rett ved siden av henne, og Mike var rett bak henne. Vi dro til en privat skole, så uniformen var ganske tørt, men noen ganger ble elevene lov til å bære noe i tillegg til bekledning. På en slik dag, ble Marta iført sorte strømper og hadde på en svart skjørt med hvite prikker. Hun hadde på en form som passer hvit topp og hadde på seg sorte ballerinasko.

Marta var også 18 og hadde olivenfarget hud og kort svart hår med masse bølger i det. Hennes mørke øyne virket i stand til å gi mer enn hun tilsynelatende tilbudt. Hun var ca 5’7 “høy. Kroppen hennes var slank. Beina var lang og tynn. Rumpa hennes var på smallish side, men var latter og verdig oppmerksomhet. Puppene hennes vanligvis så små i hennes løse bluser, men når hun wore strammere topper, så de er større enn vanlig. Hennes mest sexy funksjonen var hennes lepper. De var veldig full og forførende. jeg ble betatt av dem, og tryllet frem bilder av kyssing dem.

Mike og jeg så på hverandre og ristet hodet. Det var ikke lett å sitte ved siden av en forelsket. Vi ville gjerne snakke om henne og hva vi ønsket at vi kunne gjøre med henne. Ofte, på telefonen, jeg onanert mens vi diskuterte hva hun hadde slitt den dagen og hvordan kroppen hennes hadde sett. Vi sammenlignet henne til de hotteste jentene, og sa hun savnet bare å være i den øverste tier. Hun var vår knuse, og vi ville ha vært fornøyd hvis noen av oss ble kjent med henne bedre.

Mens hun satt der med korslagte ben og dingler en sko, var Mike og jeg ringte til forsiden av rommet av læreren til å flytte noen bokser. Jeg innså da jeg dro tilbake til pulten min at jeg hadde en bule i buksene mine. Marta så på meg som jeg satte meg ned. Hun har også lagt merke til at Mike var svulmende også. Ansiktet hennes var tankefull for resten av klassen.

Når bjelle hørtes, kunne jeg fortelle at hun ønsket å si noe til oss. Hun samlet bøkene hennes og ventet på folk for å rydde området. Hun sto foran oss. Leggene ble stilt, føttene hennes peker i ulike retninger.

“Jeg er sikker på at hvis du venter et minutt eller to etter at jeg drar, vil det være trygt for dere to å stå opp og gå.” Marta sa.

“Var det så opplagt?” Jeg sa.

“Hvordan vet du at du forårsaket det?” Mike sa.

“Godt poeng.” Hun sa.

Marta så ned som om å antyde at hun var ute på våre buler, så smilte hun før gange unna.

Mike og jeg endelig fikk opp som studenter til neste klasse skulle komme inn

“Hun så fantastisk i det skjørtet.” Mike sa.

“Jeg vet.” Jeg sa.

Neste dag Marta gikk i etter Mike, og jeg var allerede satt. Hun satte seg ned og slått slik at vi begge kunne se henne. Hun var kledd i uniform, men så veldig søt.

“Hvordan skal vi gjøre i dag?” Marta sa.

“Jeg er fint.” Jeg sa.

“Bra.” Mike sa. “

“Er alt tilbake til det normale?” Hun sa.

“For nå er det.” Jeg sa.

“Jeg skal se hva jeg kan gjøre.” Marta sa.

Jeg tilbrakte hele klassen snik ser på henne mens hun tok notater eller gjort noen surreptitious tekster på telefonen hennes. Jeg kunne ikke holde fra å se på leppene hennes mens hun lekte med en penn i munnen hennes. Jeg følte at hun likte ereksjon hun trodde var hennes ære, og hun nå hadde noe over oss. De ereksjon var til ære for henne, og jeg ønsket å oppleve mer av dem på grunn av henne.

Til lunsj, Mike og jeg satt og lurte på om Marta var åpne døren for oss fordi hennes holdning virket leken. Vi kunne se henne i en annen tabell lese et blad. Hun var ikke alene ved bordet, men ble ikke kommunisert med noen.

“Jeg vet ikke. Hun åpenbart så vi hadde boners. Mindre hun trodde de var boners vi ga hverandre, hun må ha visst at det var på grunn av henne.” Jeg sa.

“Jeg liker henne enda mer nå.” Mike sa.

“Ja, det gjør jeg også.”

“Du tror vi har en sjanse med henne? Se på henne der borte. Hun opptrer som videregående skole er under henne på noen måte.”

“Jeg vet ikke, men hvis hun ærlig ikke kjøpe inn hele populære ting, kanskje vi.”

Jeg så henne i gangen like før siste periode, og hun ga meg en rask bølge. Det føltes vennlig, og som om det ville være mer anerkjennelse i fremtiden.

Det var en basketballkamp denne helgen, og Mike og jeg bestemte meg for å gå. Mike spilte fotball i høst. Jeg fikk ikke spille sport. Vi satt i tribunen og sa hei til våre venner og spøkte rundt med hverandre. Vi ville spøke rundt om hva cheerleader vi trodde skulle få lagt den kvelden. Jenna, en blondine med en deilig booty, alltid slått meg på, men hun var så langt borte så langt popularitet går, jeg hadde ikke engang en sjanse til å dele den samme luftrom med henne.

Marta var det også. Hun kom med en fyr som hadde uteksaminert året før. Vi var ikke glad for å se henne sammen med ham. Det var ingen spekulere hvorvidt hun skulle bli knullet. Vi var sikker på at hun var. Han var eldre enn oss, og mest sannsynlig opplevd.

“Det suger.” Mike sa.

“Jeg vet. Akkurat når vi får vennlig med henne at hun dukker opp med den fyren.” Jeg sa.

“Jeg husker den fyren.”

“Ja, han alltid handlet som han var en opprører.”

“Hvorfor skulle hun være med ham?”

“Hvem vet?” Jeg sa.

I pausen gikk jeg til konsesjon stand og ble bare venter der, da Marta kom opp til meg. Hun var alene. Hun hadde sølv støvler som var kneet høyt.

“Hvor er din venn?” Hun sa.

“Han er rundt. Hvor er kompisen din?” Jeg sa.

“Han er tålmodig venter på meg til å komme tilbake.”

“Opp eller ned?” Jeg sa.

“Unnskyld meg?” Hun sa.

Leppene hennes var fanget i en halv smil.

“Opp i plattinger eller her nede i første etasje?” Jeg sa.

Jeg smilte også.

“Kanskje han er et sted i mellom.”

“Er han starter eller etterbehandling?” Jeg sa.

Jeg prøvde å være smart.

Hun kom nærmere meg. Vi var ansikt til ansikt. Jeg ble bare litt ser ned på henne. Leppene hennes var så full og hadde bare et snev av leppestift på dem. Jeg ønsket å kysse henne så dårlig. Våre overkropp var rørende. Vi stirret på hverandre for det virket som minutter før hun endelig brøt stillheten.

“Eller kanskje kommer eller går.” Hun sa.

Marta gikk bort og så seg tilbake en gang. Hun halv smilte og så lo.

Jeg gikk tilbake til plassen min uten å ha kjøpt noe og fortalte Mike at jeg hadde snakket med henne. Han ble forbanna han ikke hadde gått til konsesjonen stå seg. Marta igjen med venninnen før kampen var over. Mike og jeg igjen så snart spillet var over, tristere fordi vi visste at hun var å tilbringe tid med en annen fyr, men likevel, jeg kunne ikke vente med å komme hjem å onanere til bilder av det øyeblikket vi delte. Det var det nærmeste jeg hadde fysisk vært til henne.

Vi stoppet av Mike hus først å gå over vår mangel på fremgang med Marta. Hans foreldre var i stua, så vi gikk inn i kjelleren. Han har ikke forberede meg for hva han hadde nok ikke planlagt, men følte meg tvunget til å gjøre. Han satte seg ned på en sofa og kneppet opp buksene. Han la ut pikken hans og begynte å klappe den. Han fikk ikke engang se på meg. Han lente hodet bakover og konsentrerte seg om sin stående fot masturbatory økten. Jeg satte meg ned over ham for å se på.

Mike var svært vanskelig. Jeg kunne fortelle hans penis var litt større enn min. Min var litt over 5 inches lang. Mine synes å være litt tykkere enn hans, noe som overrasket meg, siden han var mer muskuløs enn meg. Jeg skjønte da at en tykk kropp betydde en tykk pikk. Jeg var ikke sikker på om han ville ha meg til å bare se på eller om han ville ha meg til å delta i. Jeg bestemte meg for å bare se på. Hans slag var raske. Jeg kunne kjenne når han var klar til å ejakulere. Han begynte å mumle noe så han begynte å cum.

Hans splatter var imponerende. Jeg var glad for at jeg ikke sto foran ham.

“Føl deg bedre nå?” Jeg sa.

“Ja, det gjør jeg. Jeg blir så tent av henne når hun bærer støvler.” Han sa.

“Jeg gjør det også.”

“Du kan ta vare på virksomheten din hvis du vil.” Han sa.

“Nei, jeg vil bare vente å gå hjem og lage et rot på min ark.” Jeg sa.

Vi spilte bassenget for en liten stund. Vi traff bare ballene, egentlig ikke prøver å senke noen av dem. Jeg hadde en hard-on hele tiden, og ble faktisk vurderer å lindre meg selv foran ham.

Jeg falt bort og gikk hjem alene. Jeg holdt avspilling av bilde i hodet mitt av Mike onanert. Jeg lurte på om dette signaliserte et vendepunkt i vår gjensidige følelser for Marta. Skulle vi få mer desperate, eller skulle vi begynne og starte noe ekte med henne? Jeg skjønte vi var sterkere som en duo da som bare ensomme gutter.

På mandag morgen, når vi endelig hadde vår klasse med henne, var vi stille og så på henne da hun gikk inn i klassen. Vi satt i stillhet for hele time. Til slutt, da vi var klare til å dra, etter at hennes selvfølgelig, snakket hun til oss.

“Det er tilfeldig dag denne fredagen. Har dere noen ønsker?” Hun sa.

Jeg prøvde å ikke se altfor overrasket etter hva hun sa. Egentlig ble jeg begeistret av hva hun sa.

“Det minste beløpet av klær ville være bra.” Mike sa.

“Ikke vær dum.” Hun sa.

Marta gikk ut som jeg var i ferd med å foreslå noe. Jeg bestemte meg for å vente med å fortelle henne neste gang jeg så henne.

“Hva er galt med deg? Hun blir kult med oss.” Jeg sa.

“Jeg visste ikke hva jeg skal si.” Mike sa.

“Ikke si noe da.” Jeg sa.

Jeg bare ristet på hodet og gikk ut av rommet.

Jeg tilbrakte resten av skoledagen prøver å finne ut hva jeg skal be om av Marta. Jeg bestemte meg for ikke å konferere med Mike. Han kan foreslå hun kommer i en tube topp og shorts. Jeg så henne på vei ut av skolen. Jeg skyndte meg mitt tempo for å nå opp til henne. Hun så på meg med et spørrende blikk, sannsynligvis lurer på om jeg var stalking henne.

“Ja?” Hun sa.

“Jeg tenkte du kunne prøve et annet skjørt.” Jeg sa.

Hun smilte til meg.

“Hvorfor?”

Jeg ble frosset. Jeg visste ikke hvordan de skal uttrykke til henne at hun så fantastisk i skjørt og at bena hennes tryglet om å bli vist av, og at jeg var forberedt på å be henne om å vise dem frem.

“Jeg vet ikke.”

“Du må fortelle meg hvorfor.”

Jeg stoppet for en andre og prøvde mitt beste for å la henne vite hvorfor.

“Fordi jeg tror du ser kjempebra i dem. Er du … er …”

“Ja, gå på, min hva?”

“Beina er fantastisk.” Jeg sa.

“Tror du det? De er ikke for tynn for din smak?” Hun sa.

“Nei, de er perfekte.” Jeg sa.

“Jeg skal se hva jeg kan gjøre.” Hun sa.

Marta forsvant inn i en folkemengde av studenter. Jeg gikk min egen måte og føltes som om jeg var nesten vektløs. Jeg følte meg så fornøyd jeg hadde snakket med henne på slutten av dagen i motsetning til å fange et øyeblikk med henne i klassen.

Mike ringte meg senere på dagen og fortalte meg at han ønsket å se Marta kledd i noen form for kroppsdrakt. Jeg fortalte ham at jeg hadde allerede snakket med henne. Han ble ikke sint, men jeg kunne fortelle at han var irritert på meg.

Da fredag ​​kom rundt, gjorde hun som jeg ba om. Skjørtet var ikke så kort som hennes polka dot ett. Hun hadde på en beige skjørt som var noen få inches over knærne, og hun hadde på seg svarte lærstøvler som steg til like under kneet. De fleste av hennes ben var skjult. Hun hadde på en lys beige farget genser som passer henne veldig tettsittende. Visningen side av brystet hennes var imponerende. Selv om det ikke stort, det var trassig oppe.

Hun satte seg ned og sa ikke et ord til oss. Hun handlet reservert og som om hun var den eneste i klassen, modellering for oss, for alle, på hennes egen personlige rullebane. Jeg var kjapt vanskelig, hun trengte ikke å, selv om det ble satt pris på, krysser bena og uncross dem over et dusin ganger, tilsynelatende for vår fordel. Jeg har aldri sett seg tilbake for å se hva Mike gjorde. Ideelt sett, jeg ønsket å skille seg av med vår felles interesse for henne og bare ta opp saken selv.

Jeg har aldri hørt lyden av bjellen. Jeg hadde drømt opp scenarier som jeg trodde var mulig. Plutselig folk skulle få opp og forlater rommet. Marta dukket opp foran meg, og jeg måtte vekke meg selv.

“Er du redd for å stå opp?” Marta sa.

“Ja.” Jeg sa.

Jeg var fortsatt vanskelig.

Mike reiste seg fra pulten sin. Hans bule var godt synlig.

“Jeg er ikke det.” Han sa.

Mike gikk ut av rommet av seg selv, forlater oss bak.

“Jeg beklager det er ikke … skjørtet … så kort som du hadde bedt om. Den eneste andre kort skjørt jeg har ville ha fått meg sendt hjem.” Marta sa.

“Dette er … var fint.” Jeg sa.

“Glad for å høre det. Nå la meg se det.” Hun sa.

“Se hva?”

“Ikke vær dum. La meg se det.”

Jeg ble sjokkert over hennes oppriktighet. Jeg var flau, men fikk opp likevel. Hun så på pakken min og smilte.

“Det er veldig bra.” Hun sa.

Marta sakte snudde seg og gikk bort. Hælene ble klikke på tilfredshet.

Mike og jeg bestemte meg for å handle raskt på hennes visning av interesse i vår opphisselse. Det var en halv dag, og vi ba henne om å gå med oss ​​til lunsj på en burger sted i nærheten av skolen.

“Vi er eldre nå. Det er tilholdssted for de underclassmen.” Hun sa.

“Det er i nærheten.” Jeg sa.

“Det er riktig, for barn som må gå. Vil dere kjøre?” Hun spurte.

“Ja, men vi har ikke bil.” Mike sa.

“Det er greit. Jeg vil drive.” Hun sa.

“Hvor skal vi?” Spurte jeg.

“Vi kommer til mat domstol på kjøpesenteret.” Marta sa.

Hun hadde en sporty bil, og så sexy forskanset i skinnseter. Jeg satt i baksetet. Mike var for stor til å sitte komfortabelt hvor som helst, men foran. Jeg satt og så på mens bena behendig flyttet rundt pedalene. Mike satte nesten målløs. Vi kunne ha kjørt til en annen stat, og ansiktet hans ville ha hatt samme ansikt. Jeg var begynt å ikke liker å ha ham rundt. Jeg ønsket Marta alt for meg selv.

Vi gikk inn i kjøpesenteret og var på hennes sider, nesten som livvakter i stedet for medstudenter. Hun gikk rolig og selvsikkert. Vi så ut som gjennomsnitts tenåringer gjør hva barna vår alder gjorde: henger ut. Vi satte oss ned i sentrum av mat domstol uten å ha fått noe å spise. Det var noen studenter rundt og mødre med små barn. Det gjorde ikke føler overfylt.

“Dere tror dere er virkelig morsomt, he. Har jeg en kjæreste. Han finner ut og han kommer til å komme etter deg.” Hun sa.

“Uh, jeg er på fotballaget.” Mike sa.

“Jeg er ikke, men du samtykket til dette uansett.” Jeg sa.

“Jeg teasing. Dere to fremdeles tror du er morsom. Jeg kommer til å få le sist skjønt.” Hun sa.

“Hvordan vil du få le sist?” Jeg sa.

“Jeg kommer til å gi dere to hva du vil, men det vil ikke være uten … noen vil føle at de har mistet.”

“Hva vil vi ha?” Spurte Mike.

“Me.” Hun sa.

“Mike, ikke si et ord. Ja. Vi vil ha deg.” Jeg sa.

“Jeg skal være stille.” Mike sa.

“Forklar hvordan noen vil tape?” Jeg sa.

“Enkelt. Dere to strip for meg, og jeg måle fullt oppreist peniser. Det vil ikke være et problem, får hard, jeg anta. Jo større en av dere to får er min fitte. Mindre man får leppene mine, som virkelig isn ‘ t alle så ille. “

Jeg var bakoversveis. Jeg hadde aldri hørt noe så fantastisk, men jeg visste også at Mike var større enn meg. Med mindre hans penis ikke klarte å bli oppreist, ble han kommer til å vinne hennes private skatten.

Vi ble enige om å få et tilbud. Jeg ville bare være sammen med henne. Mike så trygg.

“Det er det en avtale. Hvem av dere to kan være vert for denne soaré?”

“Jeg kan. Mine foreldre er begge på jobb.” Mike sa.

Vi gikk ut av kjøpesenteret. Jeg følte meg svimmel da jeg fulgte etter henne. Hun så ut som en premie mer enn en klem. Var vi virkelig så tett? Jeg tenkte for meg selv. En av oss var.

Hun hadde musikken opp hele veien. Ingen snakket om turen til Mike hus. Hun parkerte i oppkjørselen som om det var hennes hjem. Jeg var full av nervøsitet som Mike åpnet døra for oss. Marta handlet det samme som hun hadde hele dagen.

Vi endte opp i Mike soverom. Han hadde en full size seng og ikke mye annet i rommet. Veggene var fulle av plakater av idrettsstjerner, og det var et par av hauger av klær som han flyttet inn i skapet. Han virket ikke flau av messi.

Marta gjorde ham gå å lete etter et målebånd.

Vi så på hverandre i stillhet, så nær som vi hadde vært på basketballkamp.

“Jeg håper du kommer ut fremover.” Hun sa.

Jeg ønsket å fortelle henne at hun trolig kom til å bli jævla Mike, men bestemte seg for ikke å si noe. Mike kom raskt tilbake med en rullet opp målebånd.

“Dette er fra min mors ting.” Han sa.

“Det er flott. Sørg for å fortelle henne alt om dette.” Marta sa.

“Hva. Det er alt jeg kunne finne.” Mike sa.

“Vel da, la oss få … til det vi kom hit for.” Hun sa.

Hun var i total kontroll over oss.

Mike begynte å kle av seg. Jeg følte beseiret før det startet selv. Jeg bare håper at Mike kanskje lider av prestasjonsangst og vil ikke nå sin fulle størrelse. Jeg begynte å unbuckle buksene mine og var plutselig redd om å nå min maksimale størrelse. Var det noen sjanse for at kanskje hun hadde ment omkrets? Tenkte jeg.

“Kan du ikke kle av seg for?” Mike sa.

“Ja, det ville være hyggelig.” Jeg sa leende.

“Du vil se meg naken snart nok. Én av dere vil. Loser ikke se meg naken. Selv får en blow-job fra meg egentlig ikke kvalifiserer som et tap gjør det?”

“Kommer an på om du vet hva du gjør.” Mike sa.

“Bare strippe for meg stor gutt. Eller gjorde jeg kalle deg stor for tidlig?” Hun sa.

Marta hadde nå rulles målebånd i hånden at hun ble sklir på gulvet.

Mike tok av seg skjorta først og deretter begynte å ta av resten av klærne hans. Han var helt naken. Jeg var skjorteløs og var akkurat begynt å ta av meg buksene. Han ble nesten fullt oppreist. Jeg var ikke sikker på om jeg skulle komme ut av shortsen klar til å kjempe

Marta så på sin penis, og deretter kikket bort til meg, venter på meg til å vise mine. Da jeg endelig var ute av mine truser, så jeg en bekymringsfull titt på ansiktet hennes. Jeg var skuff henne.

“Gjør dem fine og harde karer. Fortell meg når du er helt der.” Hun sa.

“Jeg er der nå.” Mike sa.

Han ble stryke seg som om han var stolt av sin prestasjon:. Ereksjon

Marta gikk bort og strøk ham et par ganger, trolig for å bekrefte at han var vanskelig. Hun tok målebåndet og målt fra bunnen av hans penis over toppen av det.

“Vi har et mål på litt over seks inches. Jeg skal kalle det seks inches for nå. Hvis konkurransen blir tett jeg skal være mer eksakt” Marta sa.

Hun gikk bort til meg. Nå som jeg var barbeint, og hun fortsatt i hennes høyhælte støvler, var vi i samme høyde. Hun tok meg i manndom som om hun var den livslang eier av den. Jeg så inn i øynene hennes da hun forlenget meg ut. Ble hun prøver å få meir ut av det?

“Jeg håper du vinner.” Hun hvisket

“Jeg vet ikke, Marta.” Jeg sa.

Jeg hørtes unnskyldende.

Hun målte meg på samme måte.

“Bare litt over 5,5.” Hun sa.

Mike la ut et høyt hyl. Marta så mer enn litt nedslått.

“Jeg er lei for det, baby.” Jeg sa.

“Du kan ikke kalle meg baby ennå.” Hun sa.

“Sorry”. Jeg sa.

“Jeg teasing.” Hun sa.

Jeg samlet mine klær og holdt dem foran meg, som dekker min skuffelse opp.

“Har han?” Mike sa.

Han ble faktisk utsette til henne.

“Nei, han tapte. Han må gå.” Hun sa.

Jeg gikk mot døren. Marta fulgte meg og åpnet den for meg.

“Ikke legg klærne på igjen. Og hva du enn gjør, ikke leke med deg selv. Lagre det for meg å ta vare på.” Marta sa.

“Jeg vil.” Jeg sa.

Jeg forlot rommet og husket at Mike og hans bror Alex hadde tilgrensende rom. Hvis jeg bare kunne få til gjensidig dør de delte, kan jeg være i stand til å kikke inn for å se Marta. Hun hadde sagt jeg ikke kom til å se henne naken. Jeg var desperat etter å se henne naken. Jeg droppet klærne mine på bakken og holdt pusten da jeg åpnet døren til Alex ‘rom. Han var borte på college, så det var ingen sjanse for ham å være hjemme. Døren åpnet. Nå trengte jeg bare å åpne døren som grenser rommene. Jeg var å være så stille som mulig. Jeg var praktisk talt beveger seg i slow motion.

Leave a Reply

